Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě múzy na pokoji (ze série Vlasta a Jenda)((obrázek))

23. 11. 2023
5
10
140

 

 

 

 

 

Dvě múzy na pokoji     (ze série Vlasta a Jenda)     ((obrázek asi z r. 2016))

 


10 názorů

Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

ne


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Jarmilo, děkuji za návštěvu... :)

(mluvíš snad o svém muži...? :) )


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Praví básníci asi nemyslí na následky. Ten tvůj asi estét nebude.

Znala jsem jednoho - uměl překvapit dárkem pro skoro cizí ženy, byl milý a vtipný, vedl romatickou řeč o hvězdičce an čele k dívce, kterou viděl poprvé. A doma pravidelně uklízel a manželka ho vždycky upozornila, když to nebylo dokonalé....


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E., 8hanka

Myslím, že může :)

Soudě podle uspořádání předmětů v místnosti bych řekla, že tam mají múzy hodně napilno :)


Evženie Brambůrková
před 5 měsíci
Dát tip Alegna, Jamardi, Gora

Když ho políbí Můza, pak jde vše stranou :-)))


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

 

Díky, Theodore... :).

(( ...)).

 

- Jinak se ale zdá, že série Vlasta a Jenda je asi moc ostrá pro publikum (obecenstvo .) ) na Písmáku :) (a to jsem, myslím, vybral jeden z těch nejméně choulostivých obrázků... :) ). Bude tedy asi vhodné tuhle sérii zde neprezentovat... :):).


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

- Vidíš :); to jsem si neuvědomil, Hanko... :)


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

slovami určite


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

 

(Nějak jim tam vlhnó zdi, poznamenal jednou jeden komentátor :). - Ale já se ptám: ..může opravdový básník  i malovat"...?! :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru