Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Některé věci snad jedině/ zažít se dají/ v české kotlině (( dva obrázky; 01.))

19. 01. 2024
3
6
80

 

 

 

 

 

 

 

 

Dva obrázky ze souboru Některé věci snad jedině/ zažít se dají/ v české kotlině (( 01.))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


6 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

(ještě poznámka: Praotec Čech měl údajně bratra Lecha - a ten by měl být praotcem Poláků, ne Slováků... :) )


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Lído, děkuji za názor... :); nebyl jsem si ale jist příapdnou slovenskou reakcí...  


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Přiznávám, že verze ze Slovákama se mi víc líbí :)


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

((Ke druhému obrázku byla ještě druhá verze popisku:

 

94. a: :

 

Praotče Čechu, pokud slezeme z Řípu, a půjdeme ještě dále na západ, ..., dostaneme se sice o něco blíže k moři, ..., ale zase hrozí, že se tím příliš odcizíme bratrům Slovákům, kteří váhajícně zůstali sedět už více na východě, ..., vzadu za námi, za tou řekou jménem Váh !

))


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

Zeptej se raději něco více k věci, Seveřane... :)


Norsko 1
před 3 měsíci
Dát tip

Ty česká kotlino. Co s těmi obrázky zde ? Chceš snad naznačit, že otevírám Dikobraz ?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru