Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vypínač svědomí ad (plus obrázek)

27. 10. 2023
4
9
176

 


9 názorů

Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

 

Evži. vypínač svědomí, bohužel,  stává se v některých dobách jakoby součástí strategie fyzického přežití... . ((...)).

 

Uznávám tedy, že někdy se může i stát, že to, co se nám zvenčí může jevit jako nesvědomité, může mít nějaký jedinec v sobě hluboce prodiskutováno, a zdůvodněno... . 

((...)).

Karikatura je prostě někdy jen příliš hrubým nástrojem.


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

... .

(Uvědomil jsem si, že by někdo mohl mohl vidět souvztažnost s prezidentovými (s prezidentskými) cenami z 28. října :); souvztažnost ta je ale  opravdu nezamýšlená; prostě je pouze náhodná...! :) )


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

Jarmilo, také Tobě děkuji za komentář i návštěvu... .


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Když se chce maskovat svědomí, vždycky to nějak jde. Nejen medailí, třeba i jinými zásluhami. Třeba teď jsem četla knížku Takové maličkosti od Claire Keeganové: Dodavatel uhlí našel v kůlně za mrazivého počasí dívku. Ona řekla, že tam byla zamčená omylem, že si hráli. Pak mluvil s vedoucí pracovnicí, ona říkala, že ji hledali a měli o ni starost, nabídla pohoštění, čaj a koláč a přišla tam i ona dívka a vedoucí ji povzbuzovala, aby jedla a pila. A za pár hodin se vrátil, chtěl pro jistotu zkontrolovat tu kůlnu a ona tam bohužel byla zase! To je z prostředí irských prádelen pro tzv. padlé dívky, napsala to irská autorka a dá se tedy předpokládat, že čerpala ze skutečných zážitků.


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

Děkuji, holky, za vaši návštěvu, ..., kladné komentáře i tipy :)

Hezký den přeji; ať se vám daří :):)

 

 


Evženie Brambůrková
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Vypínač svědomí mají mnozí dobře skrytý.


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip

:) dobré, hláška i obrázek


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

 

(( podařilo se mi to vložit (zatím) pouze jako fotku obrazovky; proč nefunguje ta ikonka v okně u poznámky...? )).


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

,,Pane, už z dálky zdá se mi, že to Vaše tlačítko vypínače svědomí/ s tou medailí za zásluhy dosti splývá -ale tak už to asi všeobecně bývá, že; zde dole na Zemi.. .“  

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru