Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukázka z tvorby mého táty do třetice - 4 kreslené vtipy

16. 12. 2023
9
14
136

 

 

Ukázka z  tvorby mého táty do třetice; - 4 kreslené vtipy

 

Poznámka: obrázky jsou asi ještě ze šedesátých let, popisky ovšem - většinou? - později modifikované... .

 

 

 

 

 

(( ...)).


14 názorů

Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

(Jinak ovšem si myslím - a říká to vlastně  i sám otec - že jeho síla (coby kresliče) byla vždy spíše v karikaturách - portrétech...)


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Díky, Jarmilo; to jsem si neuvědomil... . Budu tedy asi dávat popisky ještě i dolů... :).

 

Hezký den Ti přeji :):).


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Romane, ta lupa na počítači pomůže jen do určité míry. Mně naštěstí tak, že to pak přečtu. Ale pak se už dál zvětšuje jen písmo okolo, ale obrázek ne, čili i písmena v něm ne.


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

 

Jinak děkuji všem za návštěvu, tipy i komentáře, a přeji hezký den... :)


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Sice se již opakuji, ale: 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nevím, zda jsem ještě pořád alespoň středně pokročilým uživatel IT (jak býval jsem svého času titulován :) ), dovolím si přesto poradit: ..vy kterým se zdá, že vám ve vašem PC (notebooku, apod.) chybí lupa, zkuste se podívat , zda se tato, mrška jedna, neukrývá v nabídce vpravo nahoře pod třemi tečkami... :):) (alespoň ve Windous 10 a 11  by tomu tak mělo být... :) )


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

... :):)

Jj; pokud ty vaše lupy nemají zrovna moc tlusté skla, nemusí být moc těžké je s sebou tahat... :):)


Alegna
před 5 měsíci
Dát tip

:))) Taky jsem musela použít lupu, ale je to vydařené


8hanka
před 5 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

S ministrom  stále vysoko akruálny...v Dubaji sa zlietali prezidenti, po nich ministri životného prostredia, riešili okrem iného aj obmedzenie uhlikovej stopy.  Asi prileteli na šlapacích lietadlách... to muselo po nich zostať v ovzduší bordelu...a nielen tam...


Andreina
před 5 měsíci
Dát tip 8hanka, Zeanddrich E.

Výborné, a cesta pana ministra je hodně nadčasové téma. Pokud mám možnost sledovat na netu cesty vašich politiků, zařídili si docela čilou cestovku.


Jamardi
před 5 měsíci
Dát tip

Skvělé!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru