Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

po vlčím

19. 08. 2023
11
14
212
Autor
Philogyny

 

Na tmu připínám zicherhajzkou světlušky.

Klouže po nich ranní světlo.

Pak umíraj.  

Tos nevěděl, že.

Pak vidím. Okamžik. Má jinou barvu než den. I vůni. Namíchaný nočním deštěm, rosou, tlením lesa, podhoubím, jejím zhasnutým snem. Osou vesmíru chodí jen vyvolení pavouci v černých krajkových rukavičkách s pavučinou rubáše. Louky se loučí. Deštěm. Otavou, jemnou na skus s lučními koníky. Ukaž se. Nemusíš mít hubertus ani louč. Ukaž mi myšlenku, cos právě ukrad větru.

 Zvedl ji ze země.

 Ze mě.

Netrub, jelene, netrub staré básně. Snění. Poslední němý okamžik.  Díváme se na sebe. Máš na lebce ptačí hnízdo. Umírám stejnou ráží a nikdo to nevidí. Za chvilku přijde září. Budou doutnat ohně a ohýnky s horkými bramborami na dlaních.

Dým z komínů prosvítí barvy října. Každý měsíc má svůj hlas.

Někdy potichu závidím.

Svý nespisovný lásce.

Laním.

Tanečnici Nat.  

 

po vlčím

 


14 názorů

Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip

pro Fouckault

Děkuji.


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip Philogyny

Mám pto tě stále otevřeno, vše je možné, ty sem, já tam, nebo napůl cesty, věřím, že to vyjde ....


Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip

pro Kočkodan

Nekradu. Jen jsem si vypůjčila tanečnici Nat. :) Děkuju ti. 


Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip Gora

pro Gora

Včera pole. Kochala se, srnčí říje...než došli. Pak jsem vrahounek. Tak mi říkají.


Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip

pro Benetka

No... :)


Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip Alegna

pro Alegna

škoda, že nemůžeme zajít na kafe, ale člověk nikdy neví, mohla bych přijet... 


Fouckault
před 8 měsíci
Dát tip Poeteroristka, Philogyny

líbí se mi to. Přijde mi to v rámci fikčního celku v sobě dobře suverénně vyšinuté a uzavřené. Věřím tomu a vnímám originalitu.


Kočkodan
před 8 měsíci
Dát tip Alegna, Philogyny

„Ukaž mi myšlenku, cos právě ukrad větru.“

Ty nám ve svých dílkách ukazuješ celé megapřehršle myšlenek. A nekradených...


Gora
před 8 měsíci
Dát tip Alegna, Poeteroristka, Philogyny

Příroda/les tě inspirují k nevšední tvorbě, ale tvé vnímání a ztvárnění je originální a niterné, máš je dané...


Benetka
před 8 měsíci
Dát tip Alegna, Philogyny

KRÁSNÉ. BEZ PŘÍDAVKU. BEZ DECHU...


Philogyny
před 8 měsíci
Dát tip Benetka

Já někdy nevím. Dneska mám hodně rozervaný den.  :o)


Alegna
před 8 měsíci
Dát tip Gora, Benetka, Philogyny

Krásné, budu se vracet ....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru