Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návrh zákona na zákaz sexu

30. 01. 2024
1
2
53

Vážená paní předsedkyně, vážené paní poslankyně, vážení poslanci, jelikož, jak bylo zjištěno, je sex neoddělitelně spojený s představami a myšlenkami, ponižujícími člověka na objekt sexuálního uspokojení, jelikož bylo zjištěno že jsou pro naše uspokojení nezbytné, dokonce důležitější než samotný sexuální akt, jelikož dosavadní tolerance sexu je příčinou mnoha negativních a nepřijatelných jevů, jako například sexuálního obtěžování, jelikož je známo že sex způsobuje stejnou závislost, labilní výkyvy nálad a stejné abstinenční příznaky jako jakékoliv jiné drogy, jelikož tento návrh je logickým pokračováním naší dlouhodobé snahy o odstranění těchto negativních jevů ze společnosti, a jelikož každé další prodlení znamená, že nám dospívá nová generace závislých mladistvých, kteří budou vnímat sex jako přirozenou aktivitu, dovoluji si jménem Sdružení gnostických křesťanů předložit poslanecké sněmovně návrh na přijetí zákona na okamžité postavení fyzického sexuálního kontaktu mezi dvěma osobami mimo zákon.


2 názory

K3
před 3 měsíci
Dát tip

Jako výsek z něčeho futurologického. Pokračuj dál.


kuba.49vojenciak
před 3 měsíci
Dát tip

S každého tvého textu čiší to nasrane zoufalství. To má můj obdiv za 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru