Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Křesťanství v Čechách přísností prý odpuzuje dospělé, ..., i nejedno děcko.. . Ale i nekřesťané vyznávaj mnohdy věci nečekané; např. v Akáši je (prý) všecko'!

11. 02. 2023
15
13
298

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Křesťanství v Čechách přísností prý 
odpuzuje dospělé, ..., i nejedno děcko.. .
Ale i nekřesťané vyznávaj mnohdy věci
nečekané; např. v Akáši je (prý) všecko'!
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
 
 
(Vašnosto, vono i  to křesťanství se jaksi nedá zasklít.. (Josef Švejk) )
 
 
 
Dost lidí asi nesnáší, že 
pozemské vše (i zvenčí  zdánlivě
neviděné) se zapisuje v tzv. *Akáši
 
 
 
 
A křesťanství nás učí, že i za
tyto věci skryté člověk plně ručí.. .
 
 
 

 

Človíčku (i) český, v zemi rozkvetlénebuď
bloudchceš-li později snésti vyšší soud,..., jednej
dobře a čestně pořád, nejen na světle!
 
 
 
 
 
*Slovo Ákaša je výraz ze sanskrtu pro neviditelnou látku, prostupující vesmír. Podle ezoteriků je Ákaša spirituální říší, ve které jsou zaznamenány všechny skutečnosti, události, děje, myšlenky a pocity, které se kdy na Zemi objevily.

13 názorů

trojort
13. 02. 2023
Dát tip Zeanddrich E.

...dost lidí o ní nemá ani tušení...


Aru
12. 02. 2023
Dát tip

takže mě voláš, abych byl jedovatý, ale pak mě chceš vlastně "jenom" převychovat? :D

mě to přišlo hned jako volání alchymistovo k démonovi, ale čekal jsem co z tebe vypadne :))

tak já zas jdu, když jsi vlastně ani nic nechtěl :D:D

víš  17:12:12 je jiný kafe, než třeba 19:21:35 ;)


 

(ad ty rozdíly (a nerozdíly) (např.) mezi křesťanstvím, a budhismem: ..mým laickým úhlem  pohledu vidím, že budhismus mluví o jakémsi automatismu (Akáša,..., karma, a z toho vysloužené další výukové mise) ,..., zatímco my zde v křesťanství k tomu navíc máme i průvodce (jednoho z osmi, ..., bratříčka našeho největšího, Ježíše Krista :))  )

(( ...)).

 


.. .

No, Aru :), myslel jsem třeba, že bys mohl říci opět něco jedovatého na adresu Křesťanství :),..., a zde by se to trošku svezlo i s něčím z Východu.. ((ale ne; přiznám se, že jsem Tě pouze chtěl zase o kousek více převychovat ke správnějšímu (hlubšímu? :) ) vidění našeho Světa.. :) ))


Aru
12. 02. 2023
Dát tip

Zeanddrichu a jaký je důvod tvého volání po mě?

mě to přijde takový zvláštní, kdo koho potřebuje a kdo koho proč a k čemu volá, hm? ;)

ale evidentně se chceš něco dozvědět, když si žádáš mou přítomnost, jenom jsi neřekl co, třeba se to dozvím :D


Benetka
12. 02. 2023
Dát tip Alegna, 8hanka

Já su věřící.

Sice po svém ale su.

Tečka.


Zeanddrich E.
12. 02. 2023
Dát tip Gora

 

((nějak mi tam vypadlo, že nás to učil kněz v předmětu Náboženství :); - nevím, jak kde jinde, ale my, na jihu Moravy, jsme na začátku sedmdesátých let měli ještě Náboženství jako nepovinný předmět na ZDŠ, ..., a vyučoval se i přímo v budově školy :)  ))


Zeanddrich E.
12. 02. 2023
Dát tip 8hanka

 

Evži, vše je o rovnováze (učili jsme se , například, cca ve druhé třídě ZDŠ, že pokud by člověku hrozila smrt hladem a neviděl by jinou možnost, tak že má přímo povinnost *ukrást si někde nějaké jídlo (později ho ovšem, dle svých možností, zase vrátit) )

Problémem ovšem je, že mnozí to cítí tak, že nutně k životu (k úspěšné realizaci tzv. vyšších úkolů svého života) potřebují i - třeba -nějaký automobil,..., nějakou fabriku, ..., moc v nějaké státě, atd., apod. (a já dnes už nevylučuji, že tomu tak někdy může opravdu i být!).

 

(( ...)).

*a porušit tak, mimo jiné, tzv. Desatero

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Jsem rád, že já (snad) nebudu tím, kdo soudit tyto případy bude muset :)

 

 


Alegna
12. 02. 2023
Dát tip Benetka, 8hanka, K3

Pro mě víra je vnitřní a intimní záležitost, zcela necíleně, něčekaně a dá se říci i ne vědomě chtěně jsem potkala rozumem nevysvětlitelné jevy :). Určitě není jenom naše realita. Někdo potřebuje věřit po svém a sám, ale většina nějak "organizovaně" a přikloní se k některé víře veřejné i neveřejné. Najdou se v nich jistě společné znaky. Myslím si, že opravdu věřící (ne fanatici) jsou vyrovnanější, pokornější k životu. No jo, jen můj názor :).


Koryto je bližší než jakýsi vyšší soud ve spirituální říši.


Zeanddrich E.
11. 02. 2023
Dát tip 8hanka, Alegna

 

Aneb - (nejen) Pro ty, co to tady vedou, by tzv. selský rozum měl býti nápovědou.. :)

(( ...)).


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru