Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balíček k Vánocům (pouze pro čtenáře s tlustou lupou?) - a ovšem gratulace pro všechny... :)

25. 12. 2023
5
9
101

 

 

 

 

Balíček k Vánocům (pouze pro čtenáře s  tlustou lupou?) - a ovšem gratulace pro všechny... :)

 

Přeji všem na Písmáku požehnané, klidné Vánoce...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(( ...)).


9 názorů

Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

(Jarmilo, já ale na mém notebooku snad i většinu nějak přečtu... :)?  )


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

Děkuji všem za návštěvu i gratulace... :)


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

I tobě poklidný čas vánoční


FAV
před 4 měsíci
Dát tip

Díky. Tobě také. :-)


Nami 99
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Přeji krásné prožití vánočních svátků a hodně zdraví do Nového roku.


Janina6
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Díky, přeju ti krásné a klidné Vánoce a zdraví do dakšího roku.


Jamardi
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Také ti přeji klidné a krásné Vánoce.

Balíček je naprosto nečitelný. Tak tlustou lupu nemám a když obrázek zvětším mimo stránku, písmena jsou rozmazaná.


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

((a dívám se, že, přinejmenším    Firemní úlet, a Nová chodba tu už byly... :):)  ))


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

(...PS - dívám se, že některá okýnka jsou asi opravdu poměrně nečitelná... :); vložím je tedy, půjde-li to, postupně *znovu  )

 

*(pokud jste  někdo nějaký comics rozečetli, a kvůli malému písmu nedočetli, napiště mi jeho název, a vložím jej přednostně ... :) )


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru