Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TD - A pak ho odčarovala

23. 10. 2022
16
27
556
Autor
Philogyny

Tématický den - Jak bych měl rozumět kráse tvého obličeje? Utvářela jej cizí, surová řeč. Jak ti říkali v dětství?

 

Vzala do ruky kouzelnou hůlku Harryho Pottera. Setmělo se, začal padat sníh. Tyhle tiché chvilky mezi dnem a nocí milovala. Oblékla si krajkový korzet s podvazky, co stál majlant a černé punčochy se švem. Měla krásná prsa a nohy, věděla to. (Jak by mohl rozumět kráse jejího obličeje, utvářela jej kdysi cizí, surová řeč.) Stáhnula si dozadu vlasy, tak, jak to měl rád. Podívala se do zrcadla a přejela rukou přes hůlku, téměř něžně. Usmála se na svůj nos. Někdy se tvářil jako vězeň obličeje. Provinile čněl. V posledních letech se hodně skamarádili.  Někdy se spolu potichu opíjejí. Předpovídá čichem budoucnost tmy mezi stromy. Pak může vejít. Sama. Jenom tam kutálí popůlnoční plch ořechy po žebři nahoru pod její pryčnu. Pak jimi škrachtí pocit bezpečí. Jednou všechno převáže stužkou a umře mu v dlaních.  

Sevřela pevněji hůlku. Vešla do podkroví ložnice. Ležel na posteli, nad hlavou se mu svažoval dřevěný strop. Myšlenkami ujížděl v tabletu Apple. Nevnímal ji. Napřáhla ruku a švihla ho přes zadek.  A znovu.

Úlek ho vymrštil, hlavou třískl o strop, spadl zpátky. Znovu napřáhla ruku. „Co to děláš, ty krávo jedna, zabiju tě!“ Pak otočil hlavu. Oči nevěřícně vytřeštěné na jejím korzetu. Rozesmála se tak, že nemohla přestat. Smála se, až polykala slzy. Smála se a utíkala po schodech dolů, ta malá Káča, Káča, Káča.

A pak ho odčarovala.

 


27 názorů

Janina6
15. 11. 2022
Dát tip

Jo... taky si marně lámu hlavu, jak k tomuhle napsat nějakej solidní komentář... ne, to nedám :-) Je to prostě skvělé, ale rozebírat to nedokážu.


Philogyny
12. 11. 2022
Dát tip

pro Lakrov

Je to založený na pravdě. S trochou nadsázky. Chtěla ukázat na něco, co se poslední dobou děje. Nevím, jestli to takhle vnímá více lidí. Že nepomůže ani kouzelná hůlka, nic...všechno, co člověk cítí a co by chtěl, je někdy začarováno v partnerově tabletu, notebooku, mobilu...potažmo i s ním. Asi tak...a děkuji za zastavení. 


Lakrov
10. 11. 2022
Dát tip Janina6

Nějak nemohu najít slova, jimiž by se dal tenhle text ohodnotit. Jsou v tom hezká slovní spojení, nádech erotiky, ale celkově to (mně) nedává smysl.


Gora
01. 11. 2022
Dát tip

Díky a avi Próze měsíce.


Philogyny
01. 11. 2022
Dát tip

Ano a děkuji.


Gora
31. 10. 2022
Dát tip

Phil, mohli bychom mini dát do soutěže PM?


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro Alegna

Já se taky ráda směju. :)


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro lawender

Nic z toho není není sen. Protože mám nohy a svoje číslo bot. :)

 


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro trojort

ale dá to zabrat, někdy 


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro bixley

...někdy ne... :)  


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro K3

Já nevím. Okolo růží se mi omotává svlačec. Neumím se ho zbavit. 


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro dievča z lesa

Běhá mi i přes obličej. Miluje ořechy a bublaninu. Plch.  :)


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro Janina6

No, myslím si, že mne miluje. I s tou hůlkou.   :)


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro blacksabbath

Rotuju dosti uvážlivě, většinou proti větru. Pořád něco ztrácím. Ale.  :)


Philogyny
24. 10. 2022
Dát tip

pro Gora

No, taky se někdy divím sama sobě.  :)


Alegna
24. 10. 2022
Dát tip

Ten tvůj rukopis je prostě výjimečný a ten závěr mě dostal, směju se tu


lawenderr
24. 10. 2022
Dát tip Gora

ty vogo, tohle je teda nářez! :D - trochu báseň, trochu sen - a pak tě vezme přes zadek realita :) :) Kouzlíš ...


trojort
24. 10. 2022
Dát tip

...ono se dá přeskakovat z dimenze do dimenze


bixley
24. 10. 2022
Dát tip

Trochu kouzel ani v dnešní době neuškodí...


K3
23. 10. 2022
Dát tip

T.


Kočkodan
23. 10. 2022
Dát tip

Po čertech pěkné dílko. Jako kdybych to viděl... všechno... ;-)


Vydařené. :-)


K3
23. 10. 2022
Dát tip

Kouzelné.


dievča z lesa
23. 10. 2022
Dát tip Gora

čarovné a trošku strašidelné***


Janina6
23. 10. 2022
Dát tip

Kouzelné! Jo! Už se opakuju, já vím... ale ty fakt píšeš kouzelně. I bez hůlky.


čamrda....umožňuje rotujícímu tělesu stát na špici......:-))))))


Gora
23. 10. 2022
Dát tip

Phil, díky za velmi specifické uchopení TD... žasnu!

Poetika sama.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru