Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejodvážnějí comics zatím tady - Talisman z Úřadu vlády...! ((Jihomoravský comics))

03. 02. 2024
5
6
78

 

 

 

 

 

 

Nejodvážnějí comics zatím tady - Talisman z Úřadu vlády...! ((Jihomoravský comics))

 

 

 

 

 

 

 

C E N Z U R A

 

 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


6 názorů

Lili.
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

To co měl v kapse, bez ohledu na stáří, to mám po celý život.

Chybí mi však schopnost vymluvit se, co nebo kdo za to může. Výřečnost propagandistů, politiků a pseudopolitiků, členů hnutí, pohnutí a nehnutí či bezhnutí mi zkrátka chybí.

Znovu navštěvuji tento odkaz a dám pomyslný druhý tip:)


Alegna
před 3 měsíci
Dát tip Zeanddrich E.

Tihle dva politici  mají moje sympatie, jezdí metrem a jeden má dokonce i psa, tomu klidně nějaké to hovínko s vtipnou lží prominu :)))


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

 

((PS: Pražáci, případně mně zkontrolujte jisté reálie v comicsu se rovněž vyskytující... :) )).


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

Takže comics je po zásahu zpět - i když nevím, nakolik je teď logický... .

 - respektive, zda je ještě natolik logický, aby mohl být takto přisprostlý...!!

 

(( ...)).

A klidně mně naplno napište, co si o mně myslíte... .


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip

Super nápad a hodně výstižný.


Lili.
před 3 měsíci
Dát tip

Cudná cenzura...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru