Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opilcova blues

18. 02. 2000
9
0
5225
Autor
clovrdik

tohle jse mnepsal při nějaký opici nebo po ní, ale na jedný děsně nudný přednášce s deskriptivy před x lety :-)

Nohy za to můžou, nohy jsou zlý, až do hospody mě donesly, neřekly : Stůj ! a zpátky se vrať nohy za to můžou, nohy jsou zlý. Ruce za to můžou, ruce jsou zlý, sklenice hnedka se chopily, zvedaly dlouho a chtěly by dál, ruce za to můžou, ruce jsou zlý. Lidi za to můžou, lidi jsou zlí, když jsem tam vešel, hned mi nalili, teď se tu motám, oni se smějou, lidi za to můžou, lidi jsou zlí. Ref.: Nevím co dodat, zas jsem to přehnal, zas vypil jsem víc, než bych asi měl. Co mám ale dělat, když svět se točí poněkud jinak, než bych já chtěl ? Já za to můžu, ač nejsem zlý, jsem jeno trochu ( škyt ) ožralý, hlava se točí a chce se mi ... já za to můžu, ač nejsem zlý.
clovrdik
13. 06. 2005
Dát tip
to Waldorah ... příjde na to, k čemu :-)

...můžu ji zneužít?...

clovrdik
25. 05. 2005
Dát tip
to Ptaptapsík : jasně, těš se, čekej tě bezva roky :-)

Ptaptapsík
24. 05. 2005
Dát tip
Cool!Dobrej text!I námět!Asi se taky netěším na vysokou - za chvíli mě čeká

Ptaptapsík
24. 05. 2005
Dát tip
Cool!Dobrej text!I námět!Asi se taky netěším na vysokou - za chvíli mě čeká

Ptaptapsík
24. 05. 2005
Dát tip
Oh,sorry asi sem to zaklikla 2krát!=)

Marky2
14. 04. 2004
Dát tip
Pobavena po ránu, a ty za to můžeš ;o)

clovrdik
16. 01. 2004
Dát tip
rebecco, myslíš jako v alkoholním klubu ? :-) no jo, od toho to přeci je :-)

clovrdik
16. 01. 2004
Dát tip
tak to máš docela veselej tejden :-)); no, já teď dřu na zkoušky, protože dálkově dělám vejšku, takže na pití a na akce čas moc není; nicméně dneska a zejtra jdu na plesy, takže tam ten lihovej deficit možná spravím :-)

clovrdik
16. 01. 2004
Dát tip
rebecco :-))) rum z voctem ??? heh, to zní brutálně :-); ale třeba mě jednou přepadne prasečí nálada a vyzkouším to :-); výsledek po požití vyfotografuju a pošlu mailem :-) - dobrou chuť :-))

clovrdik
11. 01. 2004
Dát tip
nepochopená, taky to žádný stěžejní dílo není :-);ale víš jak bylo fajn, když jsme to před dlouhými lety s kolegama na koleji v řádně podnapilým stavu hulákali u kytary ? :-)); jo jo, kde jen ty časy jsou:-)

clovrdik
09. 05. 2003
Dát tip
lenty2 : ale já to psal na vejšce ... jo jo, kdeže ty časy jsou :-)); ale jinak za kritiku dík :-)

lenty2
09. 05. 2003
Dát tip
Ja jsem se jen spatne vyjadrila. Chtela jsem rici, jak se netesim na tu svou vejsku, kde budu mit deskriptivu stopro taky... :o)

lenty2
08. 05. 2003
Dát tip
Uz vim, proc tolik miluju bajecnou stredni skolu, kterou ke svemu smutku jiz musim opustit. Tam je tak zivo, ze se clovek ani z okna podivat nestaci a vy si klidne pisete versiky, btw dost povedeny. Kam jen ten svet speje :o)))

Humble
07. 02. 2003
Dát tip
Mně se zase líbí spíš začátek. Tu kazetu bych docela rád slyšel - anebo ještě lépe živou produkci.

Josefk
21. 11. 2002
Dát tip
no, hustota :-))) a vzpomněl jsem si na taneční, to je fajn !

ponetka
30. 09. 2002
Dát tip
To je dobrý, mít takový nápady na přednáškách, musí to občas bejt pěkná nuda. Čím víc tě čtu, tím víc tě vidím s flaškou :o))) Už jsi to někde zpíval?

Meggie
08. 08. 2002
Dát tip
clovrdik: nepofidej.....

clovrdik
08. 08. 2002
Dát tip
Meggie - no pofííídám :-))

Meggie
06. 08. 2002
Dát tip
fajn, ještě najít skladatele!

clovrdik
06. 08. 2002
Dát tip
Meggie - ale ono to mělo melodii, jeden kolega ze studií na to muziku vymyslel a možná bych někde vyštrachal starou kazetu, kde je to nazpívaný :-))

Gatty
19. 06. 2002
Dát tip
clovrdik: seš mi sympatičtější čim dál tím víc, psát při deskriptivě je nejlepší co můžeš udělat, dílko je to krásný

Krel
26. 01. 2002
Dát tip
no jo no...:-)) hospodské historky..:-))

Amanda
26. 01. 2002
Dát tip
...typicky opilecky alibismus... a uvedomeni zaroven pochopitelne az uz je pozde...:-)))

Lonewolf
13. 01. 2002
Dát tip
Dobry... Mam pocit,ze je docela uspech nenapsat jenom basnicku, ale opravdu text, ktery se da zhudebnit:)

clovrdik
13. 01. 2002
Dát tip
Lonewolfe, díky :-)

clovrdik
18. 12. 2001
Dát tip
Kuchleis, díky :-)) a díky i za to, že nehledáš hloubku tam, jde opravdu žídná není :-)) bylo to myšleno odlehčeně, pochopitelně :-)

duff
17. 12. 2001
Dát tip
Dobrej text moc pěkně smutné

Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Dát tip
Jééé to mi něco říká....už tolik pít nebudu slibuju...:o))

Climaster
31. 05. 2001
Dát tip
. zdařený song... chtělo by to zhudebnit...

clovrdik
31. 05. 2001
Dát tip
Clime, melodie k tomu existuje :-)

Erendis
06. 12. 2000
Dát tip
Ano vždycky za to někdo může...souhlasím s FLO... je to takový docela pohodový čtení...

FLO
27. 11. 2000
Dát tip
Je to oddechový,nenáročný čtení.Podstata je jasně vystižená a je to trefný.Kdyby při všech nudných přednáškách vznikaly takový věci,bylo by to fajn.Líbí se mi to.

Jákob
24. 10. 2000
Dát tip
:o)) to musela být hrozná přednáška :o)

cloviecik_3
11. 10. 2000
Dát tip
je na tom kus pravdy a taky kus smutku, možná jsi to nepsal ožralej ale autenticitu to nepostrádá

clovrdik
09. 05. 2000
Dát tip
Laďa : ani nevím, jen tak jsem koukal z okna na tý nudný přednášce a najednou mě to napdalo a tak jsem psal a psal, až to bylo napsaný :-) Nemám pocit, že bych nad tím musel až tak moc přemýšlet

Laďa
05. 05. 2000
Dát tip
Já za to můžu, ač nejsem zlý. Jak dlouho si vymejšlel tu logiku, která dojde k tý pointě?

clovrdik
13. 03. 2000
Dát tip
pro bebitku : ne čůrat, ale blejt !

Miroslawek
10. 03. 2000
Dát tip
kámoš má doma vyvěšenou takovou zprávu ze záchytky: řeč blábolivá, dech páchnoucí alkoholem, na čele výrazný hematom...

hihihi, zkouším doplnit poslední sloku, ale nějak tam pořád nemůžu napasovat, že se ti chce čůrat... :o)))

clovrdik
18. 02. 2000
Dát tip
za to " s " v prologu mě nekamenujte :-)

Jean
18. 02. 2000
Dát tip
Kameny netřeba... Jen jako blues bych to čekal trochu víc zahloubaný do sebe. Ale dobrý.

Somalec
18. 02. 2000
Dát tip
Nudný přednášky s deskriptivy, znám to, jsou fakt děsně nudný. Je to povedený kus...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru