Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pod padlými stromy

10. 05. 2023
3
5
85
Autor
Aru

Z hlubin dávného pradávna přes mlžné stěny vystupují samé podivnosti ;)

Vodou,
ohněm
i ledem,
               tanec meče
rozseká i kámen,
silou jíž mluví Zem.

Bývaly takové dny,
i lidé
a tvorové podivuhodnější
v časech bohatších.


5 názorů

Dokáži, Aru, spoustu věcí, ale nechce se mi dělat zbytečnosti. Na to mám pořád ještě dost užitečné práce jinde.


Aru
před rokem
Dát tip

no vidíš Evži, že to s avízy umíš :D

  • to jsou ty vzpomínky, které si teď nepamatujeme, proto je to takové zajímavé.
  • to platí o každé době Evži, pokud ji ovládne pýcha, která vede ke slepotě. náhodou to byly skvělé časy.... pro nadané :D:D
  • jako dnes, i tehdy byly školy, ale učilo se tam prostě to co bylo pro tehdejší dobu typické, pak se lidi rozhodli, že je jim to málo a zničili se, téměř.
  • stejně bychom dopadli, kdybychom použili jaderné zbraně, po období zničení a následném chaosu by v období stabilizace všechno se začalo stavět znovu od malých jednoduchých staveb ke složitějším, zbytky dnešních měst by postupně pohlcovaly pralesy a celkově by se zapomínalo, pak nová kultura na určitém vývojovém stupni by se mohla prohlásit za první a jedinou, jakmile by zmizela poslední vzpomínka na tuto civilizaci ;))

Proč nám připadá to, co bylo dávno, tak zajímavé? Určitě bychom my, v takové době, pochcípali.


Aru
před rokem
Dát tip

ahoj, díky ;)


Alegna
před rokem
Dát tip Aru

Mýtické ... 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru