Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozdané role v rodině (apod.) ((obrázek))

11. 11. 2023
9
10
136

 

 

 

 

 

 

Rozdané role v rodině (apod.): 

 

 

 

 

(pro jazykozpytce poznámka - druh je zde myšlen jako kumpán, ..., soudruh v probíhajícm ději, ..., údělu,  procesu :) )

 


10 názorů

Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

 

(( ...)).


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

takto som to nemyslela...

samozrejme, sú chvíle, kedy sa ma jeho kritika dotkne ale väčšinou to beriem s úsmevom...bude mať 40 a stále má o mne vyššiu mienku než aká je skutočnosť...myslí si, že mám naviac...a kritický je aj k iným, k sebe najviac...


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

 

Hanko, z Tvých slov je cítit smutek... . -Je otázkou, zda se ten syn takto chová ke všem lidem v okolí, nebo jenom k Tobě...?.


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., Gora

až ako babička som si naplno uvedomila, k čomu je neustále upratovanie hračiek, keď ich aj tak deti znova rozťahajú? Naučiť ich mať uložené hračky tematicky - autíčka, vláčiky, stavebnice, knižky...a cestičky, aby mali kade prejsť:)

No neviem, či si ma starší syn skutočne vybral, či som len zostala posledná bez možnosti výberu:(

 Je ku mne kritický, kritický, kritický a ak aj niečo pochváli, vždy je pritom niečo kritiky hodné...nejaké to ale:)

dnes im prišiel balík, ešte nie vianočný, k hlavnému kobercu - podložke na hranie som pribalila zopár ďalších vecí a prišlo poďakovanie - takmer všetko fajn:!) Hneď mi bolo jasné, že lampáš so snehuliakom, okolo ktorého sneží, svieti lampa, hrajú vianočné pesničky nie je to pravé:)

Podľa mňa k  predvianočnému času patrí aj trošku milého gýču...niečo podobné mám i ja, pôvodne kúpené mladšiemu synovi:)!)))


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip Janina6, Alegna

... .

(..Z našeho (rodičovského :) ) úhlu pohledu prostě je (většinou asi tedy) dost velkou loterií :), koho že si to přitáhneme sem dolů, do naší famílie :), ..., do našeho života :), do našeho světa ... :):)  (děti si totiž prý vybírají své rodiče; - ne naopak :)  ) ),


Evženie Brambůrková
před 6 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., Philogyny, Alegna

Jednou snad dospějí (oba) k dialogu. :-)))


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip Philogyny

Pobavilo, potěšilo :)


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip Janina6

 

(pro jazykozpytce ještě poznámka - druh je zde myšlen jako kumpán, ..., soudruh v probíhajícm ději, ..., údělu,  procesu :) )


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Philogyny, Zeanddrich E.

:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru