Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Introspekce

14. 08. 2023
11
12
241

"Kdo srdci takému útěchy jaké dá?" (K. H. Mácha, Máj)

naplněný až po okraj
marně toužím po obsahu,
mám změnu v erbu svém,
nikdy se nezměním,
toužím daleko, vysoko,
a bojím se dálek i pádu,
jsem nadán mnoha talenty,
marně usiluji o uplatnění,
jsem lidem otevřen,
vyhýbám se všem,
neustále mířím do černého
a nikdy se netrefím,
bezcílně hledám smysl


12 názorů

Zeanddrich E.
před 8 měsíci
Dát tip

 

Absolutismy jsou na straně. ,,zla" také už proto, že nutí zdejší   pověřence plýtvat svou energií na to, aby je po nás deaktivovali, ..., čistili :):)


Zeanddrich E.
před 8 měsíci
Dát tip

 

Protože kdyby byly pravdivé, tak bys prostě nebyl... :):) (nebo alespoň ne zde dole na Zemi... :) )

 

(( ...)).

Absolutismy nemohou (čest případné výjimce) být pravdivé z úst člověka .už jen proto, že bytost v lidském těle nevidí ,,za roh" :), ...; člověk nemá (většinou) v moci náhledy ani sám na sebe mimo svou aktuálně probíhající vtělovací misi - například. 

 

(( ...)).


Zajíc Březňák
před 8 měsíci
Dát tip Benetka

Zeanddrichu, docela by mě zajímalo, jak se pozná na první pohled nepravdivý absolutismus. (?)

Jinak znám absolutismus Metternichův či Bachův. :-))


Zeanddrich E.
před 8 měsíci
Dát tip

... .


No - vím, že se už tady opakuji :), ale bytostně vadí mi tzv. absolutismy (zvláště tam, kde jsou už na prvý pohled nepravdivé... :) )((kdyby jsi je dal alespoň do kurzívy - nebo do uvozovek.. :) ))

 

((...)).

Slovo je tvůrčí čin :) -  a tímhle si tak tedy docela dost škodíš... :) 


Evženie Brambůrková
před 8 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

koukám, že takových podobných je tu dost :-)


Rhodesie
před 8 měsíci
Dát tip

Tak tohle plně chápu. Asi mi vidíš do hlavy...


Zajíc Březňák
před 8 měsíci
Dát tip

Díky vám.


Al Jal Úd
před 8 měsíci
Dát tip

Pěkně a trefně napsané, hodně štěstí!


Janina6
před 9 měsíci
Dát tip Alegna

Jo jo, to se stává těm, kdo nejen žijí, ale taky o tom přemýšlejí... Mně se ty protiklady moc líbí.


Antonín Bogar
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Rozumím ti a také ti přeji, abys udělal další krok.


Alegna
před 9 měsíci
Dát tip Benetka

Taky rozumím


Benetka
před 9 měsíci
Dát tip

Tomuhle rozumím. Byl jsem na tom podobně. Ovšem nyní jsem již o krok jinde... ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru