Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 61

07. 04. 2024
12
11
113
Autor
Kočkodan

Pokroutky 61

 

 

Málo šikovné očkování pána tak rozzuřilo, že zahrnul sestru celou snůškou ostrých injektiv.

 

Mimořádně neradostnému dětství v sociálně bídných podmínkách s množstvím parazitů se populární sportovní reportér Jan Slepička podrobně věnoval ve svém pozdějším všivotopise.

 

Začít se známým násilníkem v hospodě hádku (nebo dokonce rvačku) platilo za značně ozemmetné.

 

Než vypukla u sjetých horníků dole v šachtě patrná pracovní aktivita, proběhla dost dlouhá inrubační doba.

 

Masový vrah zabíjel pouze mezi devátou a šestnáctou hodinou. To byly jeho mordinační hodiny.

 

Projevila se u něj velmi zvláštní porucha a závislost – všechny umělohmotné předměty doma sebere a nosí je kumpánům do různých putyk. Manželka je celá nešťastná, že se dal muž na plast.

 

Hodný tatínek zloděj dával malému synkovi korunky do pokradničky.

 

Alkoholismus občana z Poniklé v Krkonoších dosáhl takového stupně, že začal pít i francovku a brzy se z něho stal zdatný alpinista.

 

Medvěd strašně nesnášel lidi a když nějakého v lese jen zahlédl, začal z toho zvracet. S nervama byl míšan trop.

 


11 názorů

Kočkodan
před týdnem
Dát tip Rhodesie

Ty snad nic z toho nejsi, respektive tvoje dětství bylo příjemnější. Dík.


Rhodesie
před týdnem
Dát tip

:)

 

Hlavně parazitální životopis, hospodský rváč, masový vrah a chlap, co se dal na.plast.


Kočkodan
před týdnem
Dát tip

Když teď vyjdou z mých (ne nějak zvlášť africky masitých) rtů slova poděkování, tak se myslím těžko najde někdo, kdo by mohl tvrdit, že jsem to tím pádem pohnojil. Takže díky.


Diana
před 2 týdny
Dát tip

Bezva nápady! :-))))


Radovan Jiří Voříšek
před 3 týdny
Dát tip Nami 99

Rytíři se před bitvou tak ožrali, že byli na plech.


vesuvanka
před 3 týdny
Dát tip

Luboši, nejvíc mě dostaly: všivotopis, inrubační doba, mordinační hodiny, ale líbí se mně i ostatní, Tip


Hamar
před 3 týdny
Dát tip

Tady za mě jasně vede míšan trop. :-))) I další jsou však velmi povedené!


Alegna
před 3 týdny
Dát tip

:))) chudák míšan, pobavily všechny 


Benetka
před 3 týdny
Dát tip

Toho masového vraha by moh jeden i ukecat: Počkejte! Nemůžete mě zabít!! Už je 16:10!!!  :)


aleš-novák
před 3 týdny
Dát tip

Plast - slast.


Nami 99
před 3 týdny
Dát tip Benetka, supizmus

Supeeer - všechny -

Všivotopis - mordinační hodiny - pokradnička...............

 

Cedule s nápisem "Krejčovství", bylo návěstí k výrobně rýčů.

 

Nejmenším potomkům mistra kata místní přezdívali Kaťata.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru