Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokroutky 62

21. 04. 2024
15
11
105
Autor
Kočkodan

Pokroutky 62

 

 

 

 

 

Stydlivý exhibicionista se před dvěma ženami svlékl jen do trenek, ale ty mu pohrozily udáním za nedokonalé oblažování.

 

 

 

Hudebníkovy ruce běhaly po klávesách s takovým zápalem, že bylo po koncertě nutné zavolat chladiče pian.

 

 

 

Když přišel muž v noci z hospody pod obraz, manželce se moc nelíbil. Připadal jí až příliš vyrumělkovaný.

 

 

 

Posmívali se mu kvůli jeho kšandám, on si však těch ušlepačných poznámek nevšímal.

 

 

 

V poslední době si ekonomicky nežil špatně, protože se zabýval noční vykrádkou vagónů.

 

 

 

Nepříjemná a neoblíbená proděkanka odešla do penze a stala se z ní semetritní profesorka.

 

 

 

Na zřízence L. Š. z se v bohnické psychiatrické léčebně stále s obdivem vzpomíná. Video, na kterém jednou rukou během několika vteřin připoutá k lůžku agresivního pacienta, je pro všechny zaměstnance bez nadsázky kurtovní.

 

 

 

Otevřela si butik se šálami z kožešin i peří a stala se rychle vyhledávanou boaletářkou.

 

 

 

Nemytý a páchnoucí padesátník se vtíral a vnucoval do společnosti, takže měl brzy pověst jako chlév salónů.

 

 

 

 


11 názorů

Kočkodan
před 7 hodinami
Dát tip

Díky Jani, tvůj komentář mi není vykrad... chci říci ukradený.


vesuvanka
před 12 hodinami
Dát tip

Luboši, pobavily mě všechny, a nejvíc vykrádka vagónů a chlév salónů, Tip


Kočkodan
před týdnem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek, Gora

I když nejsem páchnoucí padesátník, tak se vnutím s poděkováním všem, kteří se nějakým způsobem mým dílkem zaobírali a nakonec ze sebe vykřesali dokonce i reakci pochvalného ladění.


8hanka
před 2 týdny
Dát tip

Super všetky ale chlév je chlév...


Náš nejmladší syn má talent na močové hry.


Hamar
před 2 týdny
Dát tip

Takového chladiče pián by potřeboval svého času Filip Topol (Psí Vojáci), který prý hrával s takovou intenzitou, že měl po koncertě prsty od krve a kurtovní mi zase trochu evokuje i mého oblíbence Kurta Cobaina, ale nejvíce se mi asi líbí chlév salónů. :-)


Alegna
před 2 týdny
Dát tip trojort

zase všechny pobavily


supizmus
před 2 týdny
Dát tip

Jako vždy skvělé!


Rhodesie
před 2 týdny
Dát tip Alegna

Pobavila hlavně první, třetí,  pátá, sedmá, devátá, druhá, čtvrtá, šestá a osmá...


Gora
před 2 týdny
Dát tip supizmus

Tvá práce se slovem je hodna obdivu - a variace také... tím spíš, že žiješ v cizině.


Nami 99
před 2 týdny
Dát tip Alegna

Supeeer - všechny - Vyrumělkovaný chladič pian, který si nevšímal ušlepačných poznámek vede...........

 

"Budíky." Poděkovala mu kráva.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru