Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

slovo voda

07. 03. 2023
15
18
413
Autor
Philogyny

 

Vraždíš mý hrdličky

za krčky

po tuctu věšíš na řeznický hák

pod víčky kahanem opálíš peříčka

do naha pohýčkáš

 

ou dou hou

hou dou hou dou hou dou

 

Až pak jsem si oblékla šaty s vázačkou


18 názorů

Philogyny
15. 03. 2023
Dát tip Benetka

pro Benetka

Taky mi pak naskočil okamžik, o kterém píšeš. Takový konejšivý... :) Děkuju Ti.


Benetka
12. 03. 2023
Dát tip

Vybavila se mi scéna z filmu Vesničko má středisková jak Otík zabíjí holuby aby si usmířil pana Pávka......

Miluju Tvé! obrazy!!! ;)


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip

pro Evženie

Někdy je všechno zvláštní. Děkuju za slovo...


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip

pro blacksabbath

já taky...  


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip

pro Praotec Měch

Pořád načítám. Je to zvláštní, protože mi vyběhl kousek textu  s organtýnem a nechápala, proč. Chvilku váhala, jestli úvod. Ale nebyla si jistá. Do vřesu míchala vlasama nespisovný organtýn...pak les teskně vyl, asi tak nějak...Děkuji. :)


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip

pro Janina6

ano


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip

pro Zajíce...

Když sedím na posedu, vždycky čekám, až ho uvidím, toho mýho zajíce...a pak mám pocit, že je všechno v pořádku...  :)


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip

pro Alegna 

...protože se taky opírám, svým způsobem jsme všeci domino, i ta zem...  :) Děkuju.


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip Gora

pro Gora

Obrazy jsou moje droga. A pak hudba. Nedávno jsem napsala jedné malířce. Někdy maluje na hraně, zdá se mi. Kdysi mě zaujala obrazem bučiny a tmy. Jako bych tam byla. Napsala jí a ona mi prodala své dvě malby. Mám je ráda. Moc. Teď jsem jí psala znovu. Chtěla havrana ze série Poe. Už neodpověděla. Takže jen obdiv z dálky. Já ten dar v sobě nemám. Taky bych chtěla, ale. Umím jen psát svý pocity, víc nic. Asi tak.


Philogyny
08. 03. 2023
Dát tip

pro Kočkodan

Já si takových chlapů vážím. I svýho manžela. :)


Velmi zvlášní.


............*/*************


Janina6
07. 03. 2023
Dát tip

kahan pod víčky


Název mě přilákal a nelituji toho, báseň vyvolala zvláštní smutek.


Alegna
07. 03. 2023
Dát tip Zeanddrich E.

Souhlasím s Gorou, taky mě mrazí  ..... a ještě něco je tu,  poslední řádek ve mně vyvolává pocit, že zadržuješ těžké, žes pevný opěrný bod .....


Gora
07. 03. 2023
Dát tip Alegna

Silný obraz, Phil. Mrazivá kolébanka.


Kočkodan
07. 03. 2023
Dát tip

Název asi mnoho alkoholiků nepřiláká. Já jím naštěstí nejsem. ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru