Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ČTENÍ V TÝNSKÉ 10. 1. 2005

05. 01. 2005
1
0
9858
Autor
drfaust

Takže, přiblížilo se opět druhé pondělí v měsíci a s tím i termín konání našeho pravidelného autorského čtení. Po domluvě s majitelem, který má za to, že sklepní prostor v Damůze ještě není úplně dodělán, oznamuji, že prozatím zůstáváme v prostoru Týnské literární kavárny. Výhledově ovšem počítám s tím, že se nám v Damůze nějaké akce podaří uskutečnit.

 

 

Zvu Vás tedy tímto na:

 

 

autorské čtení internetového kulturního magazínu TOTEM,  které je jako vždy otevřené všem autorům z řad literárního servru   www.pismak.cz,

 

do Týnské literární kavárny (Týnská 630/6, 110 00 Praha 1)


na 10. 1. 2005 v 19 hodin. 

 

 

Prosím všechny, kteří chtějí přijít, aby mi to zde napsali. Samozřejmě, že to není podmínkou účasti, nicméně mně to usnadní organizační záležitosti. Děkuji.

 

Za redakci TOTEMU drfaust.


klipeto
13. 01. 2005
Dát tip
kk: já si po tom večeru taky pamatuju jenom pár lidí :) jsme na tom stejně :)

:-))) no to je asik fakt... :-)) ale šklebíš se tam statečně.. :-))

klipeto
13. 01. 2005
Dát tip
Další fotky z akce: http://pismak.shine.sk/100105/

drfaust
13. 01. 2005
Dát tip
klipeto: poslal jsi avi?

drfaust
13. 01. 2005
Dát tip
nebo ho mám poslat já?

klipeto
13. 01. 2005
Dát tip
drfaust: poslal jsem všem, co jsou v diskuzi a pak jsem si vzpomněl na noeho... jeho nick znám bezchybně :)) takže jestli chceš, tak pošli ostatním, zůčastněným :)

drfaust
13. 01. 2005
Dát tip
to je dobrý... takhle to stačí:)

MPosp
13. 01. 2005
Dát tip
... ty druhý fotky jsou príííma! :o)))

klipeto
13. 01. 2005
Dát tip
drfaust... vidíš... teď jsem si uvědomil, že jsem avízo nedopatřením neposlal všem. (Jak se nezobrazujou všechny kritiky, tak se nezobrazili ani všichni dole v krabičce kritiků) Takže, posílám těm, na které jsem zapomněl. A pokud někomu posílám znovu, tak se omlouvám. MPosp: vyřídim autorce :) A pro úplnost sem radši dám odkaz na ty fotky ještě jednou: http://pismak.shine.sk/100105/

a mi chybí popisky, neb znám jenom pár lidiček... a vostatní jsou pro mě noví... :-))

klipeto
12. 01. 2005
Dát tip
tak já dávám tip*, jakože se mi to líbilo :p Sn_vojáček: já Ti teprv teď vystřízlivěl, opravdu do toho chceš jít s náma? :)

drfaust
12. 01. 2005
Dát tip
jejky tip na akci, děkuju :)

MPosp
12. 01. 2005
Dát tip
jj, akce byla bezva, doufám že i fotky ujdou ... ;o) Chtěl jsem dát link, a koukám Lukáši, žes to už zmáknul sám - supr a dík! :o))

K fotkám: jsou moc pěkný...jen mi chybí nějaká víc davová... Klipeto: Jasně, do klubu asi nevstoupím, ale tu zelenou věc si s váma dám

elfka_Sea
11. 01. 2005
Dát tip
bohužel mi to nějak nevyšlo, snad příště :)

drfaust
11. 01. 2005
Dát tip
budeme se těšit

Dirty
11. 01. 2005
Dát tip
Sn_vojcek:) ted jsem pochopila cos tim myslela, ze ta basen je jazykolam :) ale bylo to krasny§!!! a jeste neceho jsem si vsimla...mas ukrutne zvlastni pohled!


Já taky děkuju. Moc. ... jsem měla v očích jen Mattonku...příště si dám s prokletými říkankáři absinth a to bude teprve vražedný pohled...:o)

tuleň
10. 01. 2005
Dát tip
přijdu, i když asi jen na začátek

drfaust
10. 01. 2005
Dát tip
Tak připomínám, že dnes je Týnská... od sedmi. L.

se máte.... přeji hezkou zábavu... :-))

Dirty
08. 01. 2005
Dát tip
chtěla bych přijít fauste, ale jen pokud si tam někde sednu, tak by mě zajímalo, v kolik musím přijít, aby se mi to podařilo

opovaž se to přečíst dřív než dorazím :o)

JARUB
07. 01. 2005
Dát tip
Jestli je to ještě aktuální (tedy jestli není již přespříliš zájemců o čtení) tak bych ráda přišla. Klidně moc ráda něco přečtu, ale jestli už je zahlceno, stejně si ostatní se zaujetím poslechnu, jelikož podle výše uvedeného to bude jistě na mou notu! Díky!

Marthin
07. 01. 2005
Dát tip
Hlásím se..:-)

drfaust
07. 01. 2005
Dát tip
Augustín: Přijít pozdějc není problém. A budu rád, když něco přečteš. Jarub: Pojď a pojď i číst. Marthin: A přečteš něco? elfka: přijď

Marthin
07. 01. 2005
Dát tip
A je to tady..:-) Můžu to zkusit, když nebude dost lidí...

drfaust
07. 01. 2005
Dát tip
Já budu rád, když to zkusíš:)

JARUB
07. 01. 2005
Dát tip
OK, tak potvrzuji :o) a doufám, že elfka půjde se mnou :o)

Ach jo, taky bych radši jen šeptala do pěny...nějak jsem zjistila, že ta báseň je pěkný jazykolam...:o)

no, zábavné nevím, nicméně i já bych si ráda poslechla nějakou Tvoji věc..... na živo nebo aspoň ze záznamu.... určitě to bude jiné, jako včera, kdy jsme strávili asi 2 hodiny nad dvěma písničkami a moje představa se neshodovala s tou druhou.... jenom pro přiblížení... :-)

dorazím o něco později, ale mohl bych taky jednu dvě kraťoulinké přečíst... :o)

elfka_Sea
06. 01. 2005
Dát tip
No to by mohlo být zajímavé Jani půjdeš??

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
Tak průběžně to sem psát můžu... ok, něco sem dám... Jinak pro to, aby mohl člověk číst není nutné, aby mi to říkal dopředu.... mám jisté ověřené koníky, kterých se dopředu ptám a tudíž to o nich i vím... na druhou stranu nebráním ve čtení nikomu, kdo mi to řekne až na místě....

egil
05. 01. 2005
Dát tip
přijdu.

Noe1
05. 01. 2005
Dát tip
přijdu

přijdu.

nepřijdu :-)) ale určitě to bude hezké.... :-))

Jinovata
05. 01. 2005
Dát tip
přijdu ale číst asi nebudu

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
OK. :)

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
kk: Jak to že zas nepříjdeš? :))

doktůrku.... přibliž Prahu, zruš pracovní dobu, práci a peníze a všechno, kde se jima musí platit vyhlas novej stát a budu Tě slepě následovat skoro kamkoliv... :-)) jo a eště daně by nemusely bejt... :-))

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
zeptám se Mefista, co jako on nato a uvidíme, co se dá dělat... ta duše že jo... když už jsem prodal, tak ať z toho taky něco máte!

mluvíš mi z duše.....:-)) no, jasně, nemusíš pobírat výhody jenom Ty... taky sem tam mysli na ostatní, tedy když už jsi to nakousl, tak především na mě.... samozřejmě ohledně těch přání, že? .-))

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
mluvíš mi zduše: :((( já už žádnou nemám. ach. teď se budu rouhat ale: to vypadá jakobych snad málem přinesl tu vykupitelskou oběť... :)

rouhat? :-)) to už můžeš, vzhledem k prodané duši a úmluvě s Mefistem.... :-)) no, však mi mluvíš z mojí.... duše...a to je taky příjemný pocit, ne? :-)

Makča
05. 01. 2005
Dát tip
přijdu, tentokrát bez svých vyčichlých reminiscencí na slam poetry...chce to novou poetiku, takže cesta je dlouhá, vítr ve vlasech..ho, ho!:-)

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
no to jsem teda zvědav, kdo bude číst:))?

Makča
05. 01. 2005
Dát tip
já bych leda mohla skákat mezi stolky, obalit si hlavu vlastnoručně napsanou básní a pak ji uprostřed místnosti nechat puknout, ale to asi ne viď?..no jo, už běžim..číst si do knihovny.zdar!:-)

:-)) úklik? ale když už, tak ....TY? :-))

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
no nebude-li zbytí, tak něco přečtu.... ale já četl minule amoje věci taky asi nejsou moc zábavný :(

Jinovata
05. 01. 2005
Dát tip
tak nepřijdu, jedu na moravu na zabijačku

Jelikož se v Týnské pěstuje rasismus, nepřijdu.

drfaust
05. 01. 2005
Dát tip
ano, bužel se tam chodí podvou...:)

Přijdu. Tvoje věci si moc ráda poslechnu. Číst nebudu...jedině snad kdybych po pondělí napsala nějakou převratnou báseň bez nevhodných písmenek :o)

Fauste... :))) Popravdě jsem se po odeslání usebral a seznal, že by si to spousta lidí mohla vyložit jinak. Díky... :) P.S. Jak to vypadá co se počtu povolených dolních končetin týče v té "Damůze"?

klipeto
05. 01. 2005
Dát tip
já už se upsal na Totemu, takže to napíšu i sem, že tam asi zase budu číst trošku ;-) to jen abyste věděli, že to zase dopadne ;-)

Já se teď taky někam upsala. Tak asi přečtu skrytě milostnou lyrickou báseň s několika mrtvolami, převážně vlastními, jíž se pokusím obeznámit širší veřejnost s faktem, že v Indii občas prší...a když se bude líbit, přidám ještě jednu o marťanských měsících... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru