Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

když

14. 11. 2023
13
20
173
Autor
Philogyny

když dýcháš srst svýho psa 

jsi sám 


20 názorů

Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip

pro kadeřavá

Lidé, kteří žijou se zvířetem, žijou dýl. Možná i s tím v sobě... :) 


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip Poeteroristka

pro Poeteroristka

Baru chodí do postele po mé cvičební lavici. Vnučka se na ní klouže... :)


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip

pro Lili

Když přestěhujou starého člověka, který měl psa, kočku, králíky, slepice, kozu, cokoli a citový vztah  do domova, tak umře. 


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip

pro Janina

Nejvíc to vnímám právě v tom lese. Když mrzne nebo je bouřka a nevidím ani ty myši. Přesně ten pocit. 


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip Alegna

Pro Alegna

Nosím Barunku všude s sebou. Do práce, do obchodu, na dovolenou. Když se jdu koupat, leží za dveřmi. Neumí být sama. Je tak přešlechtěná, že je nemocná, nemůže mít ani štěňata a má snad všechny vady světa. I nemocné srdce, není to dobré. Dělá naschvály Frýdě. Ta je skaut a nic ji nerozhází. Mě už taky ne. Ten pembroke by se mi k tobě líbil. Paní měla malou s modrýma očima, nemohla udat, že jenom na mazlení. Holky by jí hnaly, u nás možná obstojí tak akorát Pes.... :)


Philogyny
před 2 měsíci
Dát tip

pro Evženie

Tak Bilbo. :) Já s holkama. Jindra chce pembroke. Má je paní v Opavě, moc se mi líbí. Už jsem ji kontaktovala. Ještě rok, než dokončí školu. Už se těším. Snad ho nezakousnou. :)


kadeřavá
před 2 měsíci
Dát tip Philogyny

 není člověk sám,když má psího kamaráda


Poeteroristka
před 5 měsíci
Dát tip Philogyny

Moc pěkné...trochu smutné, tak jak to bylo myšleno... já když dýchám srst svého psa, rebelujeme v posteli, aby to páníček nevěděl :)


Lili.
před 5 měsíci
Dát tip Philogyny

Smutné ale velký kus pravdy. Když není už ani ten pes, je to smutečná syrová samota...


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip lawenderr, Alegna, Poeteroristka, Philogyny

Se psem je někdy líp než s lidma... ale jen někdy, já vím. Samota je krásná, dokud nám vyhovuje... ale když nám vadí, je těžká jako balvan.


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip Janina6, Poeteroristka, Philogyny

Pes je láska, láska a závazek, jezdím stále Do Příbrami, několikrát do týdne, občas i přespím a s sebou bych ho brát zatím nemohla a nemám nikoho, kdo by ho pohlídal. Navíc vzhledem k mému věku se bojím, aby nezůstal sám někde v útulku. A tak jen s vděčností vzpomínám, změnil mi hodně pohled na život :)


Evženie Brambůrková
před 5 měsíci
Dát tip Poeteroristka, Philogyny

Často jsme s Bilbem spolu sami a je to fajn.


Philogyny
před 5 měsíci
Dát tip Janina6

Pro Janina6

Vždycky hřeje. 


Philogyny
před 5 měsíci
Dát tip

pro Kočkodan

Viď, jsou různé druhy ticha i samoty. Dneska neděkuju. :)


Philogyny
před 5 měsíci
Dát tip

pro lawender

ano


Philogyny
před 5 měsíci
Dát tip

pro Alegna

A o dalším jsi nepřemýšlela? Já jsem ráda sama se psy. Ale někdy, někdy jsem hodně sama. :)


Janina6
před 5 měsíci
Dát tip

Záleží, jestli ta srst hřeje.


Kočkodan
před 5 měsíci
Dát tip Alegna

Safra, jen sedm slov, ale jakých!

 

Já občas dýchám kožich některé ze čtyř koček. Většinou Elišky nebo Milušky.


lawenderr
před 5 měsíci
Dát tip Janina6, Alegna

někdy je krása být sám :) někdy je důvod, proč člověk nedýchá srst jiného člověka :)) a někdy mám lepší období :D píšeš z duše


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip dievča z lesa

Smutných pár řádků, někdy je člověk sám i když je okolo něj spousta lidí.

Když manžel zemřel, zůstala jsem se psem sama, nakonec dostal rakovinu a i on odešel ....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru