Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

velmi stručná úvaha

13. 05. 2023
13
9
189
Autor
aleš-novák

úsporný balíček

se vám prodraží 


9 názorů

MilanH
před 11 měsíci
Dát tip

To rozhodně


dadadik
před rokem
Dát tip

No ale je to logický, že prodraží, dotkne, přece...


Danny
před rokem
Dát tip

pěkná ironie


Aru
před rokem
Dát tip

mě fascinuje, že vláda vyhazuje už od r. 2020 peníze komínem, kvůli svým vlastním katastrofickým rozhodnutím, jako zavření obchodů, nákupu absurdně nesmyslného množství vakcín apod., ale doplatí na to (doslova) běžný občan.

= mělo by to být tak, že za každé politické rozhodnutí by měl být zodpovědný ten politik co ho vydal a strana ve které je a on by to měl platit, pokud by se ukázalo, že jeho rozhodnutí, či té skupiny/vlády vedla ke zbytečnému zadlužování státu. v ten den by politic začali pracovat pro stát a ne proti němu, tak jak je to zavedeným zvykem už 30 let.

nechápu proč voliči, kteří chodí k volbám volí to co tam je 30 let a chtějí mít tu garnituru co tam chodí, doslova už dávno mohli být v této zemi politici, kteří by pracovali pro lidi.

doslova stačí jedna generalní stávka, místo těch zbytečných demonstrací a vláda končí, kdyby třeba stávkovali zaměstnanci ČEZu, nebo policie, a chtěli třeba zvyšení platů o 300%, do druhého dne by to měli, bez elektřiny, nebo policie se moc vládnout nedá ;)


úsporný balíček

v pupku dolíček


děkuji Kočkodane za pozorné čtení...interpunkce už je opravena :o)


Kočkodan
před rokem
Dát tip Benetka

Aleši, ty šetříš i na balíčku. Ale připravit í o čárku nebyl podle mne úplně nejšťastnější nápad... ;-)


Benetka
před rokem
Dát tip Chaz

Že ti dva skřeti raděj nedrželi hubu:

Vstávej semínko holala bude z tebe Fiala... :p


Dát tip Benetka, Gora

Nechci slevu zadarmo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru