Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mám rád západ slunce

23. 11. 2020
6
8
265
Autor
Savage Flame

Mám rád západ slunce

 

Mám rád západ slunce a on má rád mne. 
Dívá se na mě, svýma zarudlýma očima.
Mám rád západ slunce a on má rád mne. Čas kdy něco končí a něco zase začíná.
Mám rád západ slunce a on má rád mne. Hlídá mé lásky svou stráží z červánků.
Mám rád západ slunce a on má rád mne. Tichounké kroky oblačných opánků…
Mám rád západ slunce a on má rád mne. Snad i proto, že se mu nebráním.
Mám rád západ slunce a on má rád mne.
Jen v mých očích spatřit smí svítání… 

8 názorů

vesuvanka
31. 01. 2021
Dát tip

Báseň s opakovanou větou se mně líbí - přijde mi jako text písně :-))), TIP. Také mám ráda západy slunce, jsou malebné a někdy hodně dramatické.


To MilanH: Kdybych dokazal napsat tu vetu, aby stale znela v pozadi, asi bych ji i omezil. Me to proste v hlave zni jako dve melodie pres sebe s tim, ze hlavni je ta opakovana veta. Nevim jak to ale jinak vyjadrit... ;) Diky za uprimny nazor a za tip. ;) S.F.


To Alegna: Vychod muze byt taky fajn, ale nedokazu si ho uzit jako zapad... Kdyz ho vnimam kladne, tak je to takovy jakoby zacatek a prebije ho den. Zapad slunce ma pro me takovou tajemnejsi atmosferu a dokazu si ho vic uzit... Jinak diky moc za tip. ;) 


MilanH
14. 01. 2021
Dát tip

Taky bych ten řádek omezil . Jinak se mi líbí hodně :-)


Alegna
14. 01. 2021
Dát tip

Taky mám ráda západ slunce, vlastně i východ, ale ten je na mě moc brzy***


To blacksabbath: Děkuji za tip a názor. ;) Mě by to bez té řadky třeba vůbec nedávalo smysl a ačkoliv by se dal asi hledat také pokaždé jiný rým, mě to takhle bavilo :) Podle mě je fajn, že máte vlastní pohled na věc a taky ho řeknete. Ono ten svůj subjektivní znám, ale zajímá mě právě i pohled někoho mimo mou hlavu ;) S.F.


Když si přeškrám...podle mne zbytečně....stále se opakující řádku.....

"Mám rád západ slunce a on má rád mne"....docela bych to brala...*/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru