Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z KRAJIN ZROZENÝCH OHNĚM - 2, pozvánka na virtuální výstavu

06. 12. 2022
19
51
609
Autor
vesuvanka

Milí Písmáci,

po delší době vás zvu na další virtuální výstavu

Z KRAJIN ZROZENÝCH OHNĚM - 2,

která je na tomto odkazu, a přeji pěkný zážitek

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6408 

 

 

 

 


51 názorů

MilanH
před 9 měsíci
Dát tip

Nádherné !!!


Vlastina1971
před 9 měsíci
Dát tip

Milá Vesuvanko!

Obrázky od Tebe mě vždy přenesou do krásného světa hor a pohoří.Představuji si zuřící sopky i ty pokojně doutnající. A tvoje vyprávění o okolí i o nich. Prostě nádhera. Ať se ti daří, jsi taková moje inspirace..... 


vesuvanka
před rokem
Dát tip

Romane, díky moc, ať se daří i Tobě :-)))


 

Ať se Ti daří, Jano.


vesuvanka
před rokem
Dát tip Zeanddrich E.

Romane, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu a Tip :-))). Navštívila jsem v roce 1998 a 2001 italské sopky a byla překvapena jejich zajímavou a bohatou květenou. Byl to pro mě impuls se zabývat rostlinami, osídlujícími mladé lávy. Inspiraci hledám po celém světě díky knížkám a internetu. 


 

Máš to všechno moc pěkné :) (a obduvuji Tvůj záběr, co se týče nejrůznějších koutů tohoto našeho světa :) )


vesuvanka
01. 01. 2023
Dát tip

Natálie, děkuji za prohlédnutí mých obrázků - moc jste mě potěšila :-))). Mám radost, že se Vám líbí (jinak prosím o tykání, my si tu všichni tykáme). Díky i za odkaz na  stránky, které jsem si prohlédla, přečetla úvod a prohlédla i obrázky - velmi zajímavé a barevně moc pěkné. I když sama abstrakci nemaluji (neumím vyjadřovat malbou pocity), v některých Vašich obrazech jsem našla i něco konkrétního - zatmění Měsíce,  východy či západy slunce, moře, poušť, strukturu hornin - tu například na úvodním obrázku, ale i dalších,  i když podle názvu vyjadřují něco jiného. Zaujala mě kombinace barev s pískem. Zároveň gratuluji k výstavám, dokonce i v Barceloně, a přeji šťastný nový rok, hodně inspirace k malování a další úspěšné výstavy :-)))


Crazy Ema
31. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Vesuvanko, moc se mi Vaše obrazy líbí, používáte krásný barvy. Taky maluju, starší obrazy mám na své webové stránce natalieformoso.com, ale už jsem ji dlouho neaktualizovala


vesuvanka
11. 12. 2022
Dát tip

Jarmilo, děkuji za prohlédnutí výstavy a milou odezvu :-)))


projela jsem odkaz, pěkná tvořivá zábava, jen tak dál


vesuvanka
09. 12. 2022
Dát tip

Aleno, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu, těší mě, že se Ti líbí. Kresbou Neapolského zálivu jsem se tak trochu snažila napodobit litografii.


Alenakar
09. 12. 2022
Dát tip

Škoda, že se obrázky nezobrazují i tady na Písmáku. 

Líbí se mi  Z Rané na Oblík, Akita, ale i další. Neapolský záliv má pro tebe neobvyklý rukopis. Tip.


vesuvanka
08. 12. 2022
Dát tip

ivi, děkuji za návštěvu výstavy a krásný komentář na Seniortipu, k němuž jsem Ti tam napsala poděkování. 


juž jsem také byla na výstavě....krásné obrázky a jeden - pro mě - nějkrásnější


vesuvanka
07. 12. 2022
Dát tip

Karle, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Na server www.seniortip.cz vkládám obrázky a vytvářím galerie, což na Písmáku nejde. Proto vkládám odkazy na galerie a zkopíruji jen upoutávací obrázek.


Rajmund
07. 12. 2022
Dát tip

Líbí se mi. Co s tím mají společnýho ti senioři ?


vesuvanka
07. 12. 2022
Dát tip

Ahoj Aru, děkuji za zastavení a Tip, potěšil mě Tvůj zájem :-))) 


Aru
07. 12. 2022
Dát tip

ahoj vesuvanko, dlouho tu výstava nebyla :)


vesuvanka
07. 12. 2022
Dát tip

Zuzulinko, těší mě, že Tě obrázky pohladily po duši. Děkuji za zastavení a milá slova :-)))


vesuvanka
07. 12. 2022
Dát tip

Marku, i já moc děkuji za zastavení a milou odezvu :-)))


Zuzulinka
07. 12. 2022
Dát tip

to je pohlazení po duši, oku lahodící, děkuji Jani:-)


Muamarek
07. 12. 2022
Dát tip

Velké díky, Vesuvanko. 


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

dievča z lesa, není zač :-)))


dievča z lesa
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

jéé, ďakujem za podrobný výklad o žltých kvetinkách***


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Nicolasi, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Maruško, moc mě těší, že se Ti obrázky líbí. Díky za zastavení a milou odezvu :-)))


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip dievča z lesa

dievča z lesa, děkuji za zastavení, Tip a potěšil mě Tvůj zájem. Rostlinky na lávě (patrně máš na mysli ty žluté na lávě Akita Komagatake), jsou Viola crassa - druh japonské fialky. Zaujalo mě, že je žlutá. Bohužel se mně nepodařilo vystihnout zářivou žluť. Okvětní listy mají uvnitř hnědočervené čárky, které jsem dokreslila a žlutá trochu ztmavla.

Euphorbie (česky pryšec) jsem malovala na lávě Etny a na italském ostrově Pantelleria. Byl to pryšec stromový (Euphorbia dendroides). Pryšců je víc druhů  a je pro ně typické, že poraněné rostliny roní mléčnou mízu. Slovenský název mliečnik je výstižný. Jinak jsem na Etně a na Vesuvu malovala žluté kručinky (Genista aetnensis) a žlutý endemitní starček (Senecio aetnensis).


Evženie Brambůrková
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Jeden krásnější než druhý. 


dievča z lesa
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

krásne ... rastlinky na láve sú euphorbie? ... po našom mliečnik ... vídam ich častejšie na tvojich obrazoch***


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Mariane, prima, a díky za pozdrav od Kočky, též zdravím :-)))


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Peter, děkuji za zastavení a Tip :-)))


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Liduško, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Také ráda vzpomínám na naše setkání v kavárně Vesuv, kde jsem měla stálou výstavu. Bohužel kavárna i restaurace Vesuv byla už v roce 2015 zrušena. 


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

fialko, těší mě, že se Ti moje obrázky líbily :-))). Děkuji za zastavení a milá slova.


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

kadeřavá, děkuji za zastavení a Tip :-))). Ono to není jen o pohodlí, podívat se na obrazy z křesla. Někdy zájemcům nevyjde návštěva výstavy z časových důvodů (omezení jejího trvání, nevhodná otevírací doba), anebo vzdálenosti. Bývaly časy, kdy jsem pořádala  živé výstavy a těšila se na vernisáže a popovídání  s návštěvníky. Teď jsem vděčná za to, že mohu vystavovat a popovídat si alespoň virtuálně.


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Láďo, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Těší mě, že se Ti výstava líbila.


Alegna
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Moc ráda jsem si prohlédla a zavzpomínala na setkání u výstavy v kavárně Vesuv, děkuju


fialka...
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Vesuvanko, děkuji za možnost potěšit se Tvými nádhernými obrazy.


kadeřavá
06. 12. 2022
Dát tip

Vesuvanko mě nemůže virtuální výstava nahradit živou.Klidně si odpustím to pohodlí koukat na obrazy z křesla a raději se potkám dokud mohu s autorem a přáteli u skleničky vína na výstavě ten zážitek,ať už z obrazů nebo koncertu mi nic nenahradí


Nami 99
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Moc hezká výstava.


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Jarmilo, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Když se opakovaně dívám na Pyšnou princeznu, vždycky se nejvíc těším na scénu z Panské skály. Náprstníky (Digitalis) jsou prudce jedovaté, obsahují glykosidy a saponiny, které ovlivňují srdeční činnost. I malé množství může způsobit otravu. Proto jejich použití v medicině je vyhrazeno jen lékařům. 


Jamardi
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Květiny a stromy v přírodě, i lodě a vodu mám ráda a ty, Jano, umíš kreslit, malovat.

Paradox mě napadl u Panské skály a náprstníků. Tam se točila Pyšná princenzna, ne? Jak spolu prchali ti dva, co se měli rádi.  A pod ní jsou náprstníky, které srdce léčí, ale též jsou prudce jedovaté.


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Děkuji i za Tipy :-)))


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Milane, mám radost, že se Ti výstava líbila. Děkuji za nahlédnutí a milá slova :-)))


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip

Mariane, moc mě těší, že jsi našel na výstavě  i krajiny Tvého srdce a že Kolem Kočky tak často jezdíš. Děkuji za zastavení  a milou odezvu :-)))


MilanH
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Nádherná výstava :-) Janičko


vesuvanka
06. 12. 2022
Dát tip Gora

Irenko, děkuji za nahlédnutí a milou odezvu i přání :-))). Virtuální výstavy považuji za lepší než výstavy "živé", protože nejsou časově omezené a návštěvníci na ně nemusí cestovat do dalekých měst.


Gora
06. 12. 2022
Dát tip vesuvanka

Je to dobrý nápad s těmi virtuálními výstavami, ať se líbí... krása, i české názvy hor, které jsi ztvárnila.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru