Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlamníček 15

27. 04. 2023
12
9
167
Autor
Hamar

Zákeřné kouzlo láskou zhrzeného černokněžníka je

zaklíňadro.

 

Byl to velice neprůbojný zombík. Takový mouchy snězte si mě.

 

Rozhodnutí těžařského koncernu vypouštět odpady přímo do moře, rozčílilo ekoaktivisty. Šlo o zbytečné přilévání oleje do olihně.

 

V subsaharské Africe.

"Náčelníku, zase jsou tu ti divní lidé nabízející pršipláště a holínky."

"Zatracená gumanitární organizace!"

 

Posbíral jsem všechny případy sklerózy v kraji. Nebylo to nic jednoduchého, byla dost roztroušená.

 

Nápravné zařízení kde jsou umisťováni jen sami kulturisté a svalovci je

vazební věznice.

 

Spiritistické médium po vyvolání astrální bytosti vzkřísilo účastníka seance, který omdlel. Zachovalo se velmi duchapřítomně.

 

Půvabná slovenska herečka s maďarskými kořeny, která si nechá radši vyplácet honorář v hotovosti je

 Více Berekeš.

 

Kdyby byly u popravčích hodnosti, mohlo by to být v pořadí: stobodník, popravčík, porubčík a půlkovník.

 

"Paní Blaženko, dejte si ještě kousek třešňového koláče a zapijte ho podmáslím."

 "Pane Františku, vy jste ale hrozný pokushitel!"


9 názorů

Ptakopysk
před rokem
Dát tip

dobrý


Umbratica
před rokem
Dát tip Hamar

Vazební věznice jsou hlavně v USA. Můžeme to vidět v mnoha amerických filmech. Kdo chce být v Americe dobrý dodybuilder, nechá se zpravidla zavřít do vězení.

Nejvíc se mi líbí hláška o zombících a mouchách. Tip. 

Ve skutečnosti ale na Haiti zombie jen drží pusu a makají na plantáži. Jsou to nejlepší pracovníci. Za socialismu by soustasvně překračovaly plán.


blacksabbath
před rokem
Dát tip Hamar

 gumanitární organizace a zaklíňadro vede...díky to jsem potřebovala


ví kočka, která dělá psí kusy, čo je zač?


Rhodesie
před rokem
Dát tip Hamar
Všechny skvělý.
 
Mě nejvíc zaujalo - asi takhle - :) :) :) :) :) - Olihně, skleróza, seance, Berekeš a ZAKLÍKOZA.

Kočkodan
před rokem
Dát tip Benetka, Hamar

Nemohu si pomoci, ale jakmile zahlédnu nový díl Chlamníčku, tak ho jdu otevřít s pocitem, který se sakramentsky podobá těšení (se).

Na osobní stupně vítězů posílám asi oliheň se sklerózou a Blaženkou.

Hodnosti bych možná doplnil ještě o přikládního generála.

A nápravné zařízení pro prominenty je lazební věznice.

 

Bene, až se mi nadmulo znachovatělé vole. Za ego masírující silná slůvka díky. 


Benetka
před rokem
Dát tip Hamar

Vtipné! Ostatně jako vždy!! Kam Ty na to sím chodíš?! :) Rád si blbinkám ale na Tebe prostě nemám!!! ;) No ale ještě o level výše oproti NÁM VŠEM je náš milý KOČKODÁN. Na něj se nechytá nikdo... :D


MilanH
před rokem
Dát tip Hamar


Nami 99
před rokem
Dát tip Hamar, blacksabbath

Supeer...všechny... gumaniární organizace... rozstroušená skleróza jsou nej...

 

Nejhorší pro vegetariána je, když ho pochovají na masovém hřbitově.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru