Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Póly

07. 03. 2023
11
10
299

Být nebo mít? Bojím se svobody pólů. Zastavuji kolotoč, unavený vnitřní bitvou. Řetízky vlají ještě vzduchem. Budu mnichem nebo oligarchou? Stanu se plátnem od Miróa. Zdánlivě volné tmavé čáry. A ze dna ční barevné hory. Dívám se ze střechy světa. Na osvětlená města. Požehnán, v kyčli chromý.

 


10 názorů

Benetka
02. 04. 2023
Dát tip

Rád se díám na vodní pólo...


Ahoj p. Bačkovský, ano, jsem zaměřený na dobré konce, nechce se mi psát bezvýchodné texty, i když důvody by byly... Dík za poznámku! Lubor,.


Lubor Vyskoč
15. 03. 2023
Dát tip APodezDívka

Ahoj APodesDívko, já jsem na Písmáku teprve krátce, naverbovala mě Gora, se kterou si občas psal na FB. Ale jsem moc rád, že jsem v tobě našel spokojeného čtwenáře :-) Lubor.


Lubore: Jsi svůj. Moc se mi líbí co a jak píšeš! Jsem ráda že jsem zde na tebe narazila ;)


Ahoj Theo v tramvaji,

ano, tuhle jsem odlaďoval, aby sedla. Dík. Lubor.


Pěkná poezie v próze! Vyladěná :)


Lubor Vyskoč
07. 03. 2023
Dát tip Gora, Alegna

Díky vám všem, tento text jsem dlouho ladil... Lubor.


Alegna
07. 03. 2023
Dát tip

Pěkné


Gora
07. 03. 2023
Dát tip

Všechny možnosti vlají v jedinou chvíli... Hezky vyjádřeno.


Bačkovský
07. 03. 2023
Dát tip

Vybojovávaný zápas. S dobrým koncem.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru