Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třikrát Pálava (plus jedna další fotka...)((čtyři fotografie))

12. 11. 2023
6
8
112

 

 

Třikrát Pálava (plus jedna další fotka...)

 

 


8 názorů

K3
před 5 měsíci
Dát tip Alegna, Janina6

Jednou navečer jsme narazili, hned za novomlýnskými nádržemi na stovky volavek. Stály tam jedna jako druhá na plouku u silnice. Jinak jsme oblast Pálavu prošli celou až za hranice. Dobré fotografie jsou umění.


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

 

Jinak všem děkuji za návštěvu, ..., za komentáře i tipy... :)


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip

... .

Jarmilo, Pálava jde ta hora v pozadí :) - a dokonce je zde v tom klasickém úhlu pohledu (z našeho vinohradu jménem Okolesy je pohled asi nejdokonalejší :); z dědova velkopavlovického bývalého vinohradu ovšem také dobrý... :) ).

 


Alegna
před 6 měsíci
Dát tip Janina6

Míš cit pro prostorové zachycení, moc pěkné


Benetka
před 6 měsíci
Dát tip

Měl jsem stovky takových snímků. Ale všechny se ztratily v propadlišti let...


Janina6
před 6 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna

Úžasné. Takové okamžiky stojí za zaznamenání.


Jamardi
před 6 měsíci
Dát tip Benetka, Alegna, Janina6

Jsou to moc pěkné fotky mraků v krajině. Ty to víš, ale já bych nepoznala, že se jedná o Pálavu. Ale vzpomínka je to tvoje a patří k Pálavě. Líbí se mi zase to spojení s větvičkami a korunami  stromů.


Zeanddrich E.
před 6 měsíci
Dát tip Janina6, Alegna

 

(...aneb - zná někdo lepšího malíře, než našeho   starého Přírodu?)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru