Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...nevinná navzdory

Výběr: Print
10. 01. 2007
69
165
9797

 

Olámej mi větve
já pořád budu strom
vyrvi ze mne srdce
a přesto budu zvon
vysuš všechna moře
i potom budu loď
vrhej na mě blesky
pak budu hromosvod
zasypej mě sněhem
stále ti budu tát
už navěky můj leden
bude náš listopad
tak vem mi svoji lásku
 ještě tu zbyde má
když sejmu vinu z tebe

budu já nevinná?

 


165 názorů

pojďte pane, budeme si hrát..

8hanka
27. 03. 2011
Dát tip
:)

díky.. už se ani nebudu divit proč zrovna tahle básnička :o)

8hanka
27. 03. 2011
Dát tip
*****

na to zobrazování su zvyklá.. ale já málokdy klikám na úplně první - spíš jedu po názvech a kliknu na ten co mě zaujme - a kliknu třeba 3x namátkou a dyž se mi ten autor zalíbí, pak ho čtu systematicky - dyž má málo děl, tak odshora dolů.. dyž moc, tak třeba po sbírkách a já je mám v podstatě ráda všecky - to bych tě uštvala :o) zkus co ti padne do oka :o)

Wincent
05. 02. 2011
Dát tip
asi proto, že se tady zcela nepochopitelně zobrazují díla od nejstarších a k novým se musíš dorolovávat...=) tak mi doporuč, kterou máš ráda

děkuju :o) já mám ale jiný radši než tuhle.. nevím proč zrovna tady skončí každej kdo ke mně poprvé nakukuje.. už su v pokušení ju schovat :o)

Wincent
05. 02. 2011
Dát tip
krásná věcička =) 1

Hwi Nori
09. 12. 2010
Dát tip
T*

ho hó - a co mi tu tak bloudíš v minulosti? :o) díky

nomeolvides
19. 08. 2010
Dát tip
teda...tip!*

..no..tak to je.že ostatním se většinou líbí jiná dílka..než nám samotným..:)

no.. nejseš sama - a furt mě to překvapuje - nepatří k mým nejoblíbenějším :o) díky za návštěvu :o)

..HM..ZAJÍMAVÁ..LÍBÍ SE MI..

tož hezký písmácký večer :o)

tessie
07. 07. 2009
Dát tip
je magnetická :) ale proč, to asi zůstane tajemstvím tohohle dílka :)

no ale jak to že je to většinou první věc co noví čtenáři u mne navštíví? pocity chápu, je mi jasný že ty mý nejsou nijak vyjímečný, tož to vcelku funguje - a já vlastně nic jinýho než zapisovat svý pocity neumím :o)

tessie
06. 07. 2009
Dát tip
To je hodně výstižný :-) Hlavně poslední dvojverší mi učarovalo. Myslím, že část toho úspěchu by mohla spočívat v tom, že třeba alespoň u mě vyvolala pocit, že už jsem něco podobného cítila. le jak říkám (píšu) je to zřejmě jen můj pocit :)

á, další co uvízla v pastičce týhle básničky... furt její úspěch nechápu, ale děkuju :o)

tessie
06. 07. 2009
Dát tip
Je něčím úžasně optimistická.. Nádherná :)

no ani jako název mi to zas nepřijde tak magnetický... je to zvláštní jev pro mne :o) díky za návštěvu

Sconey
16. 05. 2009
Dát tip
Zajímavé. Jednoduché, přesto hezké. Mě láká název, na počet tipů se ani nedívám.

děkuju... jen by mě zajímalo co sem pořád láká čtenáře... název nebo počet tipů? je to už docela zaprášený v koutku :o) hezký večer

jogger
20. 04. 2009
Dát tip
tohle je vážně moc pěkný pěkně mi to zní až tam dole v duši prostě pohlazení

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
pekné....

a to já bych se ani nepokoušela - su hodný koník přece :o)

Otakar Hlas
12. 03. 2009
Dát tip
neskejsnu, mě nikdo nepřiváže, že...hmmmm.

he he, ty tu hezky zkejsneš jak to budeš číst popořadě :o)

Otakar Hlas
12. 03. 2009
Dát tip
tobě to ale pálí. Sakra, z čeho máš klávesnici? Z šamotu?

Toscana
05. 03. 2009
Dát tip
Tak jsem to vzala z kraje a vůbec nejsem zklamaná - naopak!!! Moc se mi u tebe líbí a drze - aniž bych si poprosila o souhlas - jsem tě přidala mezi své oblíbence. Za tohle rozhodně i *t

moorgaan
12. 10. 2008
Dát tip
prestanu zkoumat perlorodky a zacnu studovat mořské koníky - to víš i piráti se rádi potápějí za poznáním.-))

roztřásl si mořský plody strachem... piráte :o) ale víš to že bys neměl zapomenout na koníkovy souputnice... že koník je trojjediná bytůstka? :o)

moorgaan
12. 10. 2008
Dát tip
áále, símtě se na tebe chystám už dýl, ale pořád blbnu v aréně a na mořské plody nezbylo času.-))

sákryš, to zas než zaokrouhlím... víš jaká to byla dřina?! tak ti teda pěkně děkuju... :o) si mě tu překvapil teda včil... v takový minulosti :o)

moorgaan
12. 10. 2008
Dát tip
nevinnost sama... kazdy radek ma svoji poezii a unasi myslenky.. nacnu ti druhou kopu /***

Dolfiness
21. 03. 2008
Dát tip
hezky.. *

další překvápko! tož dík :o)

NIghtRunner
12. 03. 2008
Dát tip
príma!! *

spousta lidí se mi tu octne zničehonic - dycky mě to překvapí... tak díky a vítej teda na písmáku :o)

a já děkuju moc :o)

Alú
16. 02. 2008
Dát tip
Moc pěkná myšlenka, v moc podařených rýmech, skládám poklonu, tipuju a oblibuju :-)

no neva, snad to nějak dopadne :o) dík za návštěvu no :o)

a to zas nevím, neumím vybrat jednu jedinou... a nelítostnej na mne už bývá Dero :o) tak esi se ti bude chtít, mrkni třeba na "ty víš co chci" - ať mi to taky rozebereš jako on :o) nebo si vyber podle názvů jednu... nebo pět :oD odplaty se neboj, já neumím hluboce kritizovat :o)

egil
20. 09. 2007
Dát tip
tak mi doporuč nějakou svou, již si - za sebe - ceníš. pokusím se ti k ní připsat svůj nelítostný názor.. :)

si to klidně zhudebni... nebo mi... já to nezvládám :o) a díky, nechápu ale že sem furt všeci choděj zrovna na tudle... mám ju ráda, maminky maj rády všechny dítka, ale nechápu :o)

egil
20. 09. 2007
Dát tip
bylo by to geniální jako písňový text*

Já vim:)

máš pravdu ale někdy to tak prostě je a být musí... :o)

Koníku mořský tohle je úžasně napsaný. Je z toho cítit něco ve smyslu, ať je ti jakkoli a ať mi sebevíc ublížíš, jsem tu pro tebe a pomůžu ti. Možná je v tom až přílišná odevzdanost, ale rozumím, i tohle se někdy stává a *

no, já tak píšu všechno - neumím o psaní extra dumat... a touhle začíná spousta lidí nějak... nechápala sem to dovčil - že by pro to slůvko nevinná? a díky :o)

Specus
03. 09. 2007
Dát tip
Taky jsem začal tímhle ... asi to dráždivé slůvko nevinná :) ... jo, to bude tím ... ale jinak hezké ... líbí se mi, že není zbytečně překynutá ... spíše impulzivní. Napsaná bez zbytečného dumání rovnou ze srdce? Mám pravdu?

čím to že vás spousta začíná u mne zrovna tímhle dílkem? díky :o)

Ach....*

dyk si nečet skoro nic! dyk seš úplně čerstvě vyrašenej lísteček tu

děkuju za návštěvu :o)

jalousie
23. 07. 2007
Dát tip
krásná :-)

Marcela.K.
15. 07. 2007
Dát tip
já vím...jenže pak se ztrácím a zapomenu, co jsem chtěla podotknout a musím to číst znova... jenže když nečtu komenty, zase nevím, jestli už někdo nebyl tak chytrej jako já :-)))

nenutím tě - ale někdy aj ty komenty stojej za to :o)

Marcela.K.
15. 07. 2007
Dát tip
Hezky zabalená pravda do slov ;-)* ty komenty číst nemůžu...to bych tu strávila stáří :-)))

Tééééééééééda tak jo, víš ty je to tvoje báseň

No to je pravě ten problem, ja sem si myslel, že vím a že víš ty a ty si napsala, že víš, že vím já, ale já nevím a ty píšeš že víme, teď nevím kdo to vlastně ví? Já a nebo ty?

doufám že to zafunguje bo si to zasloužíš

No to je pravě ten problem, ja sem si myslel, že vím a že víš ty a ty si napsala, že víš, že vím já, ale já nevím a ty píšeš že víme, teď nevím kdo to vlastně ví? Já a nebo ty?

no hlavně že víme... ;o) hezký večer, wilíku!

Aha, tak sem to vlastně nepochopil já. No nic no :-)

pochopila jsem tě - já ti vysvětlovala co sem tím myslela já... :o)

Ne tak si to nepochopila :-)))

chápu - někdy se vztekáš i na toho koho miluješ... a nebo si na něm vybíjíš zlost protože víš že ti to odpustí... a díky :o)

Krasné, jako když říkaš "ve mě budeš mít vždy oporu" Tip jen to vrhej na mě blesky pak budu hromosvod moc nedáva smysl jako to ostatní. Jinde píšeš i když se něco stane budu tady, ale tohle je když se to stane změnim se v něco. Chapeš co tím myslím?

já díky, Amálko :o)

Amálka
29. 05. 2007
Dát tip
mě se to líbí moc, díky koníčku*

babka
03. 05. 2007
Dát tip
* tip*

:o)

a co když stonám že už přišla? :o) ty básničky nejsou abstraktní... ty jsou věnovaný

Štírka
26. 04. 2007
Dát tip
fantastický... mluví z duše... i z mé...(jenže já to tak napsat nedovedu)... velký T

Brynhyld
14. 04. 2007
Dát tip
...když sejmu vinu z tebe, budu já nevinná.. Nedýchám. Krásný

Smíšek:-)
09. 04. 2007
Dát tip
*-*-*-*-*-*-*-*

Štěp
02. 04. 2007
Dát tip
:-)))))no u mě to nepřesahuje padesátku i se mnou, taky tady nejsem moc často...:-)tož ať se ti daří, já zase letím...:-)

už 603 až se vrátíš... dyž ono to počítá aj mne, takže to zas tak moc není ;o)

Štěp
02. 04. 2007
Dát tip
To je jasné, že původně někomu jinému, ale přeci jen to není jen jemu, když to tady četlo 601 lidí, což?:-)

no původně jsem to napsala někomu úplně jinýmu... ale tak... nemáš zač, no... ;o) dík já

Štěp
02. 04. 2007
Dát tip
Pěkné.Dobře se to čte.Díky.

díky Davlu :o)

Davlu
26. 03. 2007
Dát tip
Tak tohle bych klidně řekla manželovi.. je to krásné koníku..........

Odovzdanosť? To mi na čarodejnicu príliš nesadne:-). Ja v tom cítim hrdosť. Ten koniec je filozoficky dokonalý. (Tento názor sa nestotožňuje s názorom vydavateľov, ktorý filozofiu nepovažujú za vedu). Necháva otázku bez konečnej odpovedi...u mňa. Mimo to mám skúsenosť (zo sledovania svojho okolia), že odovzdanosť nekončí dobre. Ale to je len môj amatérsky pohľad:-) Ale tip*

díky za nákuky a kritiky... a k tomu tvůj a svůj... každý si bere svoje věci a věci toho druhého takže já si beru svoji lásku, ty si bereš svoji, on si bere svoji...my si bereme svoji... ale já si beru tvoji, ty si bereš moji, on si bere naši, my si bereme jeho... :o)

Imminici
12. 03. 2007
Dát tip
Moc hezké, potěšilo to moje srdíčko. Akorát drobet nechápu tento obrat: "tak vem mi svoji lásku ještě tu zbyde má" Nemělo by tam být tak vem mi tvojí? No, nejsem lingvista, jen se ptám.:-) Jinak leden = listopad, užasná metafora! *

jen abych se ve všech těch klubech stíhala orientovat! :o)

výborné:D a júj, som taká rada, toto je klubové dielko...lebo vyhrá predsa listopad:DDD

Fidler
06. 02. 2007
Dát tip
no zaslouží si ho *

Adri
06. 02. 2007
Dát tip
je to nádherný, nic víc snad ani podotknout nejde :-) *

Ninkwen, díky... ale klidně šetři chválou... jednou stačilo ;o) (já vím že to písmák, neboj :o) díky... i tobě Caalli... :o)

Ninkwen
02. 02. 2007
Dát tip
Krásné...hlavně konec

Ninkwen
02. 02. 2007
Dát tip
krásné

Caallisto
02. 02. 2007
Dát tip
jujuju, mě taky :) t

Ninkwen
02. 02. 2007
Dát tip
krásné

Zordon
02. 02. 2007
Dát tip
Moc se mi to líbí, je v tom sdělení a jsem vždycky rád, když tu objevím, někoho, kdo se urputně nesnaží být dekadentní či avantgardní, ale kdo umí psát dokonce a to dokonce ve verších *

já myslím, avox, že není třeba mě rozmazlovat, po jednom to bohatě stačí... díky! mně se asi nejvíc líbí srdcebuchy a mým katům... ale mám je ráda všechny... jako každá správná maminka :o)

avox
01. 02. 2007
Dát tip
Už jsem tady poněkolikáté, tahle se mi snad líbí nejvíc... dám si tě do oblíbených, abych neprošvihla, až sem něco přidáš, škoda že ti nemůžu přidat ještě několik tipů

Chiméra
31. 01. 2007
Dát tip
Vypijem more, stale tu budes Ty - Morsky konik. Rozdupem svet, zbyde tu kouzlo Tveho ja a ne jen pomnik! =o) Krasne sepsana pravda si zaslouzi diky a * ;-). Dekuju

Lechuzita
28. 01. 2007
Dát tip
Vlastně asi jo. Na druhé přečtení - oláme, opustí, ale odpověď je asi spíš ano. :-)

k tomu se asi každý musí dopracovat sám k tomu jak to vnímat... a záleží komu se člověk odevzdá... a jestli se odevzdá i ten druhý... jo a odevzdá není stejný jako vzdá, pozor ;o)

Lechuzita
28. 01. 2007
Dát tip
Možná jsem to jen četla ve špatný čas. Když se člověk odevzdá je nakonec stejně poražen.

poraženecká určitě ne... oevzdaná je to slovo... já neprohrála, ale odevzdala se... to je velký rozdíl... nebyl boj a není vítěz ani poražený... :o)

Lechuzita
28. 01. 2007
Dát tip
přijde mi takováhrozně poraženecká. Záměrně?

díky, bezejmenná bestie :o)

nonamebeast
27. 01. 2007
Dát tip
krásný, moc, líbí se mi

tak ta moje už majitele má, ale třeba už někdo blízko tebe začíná psát... nejlíp teda nějakej švarnej mládenec ;o)

sléčno! díky... :o)

Maasek
19. 01. 2007
Dát tip
tak tohle je moc moc moc silný a krásný :)

:-) t*

šetři déšť na jaro... snowmana sem pošli :o)

rainman
17. 01. 2007
Dát tip
...až jsem se z toho rozpršel :-))*

já hezky a ty dvakrát... kdo dál? ;o) díky!

no, ta druhá je dost osobní... ta první se dá chápat obecně... to bude tím... :o) díky

Sasak
13. 01. 2007
Dát tip
První polovina úžasná :-), v té druhé jsem se trochu ztratil :-(

blok
13. 01. 2007
Dát tip
vina není rozuzlení včelí sosák se mi kření.._:-)

Amiška
13. 01. 2007
Dát tip
moc hezké *

Incognito
12. 01. 2007
Dát tip
Jojo, moc pěkný, fakt. ;-) *

Print
12. 01. 2007
Dát tip
Budeš...

Honzyk
12. 01. 2007
Dát tip
---- nerikej nikoli CARKA dokud nepreskocis...a prestanme, prosim, mlatit prazdnou slamu.... zdravi honzyk

já mořský (první) koník (druhá) mám čárky dvě... :o)

Honzyk
12. 01. 2007
Dát tip
pred dokud ti chybi carka...

neříkej nikoli dokud nepřeskočíš! důkaz - kde sou očička, no?!? 12.01.2007 11:45:44 Honzyk o))

Honzyk
12. 01. 2007
Dát tip
..nikoli....

ty mi sem Honzyku chodíš se zavřenýma očkama? to si pak ale za ty padající rampouchy můžeš sám... :o)

Honzyk
12. 01. 2007
Dát tip
o))

Háber
12. 01. 2007
Dát tip
no tototo tototo je dobré to t*

Načpak povídat...Tip

Honzyka nééé - Honzyku!!! pardon!

no, zuzuzu já netvrdím že to klišé nejsou nebo pro Honzyka rampouchy... každej jak to cítí... já to cítím takhle, a věř mi Honzyka že pokory je ve mně až až... Elara... i ptakopyskové mají svý místo na týhle zemi... a žádný Pegas z moře nevyšel... ale my koníci jsme učenliví... třeba příští pokus bude povedenější... alfonso, Ufoumku, palino8 a vox - díky, dušičky příznivě nakloněné... :o) s domin.gem už to máme probraný... s knížetem taky :o) a - něco nového! Petře Nechvátale... díky mnohonásobné... radostně plavu sem a tam ve svém tyrkysovém moři...

*****

vyrvi ze mne srdce, přesto budu zvon ... moc pěkné hezky zrýmované, dneska jste mě velmi potěšila, mořský koníku... i já vás snad potěším, uděluji vám řád bystrého úsudku a břitkého pera a TIP

zuzuzu
11. 01. 2007
Dát tip
jako nechci tomu brát na tom, že je to schopný výpovědi, ale je to sled samých klišé, možná ta proměna rytmu v posledním verši je zajímavá, jakože zarezonuje tím, že je v protirytmu, ale to je tak všechno a spíš člověka ta uhlazenost a spořádanost otřepaných frází mrzí..

Honzyk
11. 01. 2007
Dát tip
...a jakas pokora mi tady chybi.... dost

Honzyk
11. 01. 2007
Dát tip
...trochu pripomina ze strechy, a to v pravidelnych intervalech,ze strechy padajici rampouchy...:)....jda po smyslu neni zly, ale kdyz spad mi na hlavu treti, ustoupil jsem...tak asi...

to se ti koníčku povedlo moc :o) utírám slzu...

Ufounek
11. 01. 2007
Dát tip
moc krásný, už na věky můj leden, bude náš listopad ...úžasný, děkuji

palino8
11. 01. 2007
Dát tip
občas tam pokrivkáva rytmus, ale ********

jupííí! já budu básnířka!!! díky! jdu spokojena spát :o)

domin.go
11. 01. 2007
Dát tip
tohle se mi líbí asi nejvíc,obecně mám radši volný verše ale tohle má spád, rytmus, i ty rýmy docela ujdou (i když žádný terno, furt stokrát lepší než láska/sázka)...sdělila jsi mi nějakou myšlenku,a tak to asi bylo myšlený...t*

avox
10. 01. 2007
Dát tip
...tak vem mi svoji lásku, ještě tu zbyde má... to má hloubku, celé je to překrásné a čisté! *

ne, s tebou si včil píšu... redaktore :o)

tak to dopadlo přesně jak jsem zamýšlela! paráda... díky!!! :o)

hanavka
10. 01. 2007
Dát tip
V jednoduchosti je krása, není tam žádné přehnané hledání slov....je to holt pravda sepsaná na papír tak, aby ji každý chápal, a toho se někteří bojí...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru