Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pseudofilosofie apod. už bylo dosti; raděj zas dva obrázky ze současnosti...!

12. 01. 2024
9
14
146

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pseudofilosofie apod. už bylo dosti; raděj zas dva obrázky ze současnosti...!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(( ...)).


14 názorů

Mám i sonický, ale musí se to střídat. Jakoí všechno v životě.


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

Jinak všem děkuji za návštěvu, ..., tipy,  a nejvíce za komentáře... :) .


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip Zajíc Březňák

 

Zajíci, řekl bych, že nejvíce ti, co se nedostali na fildu (na FF) :)


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

V  listopadu 1989 samozřejmě :); skřítek zase úřaduje...?


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip Gora

Goro, díky; do Dikobrazu se mi také téměř podařilo se vedrat; v letech 1987 -1988 -ale díky mé vojně se proces pozdržel - a po převratu v listopadu 1898 jsem už nějak měl jiné starosti... :)


Zajíc Březňák
před 4 měsíci
Dát tip

To možná ano, ale psychiatři jej mají obzvláště v oblibě. :-)


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

Evži - závidím Ti Tvoje zuby; netvrď ale, že dlouhodobě používáš elektricjý kartáčšk...?! :).


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

Zajíci :´, myslím, že pojem pseudofilosofie se používá všeobecně :); a děkuji za Tvůj názor.. :). 

 


Gora
před 4 měsíci
Dát tip Alegna

Tvé humorné kresby by mohly směle konkurovat těm "klasickým" v zaniklém Dikobrazu. Líbily se mi od B. Ceplechy, například. Do každého vtipu kreslil jezevčíka.


dadadik
před 4 měsíci
Dát tip

První


Alegna
před 4 měsíci
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

Bez kartáčku je to lepší 

Na ekonomce nás bylo 32 ve třídě, z toho tři kluci :)


Evženie Brambůrková
před 4 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Kartáček je v pohodě, ten považuji za vylepšení života. Zuby stále mám svoje. :-)


Zajíc Březňák
před 4 měsíci
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

První obrázek velice vtipný a trefný. Druhý se mi tolik nelíbil, ale taky není špatný. 

Elektrické kartáčky bych tam asi necpal.

"Pseudofilosofie" - kam na podobné termíny chodíš? Nejsi ty psychiatr? :-D


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

Dotaz na ochotného čtenáře: ..původně jsem měl u prvého obrázku tento, širší text:  

 

Tak ale slibme si, že tentokrát tam, po vzoru našich prababiček,  opravdu koupíme jenom to, co zrovna nutně doma potřebujeme;  -  elektrické kartáčky, ...,  kuchyňského robota pro úsporu času, ..., a novou televizi pro zabití času...!  .“

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Byly by  tam  ty  elektrické kartáčky navíc  téma vhodně rozšiřujícím elementem - anebo naopak téma ,,rozbíjejícím" elementem...? :) ((uvědomuji si rovněž ale, že  ,,elektrické kartáčky" mohou být pro někoho věcí i vysoce užitečnou, a ne symbolem nepotřebnosti některých průmyslových elektro- výrobků; v tom případě napadá vás vhodnější symbol...? )) 

 

(...).

-Děkuji předem za případné odpovědi... :):)

 

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru