Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vždycky jsem byl postiženej

14. 10. 2023
2
5
95

Vždycky jsem byl postiženej, eště dřív, než mě diagnostikovali, projevovalo se to už odmala, už na učňáku mi Lída, na kterou tam zbyla role nejlepší studentky, řikala že nikdy nemluvim sprostě, ale v tom asi nebyl muj problém, spíš jsem měl vždycky podvědomej blok respektovat autoritu posvátnejch slov, který existujou v každý skupině, posvátný slova, který musíte opakovat, abyste do ní patřili, který maj absolutní platnost a o kterejch se nediskutuje, a kdo je dokáže vhodně využívat proti ostatním, získá v tý skupině nejvyšší postavení, a to já jsem nikdy nedokázal, to je moje postižení, kvůli kterýmu jsem vyloučenej z každý skupiny.


5 názorů

kuba.49vojenciak
před 6 měsíci
Dát tip Chrám gnostických křesťanů

Že jsi trochu melodramatický není nutně špatně, jen někteří to nejsou ochotni snášet, mně melodratičnost vyčítají pořád 


Já se jenom snažim pravdivě zaznamenávat. Kdybych se snažil zakrýt to, co je možná moc melodramatický nebo sebelítostivý, lhal bych. Pokud jsi myslel tón, kterým je to psaný, přijde mi vhodnej.


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip Chrám gnostických křesťanů

Teď abych opatrně volil slova... ;-)

Ale vážně – přečetl jsem si rád.


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Chrám gnostických křesťanů

Neříkala bych tomu postižení, vlastně jsi byl v tom stádu jediný normální.


kuba.49vojenciak
před 7 měsíci
Dát tip Chrám gnostických křesťanů

Trochu přehnaně melodramatický, ale jinak dobře napsaný. Na někoho to může působit jako Kýč 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru