Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ptačí písně

23. 05. 2024
5
6
79

Ptačí písně

 

Když psal Jaro Vivaldi,

také vzpomněl na ptáky.

Jejich písně zahanbí

všechny hloupé slaďáky.

 

Jejich písně z tónů pár,

zato zcela výstižných,

chvíli syré touhy žár,

chvíli jemnost zní mi v nich.

 

Každý své si píše sám,

přitom nezapře svůj rod,

repertoár poskládán,

z dávých ryze ptačích not.

 

Proč mají písně ty létat jen do nebe?

V myšlenkách mohou je zpívat i pro tebe. 


6 názorů

Taky nevím, co jinýho bych tam dal.


Mě ten rým taky štve, ale na druhou stranu jsem si říkal, že to dává smysl, tak proč ne ;) Je ale pravda, že první byl rým a teprve pak jsem v něm hledal smysl..


Milé, hravé a i próza básně stojí zato.

Možná jedině detail - rým nebe / tebe - příliš se nabízející


Janina6
před 4 týdny
Dát tip Alegna, toot, Amper

Já na takové věci měla čas jenom v lázních... zapisovat si ptačí trylky, pozorovat mraky, jak se sunou přes čáru nakreslenou letadlem... Letos mi lázně pojišťovna neschválila a mně došlo, že žít můžu kdykoli... že nemám čekat na vhodný čas. Asi je fakt všechno špatné pro něco dobré.


Teď bych tu neměl být
před 4 týdny
Dát tip Janina6

Vidíte, to by taky stálo za to nějak zachytit, jejich originalitu. Vlastně jsem nikdy dost dlouho neposlouchal jednoho ptáka, abych si toho všiml. 


Janina6
před 4 týdny
Dát tip

Zrovna včera jsem zase zůstala stát a fascinovaně poslouchala kosa. Snad deset minut, a pořád hvízdal nové a nové motivy, melodie, nic nezopakoval dvakrát... Ptáci jsou úžasní!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru