Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha podprůměrně placeného učitele matematiky

26. 04. 2023
16
14
214
Autor
aleš-novák

Začarovaný kruh:

 

Jestliže učitelům zvedneme plat

na úroveň 130% průměru,

zvedne se zároveň i hodnota tohoto

průměru a bude třeba učitelům

opět zvednout plat…


14 názorů

MilanH
před 11 měsíci
Dát tip

To tedy jo


Podle podobného principu Achiltes nikdy nedohoní želvu, pakliže má želva nádskok. Rozběhhne se a když doběhne na místo, kde želva prve stála, to popolezla. A když doběhne na místo, kam popolezla prve, ona zase popoleze ...


MilanH
před rokem
Dát tip

To je moc hezké


Rhodesie
před rokem
Dát tip

Jo, učitele je potřeba zaplatit, ale tohle je hodně vtipný počin.


Diana
před rokem
Dát tip

Aleši, já Tě znám dlouho a dobře - a ten tvůj smysl pro humor zapomenout nelze. Rozumím!

Dagmarah - přesně tak si to myslím. Vzdělání je větší moc než než ozbrojená armáda! 


Kočkodan
před rokem
Dát tip Abakus

Ano, učitelům zvednout plat a žákům mandle. :-)


Abakus
před rokem
Dát tip aleš-novák

Ja teda neviem, ale nemyslím si, že úroveň našich pedagógov až tak súvisí s ich platom. Skôr s ich vzdelaním a  výchovou. Kedysi /1. republika/ šlo to najlepšie z triedy za lekára, učiteľa a notára. Niekde tam kdesi bude chyba. Moja triedna sa stala učiteľkou, lebo ju nevzali na herectvo...


Dagmaram
před rokem
Dát tip

učitelům fandím, mají v rukou naše děti. Měli by tam být za hezké peníze jen ti nejlepší.

zamyšlení fajn, Tip.


Norsko 1
před rokem
Dát tip

Co máš proti pedagogům, s tvým nezvedeným dítkem evidentně se trápícím


supizmus
před rokem
Dát tip

Pokud se ovšem zároveň zavede progresivní daň a ze zvýšeného platu budou muset více odvést, pak vzhledem k Tebou zvýšenému průměrnému platu se dostanou dost možná i pod něj...


Diana: s tím souhlasím, jen rozvíjím nápad na 130% hladinu ad absurdum...


Diana
před rokem
Dát tip Antonín Bogar

Podle mého názoru je málokteré povolání tak potřebné a důležité, jako učitel. Tip


Janina6
před rokem
Dát tip

Taková sněhová koule valící se po svahu.


Nami 99
před rokem
Dát tip

Jestli si některý z učitelů přečte tvoje dílo, řekne :"Nenič mi mé kruhy."


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru