Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přání 2023

03. 01. 2023
5
11
347
Autor
bixley

Milí Písmáci,

 

do nového roku 2023 vám poněkud opožděně přeju hodně zdraví a štěstí, ale hlavně úspěchů. Ať vás inspirace provází na každém kroku.

Loučím se. Mějte se moc fajn.

Renata Bixley


11 názorů

díky, i tobě


All the best!


I tobě a tvým blízkým hodně zdraví, klidu a pohody.


Gora
03. 01. 2023
Dát tip

Renato, i já děkuju za přání! Těším se někdy brzy na další spolupráci a moc děkuji za tvoji práci pro Písmáka!


Kočkodan
03. 01. 2023
Dát tip

Renato, dílko z kategorie události nezačalo špatně, ale ta předposlední věta se mi naprosto nezamlouvá. Pomyslně na ni vrčím jako hlídací německý ovčák na chlápka lezoucího v noci přes vrata.

Néé, teď mi to došlo – že ty máš ve slovese jenom překlep? Tak si honem tu chybku v „Poučím se.“ oprav a také se měj dobře. (No, do smíchu mi vlastně vůbec není...)


K3
03. 01. 2023
Dát tip

I Tobě. Pro dnešek ahoj, zakrátko se vrať!


nesnáááším loučenííí, jsem sám a v hlavě tě mám... dobré zdravie a dobré rozhodnutia, Renáta


Jamardi
03. 01. 2023
Dát tip

Děkuji a také Ti přeji hodně zdraví, štěstí a energie.  Věřím, že se úplně neloučíme.


Alegna
03. 01. 2023
Dát tip

Díky moc za přání, tobě také hodně zdraví, ať je lépe a lépe.

Nemám ráda loučení, neloučím se, věřím, že se ještě nějakým způsobem setkáme.


Nami 99
03. 01. 2023
Dát tip

Děkuji a také přeji hodně zdraví, štěstí a spokojenosti v novém roce.

Zůstaň s námi, budeš chybět.


Janina6
03. 01. 2023
Dát tip

Díky za přání, já přeju tobě naopak hlavně zdraví, ony ty úspěchy... jasně, jsou potřeba, ale bez zdraví by se jich dosahovalo těžko. Ale s tím loučením jsi mě nepotěšila... další špatná zpráva. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru