Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A kameny mluví

05. 09. 2004
9
0
3700
Autor
Aaria

PROLOG:

 

            Když mlčíš,

                        Můžu mlčet taky.

            Ale nebudu čekat.

 

 

            Přišla jsem zapomenout a zvednout hlavu. Prý to stačí. Skály ve své velikosti pevné, mluví. Zapomenout nelze, ale opustit vtíravou myšlenku možná půjde. A slunce s úsměvem přikyvuje.

            „Ano,“ křičela jsem mlčky ze všech sil vysoko v korunách stromů. „JSEM tady a teď.“ Naučila jsem se žít v kouzelném NYNÍ a prožívat sílu oka-mžiku. Trvalo mi to léta a jestli CHCEŠ prožívat přítomnost ve své celistvosti, vystup ze své prožité minulosti a vytoužené budoucnosti. Chyť se mě za ruku a půjdeme bok po boku část cesty spolu. PŘEJI si být s tebou tady a teď a dálka není překážkou. Budeme cestovat na křídlech ptáků, po větvích stromů, vítat slunce, tančit s měsícem…

            Ticho léčí, ale stane-li se útěkem, pak mučí.  Chyby nejsou. Jsou pouze rozhodnutí.

 

EPILOG:

 

            Děkuji skále, té moudré přítelkyni, která mě nechává spočinout ve výšce na svém vrcholu.

            Děkuji korunám stromů, které mě donutily plakat.

            Mé díky patří slunci, které mi hladí záda.

 

                        Děkuji Tobě. Bylo to hezké.


clovrdka
01. 12. 2004
Dát tip
...Chyby nejsou. Jsou pouze rozhodnutí.... v podstatě souhlasím :-) ale nemyslíš si, že "chybama se člověk učí"? :-) a navíc - chyby jsou malé nebo velké a rozhodnutí jsou buď špatná nebo dobrá... nedokážu si představit malá nebo velká rozhodnutí a špatné nebo dobré chyby :-) ale dávám TIP

clovrdik
24. 10. 2004
Dát tip
hezky působivě napsaný ... ; jo jo, skály maj něco do sebe :-) TIP

Zbyhoň
10. 09. 2004
Dát tip
Taky máš někdy ten pocit, že už víš, jak na život? Poraď prosím, jak ho dokážeš do zítřka neztratit…

Aaria
10. 09. 2004
Dát tip
Není to o pocitu jak na život. Ten nemívám... To jen občasné prokouknutí, smíření, radost nad slzou.....

Friday
09. 09. 2004
Dát tip
jóó. jo.

Aaria
08. 09. 2004
Dát tip
I_v_a_n_k_a: Dokážeš všechno, co jen chceš. Takže směle do toho:-)))) Děkuju.

dracon
07. 09. 2004
Dát tip
Arai .. jo.. si to stále ty, jen trochu .. ehm.. vysoko?.) Nezapomeň na test zda je tvé poslání u svého konce .. krásné obrazy..

Aaria
07. 09. 2004
Dát tip
Mé poslání není u konce, bo ještě žiju, Des. Vesuvanka: Tak to máme stejný koníček. Beda, Nicollete: Děkuji Vám, že jste tu byli.

vesuvanka
07. 09. 2004
Dát tip
To je skvělé.... mám radost!!!

I_v_a_n_k_a
07. 09. 2004
Dát tip
nádherný...kéž bych dokázala něco podobnýho....tip za krásný zážitek

vesuvanka
06. 09. 2004
Dát tip
Krásná úvaha.... a nakonec..... děkuji skále, té moudré přítelkyni, která mě nechává spočinout ve výšce na svém vrcholu.... Kameny a skály - moje veliká láska... Tip

beda
06. 09. 2004
Dát tip
;-) *

Walker
05. 09. 2004
Dát tip
Je to taková maskovaná úvaha, zajímalo by mě, jestli podnětem bylo něco konkrétního a nebo byla napsána jen tak. Neexistuje minulost ani budoucnost, jen věčná přítomnost. V každé vteřině je možno si říct, život začíná právě tady a teď a stejně tak je možné si říct, že život končí právě teď a tady. Nekonečné kouzlo přítomného okamžiku. Zůstat v něm je jediný způsob jak se nedopouštět chyb, ale mnohdy je to strašně těžký. Ten závěr.. Děkuji Tobě.... zajímalo by mě komu to děkuješ.... životu, lásce..... ?

rainman
05. 09. 2004
Dát tip
******

Aaria
05. 09. 2004
Dát tip
Walker: Jak jsem už psala. Vysvětlování ruší kouzla. Stejně jako děkuji já, můžeš děkovat i ty.... dík od srdce bude vždycky vyslyšen, ať už patří komukoliv či čemukoliv. Rainman: :-) Díky

Nicollette
05. 09. 2004
Dát tip
víš co víš jak....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru