Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20. 5. 2024

21. 05. 2024
7
6
88
Autor
Philogyny

 

V noci vraždila sršně  ty
pruhované vězně své moci

urvaná hnízda snášela do trávy ticho
pršelo
v očích 

 


6 názorů

Janina6
před 3 týdny
Dát tip

Nerada zabíjím - pokud můžu, jdu všemu z cesty... Muž je naštvaný, že nezašlápnu ani pavouka ;) Ale někdy se tomu vyhnout nedá, chápu. Skvělé verše!


Benetka
před 3 týdny
Dát tip Janina6

Jsou to pozoruhodní hmyzáci. Z dětství si pamatuji jak létali na dvoře nad káďema z kvasícím vínem. Jinak je celý rok nebylo vidět. Měl jsem a mám k nim respekt. 


Kočkodan
před 4 týdny
Dát tip

I já si pohladím psíka či mícu s výrazně větším potěšením než sršně. 


Gora
před 4 týdny
Dát tip

Ze sršňů jde opravdu strach, může jít o život. Kdo z koho... někdy to tak je. Silná mini!


Philogyny
před 4 týdny
Dát tip Gora, Alegna, Janina6

Včera jsem po dlouhé době šla les. Byla už tma. A pak jsem zjistila, že tam mám dvě sršní hnízda. Zatím maličká, tak pro jednoho...Odloupla je a vyhodila. Snášela se pomalu v dešti a jeden sršeń se vrátil a byl útočný. Propátrával místo, kde měl hnízdo. Nerada je zabíjím, ale někdy je to kdo z koho... Došla bachna, měla vytahané cecíky, takže měla nekde nedaleko odložená selátka. Děkuji za čtení...


Alegna
před 4 týdny
Dát tip Philogyny, Gora, Janina6

Hutná miniaturka, jde z ní na mě smutek.

Kdysi maminka vyprávěla, že jednou se hejno sršňů (sršánů) vydráždilo a pobodalo koně tak, že zemřel ... od té doby mám z nich podvědomně strach. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru