Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta

13. 01. 2004
1
0
1464
Autor
Aaria

            Každý přicházíme na cestu, kterou jdeme, sami. Nelze říct jednoznačně, zda je dobrá či špatná. Prostě Je.

            Mám pocit, že jsem nedávno byla tam, kde jsi teď ty. S napětím čekám, k čemu dojdeš.

            Vybavila se mi slova přítelkyně: „Připadáš mi jako průvodce. Chvíli zůstaneš a pak jdeš dál.“

Ta slova mě právě teď vyděsila. Vzedmul se ve mne vnitřní neklid.

            A pak ta vidina proraženého betonu. Žádný strach z probíhajícího pádu, byl-li to pád, snad jen fyzické napětí a neochvějná jistota, že betonem to neskončí.

Beton se rozestoupil a hlas pravící: „Máš divné myšlenky.“

            Ne, nemám divné myšlenky. Chvíle přemýšlení o proraženém betonu a … možná odpověď objevující se ani ne tak znenadání jako ze srdce.

            Chvíle překvapení a odhodlání. Odhodlání najít všude krásu.


Aaria
18. 07. 2004
Dát tip
:-))) I tak se to dá říct Je to hra se slovy. Co se týče toho betonu, to nechápe více lidí a co se týče průvodce... I pozorovatel je průvodcem nejen v jistém slova smyslu. Díky, pane:-)

pozorovatel
16. 07. 2004
Dát tip
Začátek s tebou sdílim. U betonu se už moc nechytám. A každý neni průvodce!!! Já jsem třeba pozorovatel! „Máš divné myšlenky.“ No, co je to vlastně za slovo "divné"? Zvláštní, málo se vyskytující, netradiční, výjimečný, překvapivý, neobyčejný, neobvyklý, ale i podezřelý…

dracon
15. 01. 2004
Dát tip
A kdo to ma sakra vedet ???? Su snad cmuchaci pes? .))))))

clovrdik
14. 01. 2004
Dát tip
jo jo ... dobrý odhodlání :-) a daří se to ? :-)

dracon
14. 01. 2004
Dát tip
Uuuuu človíčku, můj malý, dostaneš pruhovanou terapii ty i tvoje myslenky.. každy jsme pruvodce.. .)

Aaria
14. 01. 2004
Dát tip
No, jenže ten smysl vyplunul tenkrát úplně jinak, drahá:-) clovrdík: Jasný, o tom nepochybuj:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru