Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Člověku (někde jinde) až z interakcí jejich někdy trne - Hoši vlajkonoši, a Policie městská a státní u nás v Brně... ((fotografie)).

09. 02. 2024
4
8
72

 

 

 

 

 

 

 

Člověku (někde jinde) až z interakcí jejich někdy trne - Hoši vlajkonoši, a Policie městská a státní u nás v Brně... ((fotografie)).

 

  • U nás v Brně je prostě spousta věcí, které jinde - bez důvodu? - hrotí (věcí zdánlivě jdoucích  proti sobě, proti...), docela na pohodu... .
  • (( ....)).

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

... .

Prostě   Brno.

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


8 názorů

stana.lebloch
před 3 měsíci
Dát tip

Policajti s bílýma rukavičkama - no jó, Brno


stana.lebloch
před 3 měsíci
Dát tip

Ten policajt vlevo má ksicht jako z americkýho filmu


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip
  • Andreo, zvířátka se mne (většinou) nebojí :); je ale pravda, že mně by se fotograf blízko přede mnou také moc nelíbil... .
  • Co se týče jednorožce...; - u nás v Brně je jich prý docela hodně, ale já je raději moc nekomentuji... . 

Alegna
před 3 měsíci
Dát tip

:)) pohoda


Andreina
před 3 měsíci
Dát tip Gora

Romane, co mne nejvíc zaujalo - jednak vyděšený výraz koníka (levý v zápřahu), evidentně šokovaný z fotografa, a potom červené oči jednorožce. Co asi provádí po nocích?


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

(( ...)).

 

No to je prostě Brno.


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

Člověku (někde jinde) až z interakcí jejich někdy trne - Hoši vlajkonoši, a Policie městská a státní u nás v Brně... ((fotografie)).

 

- U nás v Brně je prostě spousta věcí, které jinde - bez důvodu? - hrotí (zdánlivě jdoucích  proti sobě, proti...), docela na pohodu... :).


Zeanddrich E.
před 3 měsíci
Dát tip

... .

 

((Pšt; - nechtěl bych to zakřiknout - ale dneska jsem nahrál více jak 2-3 fotky na jeden můj příspěvek....!))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru