Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo chodí nocí pouští, vidí hvězdy

01. 01. 2023
14
13
254
Autor
supizmus

Z básně roku - text, který těsně nevyhrál :-)

Kdo chodí nocí pouští, vidí hvězdy
kdo chodí nocí pouští, vidí
Kdo chodí nocí pouští
Kdo chodí nocí
Kdo chodí
Kdo
 
Kdo?

13 názorů

 

Apropos - proč že přestaly mi od Tebe chodit avíza? ( -Stalo se mi to, přinejmenším, i v případě Benetky!)


 

Je to skvělé :) (ukládám si )


Alenakar
05. 01. 2023
Dát tip

Šabreji,

souhlasím. Ale z četby Nejlepších českých básní vím, že i dnes se najdou básníci, kteří se kaligramům věnují. Pokud se ovšem něco pevně zakořenilo do české literární tradice, pak je to spíše surrealismus. Ten pokračuje od třicátých let dvacátého století prakticky až dodnes - od Nezvala třeba po nedávno zesnulého Petra Krále.


MilanH
03. 01. 2023
Dát tip

Já :-)


Evženie Brambůrková
02. 01. 2023
Dát tip Zeanddrich E.

Nejkrásnější hvězdy jsou vidět, když konečně nejde proud.


Alenakar
02. 01. 2023
Dát tip

Baví mě, že vracíme někam k Apollinairovi. Tip.


Abakus
02. 01. 2023
Dát tip

pekné - k niektorým hviezdam mám kladnejší vzťah - asi závisí od počtu cípov a ich sfarbenia.


vesuvanka
01. 01. 2023
Dát tip

Pěkné,  TIP


blacksabbath
01. 01. 2023
Dát tip supizmus, vesuvanka

nevyhrál, ale zúčastnil se...třesu ti pravicí


Kočkodan
01. 01. 2023
Dát tip Gora, vesuvanka, Zeanddrich E.

I tady se pouštím do komentáře – vidím to tak, že na mne dílko nepůsobí vyprahle. (smajlík)


Alegna
01. 01. 2023
Dát tip blacksabbath, vesuvanka

Tedy jestli si mohu tady ještě něco připsat, tvoje slova mají vždycky hlubší význam a tady si jej vysvětluju asi takto: kdo není zatížený ničím, majetkem, předsudky, chodí a vidí krásu, jak na sebe nabaluje, tak ubývá schopnosti vidění, nakonec i samotného vnímání bytí ......


Alegna
01. 01. 2023
Dát tip supizmus, 8hanka, Gora, blacksabbath

Miluju hvězdy, v rodné vesnici byla až neskutečná obloha posetá hvězdami, líhávali jsme v trávě a kochali se, teď mi to přijde neskutečné.

Tvoje dílko mi ale evokuje moje ubývání sil, ale zatím ještě chodím.

Hlas jsem nedala, ale tip si zasloužíš.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru