Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uvadání duše

12. 02. 2003
7
0
1780
Autor
Perdita

Za hradbou mé mysli

paprsek Světla svítí

skrze myšlenky,

černé jak zvadlé kvítí

 

Shnilé listy neúprosně tlejí,

žíly chtějí čerstvou krev

hlasy Démonů se tiše smějí

a těla visí na stromech


Drago
26. 03. 2003
Dát tip
všímám si že v dílech máš hodně temného... je to pěkný, ale všeho moc škodí.

dech
17. 02. 2003
Dát tip
To Slunéčko: prosím o povšimnutí, že jsem nepoužil žádných hodnotících subjektivních výrazů kalibru "...velikášsky patetické...", jako "katugiro" v případě básně "Lihomerky". Nekritizuji fakt negativní kritiky, jenom její nekonstruktivní a neomalené podání. Dělají - li dva totéž, není to vždy totéž.

Cirilla
17. 02. 2003
Dát tip
žíly chtějí čerstvou krev - nejni špatný!

Kittie
17. 02. 2003
Dát tip
*típ* beze slov

Notreal
15. 02. 2003
Dát tip
tahle se mi líbí MOC!*

dech
14. 02. 2003
Dát tip
nevím... nevím.... silné výrazy nedělají ještě silnou báseň ... kvítí - svítí ... tlející listí .... smějící se démoni .... ... o tom píše i řada ostatních ... :c) - to jen, že stojíš o hlubší ...

Slunéčko
14. 02. 2003
Dát tip
To Dech: A tady se ty vciťuješ??? Bolest, která klobe na vrata duše, si žádá někdy vyjádření sentimentálního, někdy syrového, hrubého, možná někdy i vulgárního....

Slunéčko
13. 02. 2003
Dát tip
Taková trochu kyticová...Mrazí a líbí...dávám tip....

Sapho
13. 02. 2003
Dát tip
kam asi duse miri,kdyz vzdava svuj boj? zůstane treba barevnym listem az setrese stromy ? Krasny Tip venuji a zkousim malovat barevnou smrt, co kdyz takova...bude vic vítaná..??:-))

Voda
13. 02. 2003
Dát tip
Jo, mám další dílo do klubu! :-)

Cafu
12. 02. 2003
Dát tip
Za hradbou mé mysli paprsek Světla svítí to každopádně :o)) jenom mu dej šanci..

Armand
12. 02. 2003
Dát tip
ten závěr je dobře podtržen ...

Torolfita
12. 02. 2003
Dát tip
Je to plné rozporů, ale právě tím je to zajímavé. Druhá sloka zní trošku dekadentně. No, dobrá.*

katugiro
12. 02. 2003
Dát tip
omlácené téma, ale díky druhé strofě silně - a dobře - podané :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru