Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HROMÁDKA . . .

03. 03. 2023
23
35
377
Autor
blacksabbath

Tak a je to. Předala jsem poslední vnouče rodičům a budu mít také prázdniny. Jak já se těším. Mám tady pár kousků nábytku k renovaci. Balkón čeká na jarní úklid. Ještě poklidím rozházené hračky a pak už budu brousit, kytovat, natírat.....

Shýbla jsem se pro poslední kostku zatoulanou pod postel a vtom se to stalo.....

Auvajs!

Něco mě střelilo do zad. Co to je? Vždyť jsem vnukův blástr NERF Ultra AMP uklidila jako první.

Nikde žádnou šipku nevidím. Ale cítím ji. Na zádech mi sedí podivná potvora a šklebí se.

Při každém kroku mě píchne, bodne, rejpne, šťourne do zad a střelí do nohy tak, že se můj pružný, svižný dívčí krok, na který jsem ve svých šestašedesáti letech náležitě pyšná, mění v chůzi jedné z Erbenových postav.

Nejsem bábovka. Snažím se tu mršku rozchodit. Ouha. Nejde setřást a mě ještě čeká poslední večerní venčení. Zatnu  zuby a nasazuji psíkovi vodítko.

"To dáme"

Irvin jakoby mi rozuměl. Jde pomalu. Jen občas kolem mě oběhne na svém třímetrovém flexi vodítku.

Nejhorší mě ale ještě čeká.

Uklidit hromádku, kterou udělal v osvětlené ulici.

Snažím se sehnout, snažím se sednout si na bobek, ale ani jedno nejde.

A tak předvádím tanec postřeleného ptáka. Nad hromádkou mávám rukou v igelitovém sáčku, všelijak se kroutím, ale ta mrška mě pustí jen do dvaceti centimetrů nad.

Poslední pokus. Přes rty mi projde zaklení nehodné mé ženské osoby. Vzdávám to!

 


35 názorů

promiň, ale....rozesmál jsi mě....jsem ráda, že ses podělil, že v tom nejsem sama.....děkuji:-))))))


Hele, Bene...nehodím po tobě ani pantoflem:-)))jsem ráda, že se bavíš...i když na můj účet:-)))))))))


Benetka
19. 03. 2023
Dát tip

Snad mě za to nezabiješ ale já se tu chlámu na plnou hubu! :D

Omluvou budiž mi že úplně přesně vím o čem píšeš... :p


:-)))))


Posílám pozdrav z Budějc.....děkuji


8hanka
05. 03. 2023
Dát tip blacksabbath

náš gauč je proklatě nízko:) Pia nevyskočí na linku v kuchyni, aspoň niečo:)) A v posteli tiež skvele hreje a uspáva hlasným pradením...


blacksabbath
05. 03. 2023
Dát tip 8hanka

Irvin nevyskočí:-)))) v posteli mi hřeje záda:-)))))


8hanka
05. 03. 2023
Dát tip

Blackie, posielam pozdrav z trenčianskeho gauča, zatiaľ viem nájsť vhodnú  polohu, problémom je mačka, hneď na mňa zaľahne a nakoľko má nadváhu, tak...trpím, no:)


Hanko....když on nejde ani ten gaučing.....vyhledala jsem si tu "nejlepší"polohu... a to v křesle ... tak si čtu....:-)))....Děkuji za podělení se....je dobré vědět, že v tom jeden není sám....posílám pozdrav z Budějc


8hanka
05. 03. 2023
Dát tip

pichnutie vzadu a útok na nohu poznám, aj keď nezberám hračky ani hovienka...

trápi ma to už  dlhšie, bolesť chvíľami podriemkava a potom zrazu naberie na sile a zaútočí... posledné dni som natierala zárubne a zohnutie či vykročenie na stoličku bolo náročné...dnes gaučing...


kadeřavá....kdo nepoznal - nepředstaví si....díky


blacksabbath
05. 03. 2023
Dát tip Gora

Maruško..už je trochu líp...už zase seberu...:-)))


kadeřavá
05. 03. 2023
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Jednou jsem šla po ulici se svým psem.No šla spíš  se sunula a on udělal hromádku.Nějaký pán na mě křičel ať to uklidím a já mu úplně nelogicky řekla mě bolí koleno. Byla to tak strašná šilená  bolest,že jsem byla uplně mimo.Ale jak jsem se otočila k tomu pánovi tak v koleně ruplo ještě tak dvě hodiny to bolelo a přestalo. Ovšem hromádka tam taky zůstala. 


Musíme být na sebe opatrné. Buď na kolena, nebo odkopat do kouta. :-)


Nani....děkuji....už je to kapku lepčejší


Nami 99
04. 03. 2023
Dát tip

Ivi, hlavně ať už je ti líp.


Přátelé....děkuji vám moc za vaši empatii a přání:-))))


K3
04. 03. 2023
Dát tip

Ischias. Dobře jsi napsala, čtivě.


Al Jal Úd
04. 03. 2023
Dát tip

Pěkně napsané, ale bolestivé - ať tě brzo ta bolest přejde!


Abakus
04. 03. 2023
Dát tip

chce to čas a kľud a teplo.


Janina6
03. 03. 2023
Dát tip Gora

Jo jo, tyhle střelce bohužel znám... trefují se přesně. A většinou přinesou mnohem větší problémy, než nemožnost sebrat nějakou tu hromádku... :-) Pěkně, odlehčeně napsáno!


Nami 99
03. 03. 2023
Dát tip

Přeji ti při dnešním pátku

ať dosáhneš na hromádku.


Aru
03. 03. 2023
Dát tip

iví, iví, odpočívat a spát! :D


Nami 99
03. 03. 2023
Dát tip Gora

Ivi -

I když bolestivá a nepříjemná záležitost, je to přes veškeré utrpení moc hezky a vtipně napsané. Přeji brzké uzdravení.


Jamardi
03. 03. 2023
Dát tip

Vylíčila jsi to tak, že  jsem se do toho  vcítila. Ale máš hodného psa. Hromádku udělat musel, ale jít pomalu nemusel.


Kočkodan
03. 03. 2023
Dát tip Gora

Ivi, tak ti to ještě před natíráním natřel nejdřív osud. Ale ty jsi bojovnice a nebudeš z toho s nervama na hromadě. Nechť ti co nejdříve ukáže zádový neduh záda. (posílám pokusný léčitelský smajlík)


pre jedno psie hovienko sa Budějovice nezrútia a držím palčeky, aby mrška zabudla, čo chcela a nenápadne sa vytratila ... pekne napísané***


Gora
03. 03. 2023
Dát tip

Asi ústřel čili hexenšús:-((, náramně bolestivá záležitost. Obdivuji, že tě neopouští humor...


Al. děkuju i za empatii...:-))) však já se té potvůrky zbavím

Milane...díky za nakouknutí


Alegna
03. 03. 2023
Dát tip Aru, Benetka

Za prvé, přeju, ať ta ošklivost se tě pustí a běží do hájku a za druhé vtipně popsané, úplně to vidím a snad i cejtím, auu


blacksabbath
03. 03. 2023
Dát tip Benetka

šourám se:-)


aleš-novák
03. 03. 2023
Dát tip Benetka

ještě ležíš nebo už chodíš? :o)


Aleši......díky za zanechanou stopu....posílám pozdrav z Budějc


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru