Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ad cyklistika v Brně ((osvětový cyklus pro nebrňáky - ale Brňáci podívat se můžou taky...!)) (fotografie).

31. 01. 2024
6
7
102

 

 

 

Ad cyklistika v Brně ((osvětový cyklus pro nebrňáky - ale Brňáci podívat se můžou taky...!)) (fotografie).

 

Jsem rodilý Brňák (Brňan),  ..., mám své city a svou hrdost, apod. - a tak mi rozhodně nemůže být jedno, jak se o Brnu někdy hovoří...! - Např. ta rádoby vtipná průpovídka, že něco je jiné v Čechách, jiné na Moravě, a jiné v Brně... .

 

Rozhodl jsem se rázně (i když po mravenčích krůčcích) uvádět povědomí o Brnu na správnou míru - a tak, dovolí-li Prozřetelnost, (a další okolnosti), budu zde postupně zveřejňovat fotografie (většinou tzv. momentky ) z běžného života v Brně, a tím se budu snažit přispět k objektivnímu náhledu nebrňanů na mou milovanou moravskou metropoli... 

 

01. Pro dnešek třeba -  Ad cyklistika v Brně.

 

a) Cyklista v brněnském parku Lužánky

 

 

 

 

 

b) Cyklistický provoz v centru Brna (zde ulice Česká)

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


7 názorů

Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip Rhodesie, stana.lebloch

To Staňa: ..No Lužánky jsou docela rozlehlým parkem, a tak - už od dob Rakouska - Uherska - do něj někteří cyklisté i chodci , obávající se vlků a loupežníků, nevstupují jinak než s flintou... .

Máš ještě další dotazy...? :)


stana.lebloch
před 3 měsíci
Dát tip

Proč má flintu?


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip

:)))


Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip Alegna

:)

 

Mě se ta brněnská cyklistika zdá celkem běžná jako všude jinde.

 

Snad jen ty dresy mají tak nějak barevnější. A jejich střih mi taky nepřipadá úplně tuctový.

Jo a myslím, že dřevo v dnešní době ve výrobě bicyklů bylo nahrazano jinými materiály. A výška některých řídítek a sedadel se mi pozdává aerodynamicky méně výhodná...    :) :)

 

 


daddy
před 3 měsíci
Dát tip

:)


Jamardi
před 3 měsíci
Dát tip

Brňané jsou hrdí. Tím se dá i vysvětlit, proč zrovna Brňané dostali Jošta na takovém koni a proč, i když z toho byli zpočátku rozpačití, ho z láskou přijali.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

((Poznámka: omlouvám se za stručnost reportáže, ale vložit více jak dva obrázky (potažmo fotografie) se mi dlouhodobě nedaří... ))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru