Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MIMOZEMŠŤAN - díl 6.

09. 02. 2023
16
24
359
Autor
Benetka

V ložnici manželů Bílkových panovalo všechno možné jenom ne pohoda. Kapitán se své ženě nejprve omluvil že dnes tedy opravdu ne! Že ho bolí hlava. A to se vlastně ani nevymlouval... Potom se marně snažil usnout. Na místo toho se převaloval z boku na bok vzdychal a skřípal zubama. Nedalo mu spát jak ho odpoledne zpucoval spolu s rotným Kukvajcem jeho nadřízený major Korejs. A toho dne už s případem nepohnul. Obchod mladého Homoleho byl už dávno zavřený a na Tyčku se nedozvonili. Ještě se stavili u žáby ale nebyl ani tam. Vlastně... Krom Hromdopoleho tam nabyla ani noha. Zvláštní...

"Tak co se děje Luboši?" nevydržela to nakonec Ludmila.

Chvilku bylo ticho a potom zazněla odpověď:

"Ále... To ta vražda starý vraždy. Víš jak jsem ti řikal...?"

"Jó ahá! Ty myslíš tu hodnou starou pani Vonáskovou. Jak tady vždycky dopoledne v parku krmila holuby? A spolu s ní často i ten sympatický pán co tam dělá zahradníka......"

"Počkej počkej!" skočil jí do řeči Luba. "Tak za prvé - o žádné hodné paní nic nevím. A za druhé taky nevím o nikom kdo by ji měl rád! Tak ZAHRADNÍK řikáš..." zamumlal si spíš už jen tak pro sebe.

"A já zase nechápu kdo ji mohl zabít a proč? Ano - možná prudila sousedy psala stížnosti a tak. Ale to přeci není důvod k tomu zavraždit ji - nebo ne? A navíc jí bylo 81 tak už to asi stejně měla za pár..."

"Hmmm... No právě. Taky mi to vrtá hlavou" hlesl Luba. "Za tím musí být něco víc..."

A pak už jen pro sebe v duchu si přeříkával věci co mu v tom případu nehrajou... Notebook. Přilba. Nález těla na veřejném místě po dvou dnech. Málo svědků moc podezřelých. Nebo naopak...?

"Lubkooó...?!"

"Ne! Prostě ne... Bolí mě hlava a navíc zítra brzo ráno vstávám!"

 

 

Oproti tomu večer v 1+1 rotného Kukvajce probíhal o poznání jinak. Jena nebolela hlava a jeho nastávající rovněž a tak........................................................................................................................................................................................... A tak když se pak oba příjemně zadýcháni k sobě tulili jediné co Honzu trápilo bylo že ráno zase vstává do té pakárny a že nebude s ní a že povýšení je asi v nedohlednu a že... Povzdechl si. 

"Honzíčku můj milý - co tě trápí?!" ozvala se Kristýna.

"Ále... To ta vražda starý vraždy. Víš jak jsem ti řikal...?" A políbil ji.

" No dobře. A kde je problém?! Najdeš toho grázla dáš ho do basy a basta ne?!" Vrátila mu polibek.

---------

...spousta hlazení a líbání...

---------

"No víš...?! Lásko moje. Je to docela složité a komplikované. Moc svědků a málo podezřelých. Nebo naopak...? Vůbec nevíme kam se pohnout...?!?!?! Kryso Týnko moje!"

---------

...spousta hlazení a.........

---------

"Hlupáčku! Přece žádný problém!? Vždyť jsou všude kamery!!! Ne?"

 


24 názorů

Al Jal Úd
10. 02. 2023
Dát tip Benetka

Pěkné, i s vášnivou nocí, alespoň u jednoho :))


Aru
09. 02. 2023
Dát tip

Kočkodane, očekával bych, že si na staří pořídíš aspoň jedno pravnouče :D


Abakus
09. 02. 2023
Dát tip

pobavilo.


Dobrý, Benetka, dobrý. Jen abyste to nevyřešili beze mne :-)))


Kočkodan
09. 02. 2023
Dát tip Alegna, Benetka, Gora

Bene, pěkně děkuju. Za odměnu tě omráčím informací, že v přelidnění planety svoje ruce (no ruce...) nemám – počet dětí 0, počet vnoučat 0, počet pravnoučat dokonce také 0.

 

Lído, tvoje podotknutí je vtipné, leč nepravdivé. Ty bys na mě neblahé migrénovité účinky určitě neměla. (o můj smajlík se nějak rozumně podělte)


Janina6
09. 02. 2023
Dát tip Alegna, Benetka

Fajne :) zrovna jsem si říkala, že v tom příběhu chybí ženská :) A teď přijde na řadu dokonce děvče... dievča z lesa! Těším se, kam nasměruje děj...


Benetka
09. 02. 2023
Dát tip Gora

Milá!

Milá Kočko!!

Nemůžeš věděti_

(A to FUCKT NEWIM ZDA_! Máš jedno!

Dvě!!

Či tři děti!!! )

 

Každopádně šuk wim žesi_

Přimát wel wel wel vnímaví!

A!!!

Hravý_!

Dík za to že_

Jsi!


Alegna
09. 02. 2023
Dát tip Gora, Kočkodan

:)))  Kočkodánku .... v tom případě vím, proč Luboše bolela hlava


Kočkodan
09. 02. 2023
Dát tip Benetka

Bene, mě z tvého pokračování hlava nebolela. Pěkné okořenění erotikou. A tipuji si, že byla kamera i v ložnici u Kukvajců.

Mimochodem – Luboš a Ludmila, to je jako Kočkodan a Alegna. ;-)


Jamardi
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna, Gora

Zapojily se i manželky. :)


Aru
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

Aru je Aru ;)


8hanka
09. 02. 2023
Dát tip Benetka

Rovnou tu už kedysi bolo (M. Tučný)

https://www.google.com/search?channel=fs&client=ubuntu&q=youtube+rovnou+jo+tady+rovnou#fpstate=ive&vld=cid:0ee2b9bc,vid:D9PPwdpS7pU

sľubujem, už budem ticho


Benetka
09. 02. 2023
Dát tip

Možno by som to dal aj bez prípravy_

Rovno!

(a tím nemyslím HOVNO!

Prosto...

Rovnou_Jóóó´!!!

Tedy:

(Bear)

ROVNOU!!!

 

jO


dievča z lesa
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

fjú, paráda ... k nemalému počtu informácií o prípade pribúda pohľad do súkromia vyšetrovateľov ... rozhovory počas noci boli rozhodne inšpirujúce ... a čo ďalej? (dievča premýšľaj)***


8hanka
09. 02. 2023
Dát tip Benetka

heeej, Benetkooo...malo byť len:

Aru!

Ty

Jsi

BOŽe

 


Aru
09. 02. 2023
Dát tip Benetka

díky a to jsem ještě mimo formu :D


8hanka
09. 02. 2023
Dát tip Aru, Gora, Benetka

keď je vrahom záhradník, čo ešte pokračuje? Milostný život vyšetrovateľov?

Benetko,Benetko...hladiť a hladiť ale hľadieť na kamerové záznamy, to nieeee


Benetka
09. 02. 2023
Dát tip

Aru!

Ty

Jsi

BOŽe_

Ujetý!!!

Oopravdu wvelké poděkování!!!

:)


Aru
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, 8hanka

"kolik vám je?"

"81"

"jó, tak to už nemá cenu vás vraždit, vyřídím to zadavateli" :D

- do notebooku se stále (myslím) nikdo nepodíval.

iví, začal bych nový díl: v hospodském loubíčku, kam se chodilo chcát žádných kamer na maloměstě nebylo.

no tak aspoň Kukvajc si užil :D


Gimouš Veliký
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, Alegna

Tak jsou oba vyspaní, Kukvajc si i.... tak honem do práce. A kamery, byly tam? Máte záznam? Takových otázek. Koukám, že každý díl uhne jiným směrem. Jsem zvědavý, jak to dopadne. Skvělé, Benetko!


Gora
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, 8hanka, Alegna

Bene, bezvadný díl, opravdu potěšil! Líbí se mi rovněž, žes oprášil křestní jména a hláška o zahradníkovi je boží!


Alegna
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, Gora, 8hanka, Philogyny

Nezklamals mě, říkala jsem si, že trocha lásky a něhy by zpestřila smutný příběh vraždy a kdo jiný, než ty by to měl napsat :))? Jj ty kamery, čekala jsem, kdo si vzpomene :))


blacksabbath
09. 02. 2023
Dát tip Benetka, Gora, 8hanka, Philogyny

Bene.....jo a jo.....dobrý....povedený!!!!

dievča...co ty na to????  Vždyť jsou všude kamery!!! 

 

Koukám, že náš mimozemštan si žije svůj život....díly se rodí jeden za druhým...nepotřebují ani porodní asistentku..........:-))))

tak teď je na řadě.... dievča z lesa


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru