Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TD - samota

20. 11. 2022
13
8
248
Autor
supizmus

A stromy venku na dvoře, jindy černé, jsou bílé jíním, lesknou se v slunci, ojíněná dlažba, schody, železná mříže kol zahrádky, celý výhled je zimavý, i žluté listí blýská, jak na něm roztálo jíní. 

   Uprostřed lesů, v kopcích, mimo hlavní cesty, stojí několik opuštěných chalup. Blíží se zima. V chalupách je ticho a tma. Jen v jedné sedí sám starý muž a kouká ven z okna. A stromy venku na dvoře, jindy černé, jsou bílé jíním, lesknou se v slunci, ojíněná dlažba, schody, železná mříže kol zahrádky, celý výhled je zimavý, i žluté listí blýská, jak na něm roztálo jíní. Ze starého gramofonu hraje klasická hudba.

   Ze stromů nespadl jediný list, nepřišlo jediné zvíře, nezazněl jediný lidský hlas. Deska dohrála. Muž zůstal sedět a stále pozoroval nehybný svět za oknem. Zdánlivě nehybný svět.


8 názorů

K3
21. 11. 2022
Dát tip Gora

Krátce, ale výstižně dokreslená předloha. 


MilanH
21. 11. 2022
Dát tip

Vše je zdánlivé :-)


Kočkodan
20. 11. 2022
Dát tip supizmus

Já očividně hejbnul kostrou (především prsty) a píšu ti, že tvoje dílko má atmošku.


Jamardi
20. 11. 2022
Dát tip

Lidi si často sugerují, že se nic neděje. I tu větu třeba opakují nahlas a další den znovu a pak tomu sami věří.


Alegna
20. 11. 2022
Dát tip

Hodně sugestivní


bixley
20. 11. 2022
Dát tip Alegna

Hezky jsi tam citát zakomponoval. Krásně popsaný útržek života.


samota na samotě........a čekání.........*/*******************


Gora
20. 11. 2022
Dát tip

Vida, supíku, ve tvém příspěvku nepřišlo ani jediné zvíře a v mém naopak přišlo. Díky za účast.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru