Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TUŽKOU A PASTELKAMI...

31. 10. 2023
17
19
249
Autor
vesuvanka

Milí Písmáci, zvu vás na další virtuální výstavu, nazvanou

Tužkou a pastelkami, na niž posílám odkaz a přeji pěkný zážitek:

http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6502


19 názorů

vesuvanka
před 2 měsíci
Dát tip

Craerassy a Antoníne, potěšili jste mě svojí návštěvou a milými slovy, díky :-)))


Antonín Bogar
před 2 měsíci
Dát tip

V sobotu se podívám.


Craerassy
před 2 měsíci
Dát tip

Stále stejně krásná kresbičkami, má milá vesuvanka. :-)


vesuvanka
před 6 měsíci
Dát tip

fialko, těší mě, že se Ti obrázky líbí, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))).

Zároveň děkuji všem, kteří se zastavili a dali Tip :-)))


fialka...
před 6 měsíci
Dát tip

Krásné obrázky.


vesuvanka
před 6 měsíci
Dát tip Janina6

Janino, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Těší mě, že Tě nejvíc zaujala parní lokomotiva - pára je od dětství moje láska. Kresba tužkou mi možná sedí víc, pastelkami barevně jsem začala celkem nedávno, takže se ještě učím. 


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip

Moc pěkné obrázky, líbily se mi všechny, ale nadchla mě třeba parní lokomotiva ;) úžasná, jako skutečná... Kupodivu mi víc seděly ty kreslené tužkou, i když proti barevnosti nic nenám. Díky za zážitek!


vesuvanka
před 6 měsíci
Dát tip

Luboši, děkuji za zastavení a milá slova. To je prima, že jsi páníčkem dokonce kvarteta koček, usmívající se smajlík. 


Kočkodan
před 6 měsíci
Dát tip

Jani, i v mých představách jsou tvoje výtvarné výtvůrky pěkné. (smajlík „páníčka“ kvarteta koček)


vesuvanka
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Jarmilo, Staňo, Philogyny, Liduško, Romane a Antoníne, potěšili jste mě svým zastavením a milými slovy, děkuji :-))). Těší mě, že se vám obrázky líbily. Středohorské kopečky mají zvláštní kouzlo už jen při pohledu z vlaku, jezdívala jsem tam často. Stromy i kočky miluji :-))). 

Zároveň děkuji všem tipujícím :-)))


Antonín Bogar
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Krásné obrázky. Velmi mě zaujal Hazenburg. Jednu dobu jsem docela často jezdil do Bohušovic nad Ohří a Třebenic a taky trochu do Litoměřic a Terezína. Na Hazenburg jsem se často díval. 

Vesuvanko máš krásné a citlivé obrázky. Kočka je famozní.

Dávám i tip. Tvé obrázky jsou poezie v obrazech.


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

 

Krásná, jemná kresba... (mám chuť zkusit něco podobnného - ale ten čas mi na to (zatím) nějak nezbývá ... :).


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip

Janičko to je krása, ty stromy, kočka, ale  i další .....


Philogyny
před 6 měsíci
Dát tip Alegna, Zeanddrich E.

Je to hezký koníček, spíš kůň.  :)


dadadik
před 6 měsíci
Dát tip Alegna

Bezva Jani, oceňuji Tvoje velké zaujetí, neslábnoucí :)


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Ráda jsem se zase podívala.


vesuvanka
před 6 měsíci
Dát tip

Al Jal Úd a dievča z lesa,

děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Těší mě, že se vám líbí.


Al Jal Úd
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., Alegna

Krása i ostatní obrazy, díky 


dievča z lesa
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., Alegna

krásne ... rozjímavé a hrejivé***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru