Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Komolím, komolíš, komolí 2

26. 03. 2024
10
13
123

Sokol ulovil holuba v dravé poledne.

V malém jezírku žije po generace jen několik málo raků. Tím pádem se rozmnožují pouze mezi sebou. Už z toho mají gene rační problémy.

Majitelé plzeňské fabriky byli tak lakomí, že dělníky doslova ožebračovali. Bylo peklo ve Škotovce pracovat.

Zdědil po otci srdeční chorobu. Taky chardie.

Aby nezapomínala na pravidelnou modlitbu, věšela si na krk řetízek s kuličkami a křížkem. Řetízek byl však krátký. Proto ji dost škrtil, ten její zúženec.

Žák deváté třídy si pod lavicí tajně prohlížel pornografický časopič.

Na sjezdu rybářů v německém přístavním městě Kiel, vystoupil s plamenným proslovem místní rybář Germán Herink.

Některé řeholní sestry jsou přísné, jiné přímo sladké. Ty nejsladší jsou karamelitky.

V Bille otevřeli nové oddělení s potřebami pro teraristy. Hned jsem tam se zájmem běžel. A můžu vám říct, že jejich billaterární oddělení je výborně zásobeno.

Opilec nastoupil do špatného antabusu.


13 názorů

Lili.
před měsícem
Dát tip

:)


Rhodesie
před měsícem
Dát tip Nami 99, Radovan Jiří Voříšek

Nami - Navštívil jsem kvůli tomu knihovnu, a tam vyčetl, že to by byl Růžeňák...   :)


Nami 99
před měsícem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Růženec je mužské jméno odvozené od Růžena.


Zeanddrich E.
před měsícem
Dát tip

... .

(No z některých věcí by si lidé legraci dělat prostě neměli - už proto, že je může postihnout  neomylně fungující  tzv. Zákon odrazu (lidově také ,,Karma") )


Kočkodan
před měsícem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Já si vtipnosti hlášek průběžně všímal již v jejich komentářové formě. A počítal jsem s tím, že je opět naženeš do jednoho chumlu a uděláš z nich dílko. Rád jsem si hesla prošel znovu.

Štempl „můj favorit“ bych dal na čelíčko asi deváťákovi, rybáři a jeptiškám (těm dle příkladu výpravčího Hubičky raději na zadeček).


Evženie Brambůrková
před měsícem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Za úsměv to stojí.


Norsko 1
před měsícem
Dát tip

sráč 


Rhodesie
před měsícem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

:) :) :)

Jsem obveselen. Díky.

 

Za mě hlavně korýši, tyranský růženec, časokund a nejsladší sestry...    :)


Zajíc: usmál jsem se od ucha k uchu, když mě karamelitky napadly


Norsko 1
před měsícem
Dát tip

zajíc, další sráč. A takových je tu většina


Zajíc Březňák
před měsícem
Dát tip supizmus

Nejvíce se mi líbí karamelitky.


Norsko 1
před měsícem
Dát tip

sráči


Norsko 1
před měsícem
Dát tip

Rosteš. Ale málo. Pouze v mantinelech místního serveru


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru