Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásku ke zvířatům mu nevěřím... ((aneb další čtyři obrázky s robotama))

18. 12. 2023
6
4
78

 

 

 

 

 

 

Lásku ke zvířatům mu nevěřím... ((aneb další čtyři obrázky s robotama))

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

 

 

 

 

 

(( ...)).


4 názory

Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

 

:) v tipné

vpravo nahoře mám tři čárky ukrývající možnosti, jednou z nich je velikost obrazovky v procentech 


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

(( ...)).

 

Andreino :), myslím, že roboti lidstvo nahradit nemůžou v tom smyslu, že by se zde dole na Zemi připravovali pro tzv. věčný život... :); ale přiznám se, že je pro  mne dosti lákavé si s touto myšlenkou různě pohrávat... :):). 


Andreina
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Tak jsem si vždycky myslela, že nás jednou ty plechové krabičky nahradí. Jestli ano, tak podle Tvých vtípků skončí stejně jako lidstvo a je otázka, kdo přijde po nich. Jestli tedy ještě bude kam.

 

ctrl + kolečko myši je také dobré zvětšovátko 


Zeanddrich E.
před 5 měsíci
Dát tip

Sice se již opakuji, ale: 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Nevím, zda jsem ještě pořád alespoň středně pokročilým uživatel IT (jak býval jsem svého času titulován :) ), dovolím si přesto poradit: ..vy kterým se zdá, že vám ve vašem PC (notebooku, apod.) chybí lupa, zkuste se podívat , zda se tato, mrška jedna, neukrývá v nabídce vpravo nahoře pod třemi tečkami... :):) (alespoň ve Windous 10 a 11  by tomu tak mělo být... :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru