Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jako malí jsme možná o větší naši váhu stáli, ale i tak jsme to nějak dali… ((dva obrázky)).

02. 02. 2024
11
7
93

 

 

 

 

 

 

 

Jako malí jsme možná o větší naši váhu stáli, ..., ale i tak jsme to nějak dali…  ((dva obrázky)). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


7 názorů

Rhodesie
před 3 měsíci
Dát tip

Zvlášť druhá je super.. 


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

Zajíci, vzpomínám si, jak někdy v cca 5. až 6. třídě ZDŠ jsem si byl jist, že rozumím už veškerým problémům lidstva :):) ((a mimochodem - když jsem zvenčí pozoroval divoké dětské hry mých spolužák - jsem se velmi obával toho, co se asi stane se světem, až jej do správy převezme právě ta moje generace... :):) ))


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

Děkuji všem za návštěvu, i za zanechanou stopu... :)


Abakus
před 3 měsíci
Dát tip

Keď som bola malá, chcela som mať cirkus...a teraz ho mám.


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

První obrázek je smutnou ukázkou reality. Druhý je úsměvný, ale jako do života bych to nebrala.


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

První má smutné téma, někdy jsou dospělí horší, než malé děti ....druhý nemá chybu :)


Zajíc Březňák
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Když jsem byl malý a nezkušený, velmi mě rmoutila (po nějaký čas) absence práva volit.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru