Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ke hřbitovu

23. 04. 2024
8
8
66

Zvon ukrojil
přítomný čas

Pomalu za rakví ke hřbitovu
aby byl prostor
k líbání vzpomínek

Křížek vpředu kolébá se
Zpomal neúprosný čase

Už se kácí v našem lese
Kdo ví kdo příště
poveze se


8 názorů

Evženie Brambůrková
před týdnem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

S přibývajícím věkem se tato možnost zvětšuje.


Zajíc Březňák
před týdnem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

"Už se kácí v našem lese" je verš z písně Letokruhy od skupiny Traktor:

 

TRAKTOR - Letokruhy ( official video ) (youtube.com)


Kočkodan
před týdnem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Využívám prostor pod tvým dílkem, abych zde vyjádřil svou spokojenost s ním.


Lili.
před týdnem
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Čtení díla tohoto? Výtečný požitek!



8hanka
před týdnem
Dát tip

I ja chodím na hrob rodičov, starám sa oň,  spominam, je to vždy celodenný výlet spojený s návštevou známych...deti mám ďaleko, som rada, ze si nájdu čas byť so mnou, kým žijem...čo už potom...to ich už neobjímem...


Jo jo, každý to máme jinak. Já chodím rád na hrob rodičů a rád se o něj starám. Moje děcka taky navštěvují hrob svých prarodičů a berou tam své děti, takže starost se zatěžováním dětí nemám. Že se kácí v našem lese mě neděsí, už bych si klidně odpočal. Dík za komentík.


8hanka
před týdnem
Dát tip Alegna

Chcem sa tomu vyhnút...kto chce, može sa rozlúčit inak...je niečo po smrti? Ak áno, som zvedavá...po mne zostane rozsypaný popol...načo zaťažovať deti starosťou o hrob...a áno, už sa rúbe aj v mojom lese a priznávam, desí ma to, občas...a ešte stále ma život baví...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru