Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

„Ve mně lžička přilepená, neumytá; zaschlá pěna. (( Plus bonus: Fotky ze Zeanddrichova  rodinného archívu opět  ))

09. 05. 2024
13
14
140

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

(( Plus bonus: Ze Zeanddrichova  rodinného archívu opět 

 

 

Zeanddrich (jsa ještě špuntem) zde nacvičuje, jak zrno zbavit plev -
- potažmo, jak  čistít z gruntu
                                 tzv. Augiášův chlév... :):).

 

 

 
 
(Jak ta holka čučí...  ) - Zeanddrich už od svýho dětství poučuje hrozně, hrozně rád - tady, například, učí
vinaře staré, na jihu Moravy, jak správně  - stříhat vinohrad ( - na očka dvě od hlavy)!! ... :):).

 

 

 

 

 

 

)),

 

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::


14 názorů

K3
před týdnem
Dát tip

To je parádní práce do důchodu. Já si ji teď užívám, i když to všechno zmrzlo.


Al Jal Úd
před týdnem
Dát tip

:)) i fotky pěkné 


 

Karle, mívali jsme (jako rodina ve třech generacích) celkem za mého dětství  - asi ve čtyřech lokalitách - kolem tisíce hlav, ...; dneska ovšem se již věnuji něčemu jinému, než vinohradu, apod. :) (na obživu jsou potřeba hektary; pro zábavu (a trochu burčáku, a možná i vína) stačí pár desítek hlav... :) )


K3
před týdnem
Dát tip

Kolik máte vinohradu?


A dobré fotografie tu tiež máš!


Zeandder, pozri sa, čo som tu dneska dal

 


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip stana.lebloch

(Uvědomuji si, že k fotkám jsem asi mohl ještě připojit (a nepodlehnout přitom svému grafomanství :) ) i širší komentář: 

 

Tak tedy - fotka 01 je ze dvora menší jihomoravské zemědělské usedlosti mých prarodičů a rodičů...; na vidlích držím opravdu hnůj :), který jsem chvilku předtím nabral v prasečím chlívku (byl jsem totiž chlapcem docela činorodým :), a chtěl jsem dělat všecko, jako dospělí... ) - a snad si to nenamlouvám, ale i na okamžik ,,cvaku" si vzpomínám... :)  )

Ad fotka 02: zde jsem již o nějaký ten rok starší, takže na situaci si vzpomínám opravdu jistě :). - Je to foceno v našem vinohradu v trati Okolesy :), ..., a vedle mne stojí moje o dva roky mladší sestra Ludmila :) (nevím přesně proč, ale té se tahle fotka potom nějak moc nelíbila... :) ), V pozadí je vidět malá vinařská bouda, kterou tam nedávno postavil (i za mé asistence :) ) můj otec a děda (tátův otec);  ... ).


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

Děkuji všem za návštěvu, i za zanechanou stopu zde... :)


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip dadadik, Philogyny
  • Tohleto je také od nás z JM kraje (čerstvý titulek z Novinek :) ) - a pak že se u nás v Brně nic neděje :):  Sedm káčat spadlo v Brně do kanálu, bezradná kačena chodila kolem. Strážníci zveřejnili video ze záchranné akce... :).

Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip

 

... :):).

Takový fórky se už snažím nedělat... :)


dadadik
před 2 týdny
Dát tip

Vypadalo to jako dobrej fórek :))


Andreina
před 2 týdny
Dát tip Gora

To nemá chybu.


Zeanddrich E.
před 2 týdny
Dát tip dadadik

Promiň, Dádo :) - to bylo něco jako technická odstávka; - už je to tam...! :)


dadadik
před 2 týdny
Dát tip Zeanddrich E.

:::::://.....-----!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru