Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ať shoří

02. 05. 2022
11
12
331
Autor
Lenochod

Předevčírem se dva lidé spolu usmířili a díky tomu se mohla stará parta zase setkat u ohně jako vloni.

Jen čarodějnice nedorazila...

Kamarádi kolem vatry

ruce plné buřtů měli,

pivo chladné z potoka, jen

na Moranu zapomněli...

 

"Čím tu slavnost zahájíme?

Oheň už nám čile hoří!"

"Do lesa se vypravíme

dřív, než hranice se zboří,

 

každý šišku najdeme si

velkou jako naše viny

a až v popel promění se,

zmizí také naše splíny."

 

Jednou za rok odpusťme si,

spalme, co už rok nás tíží,

potom spolu zlehka oheň

přeskočíme bez potíží.


12 názorů


Lenochod
13. 06. 2022
Dát tip

Radovane moc děkuji za tip i za radu, hned bych to opravila, jak navrhuješ, jenže my jsme Moranu nezapomněli tam. My jsme na ni zapomeli úplně, nikdo nic takového nepřinesl, a tak jsme neměli "na čarodky" co upálit. A proto si každý našel svou šišku a dal do ní to, co ho tíží a mělo by to už konečně shořet. Třeba i své vlastní hříchy a špatné vlastnosti.


Nóóó, to je rytmus jako bič! Trocheje perfektní, počty slabik, básník - matematik valí oči!

PS jeden jediný verš není úplně dokonalý - na Moranu zapoměli (ale není to vůbec poznat) ... kdybys však napsala - Moranu tam zapoměli - bylo by to dokonalé totálně.


ALFONS
03. 06. 2022
Dát tip

Vau a tip.


Lenochod
22. 05. 2022
Dát tip

Lami, děkuji za radu a za tip k ZEMI. Trošku jsem to tedy upravila, aby bylo lépe vidět, že počet seděl i před tím. Asi to tak budu psát vždycky ( u ZEMĚ jsem to tak udělala kvůli sobě...) ;0)


Lami
22. 05. 2022
Dát tip

z potoka chlazené pivo

na Moranu zapomněli

S.F. dobře radí.Slůvko - jen - je zbytečné, slabika navíc a v předchozím řádku naopak jedna chybí.Možná přijdete na ještě lepší variantu než já.Hodně štěstí.


To by bylo móóc pěkné.


Čtvrtý řádek, to "jen" mi tam nějak nejde do rytmu. Jinak fajn maličkost. ;) Díky. ;) S.F.



Lenochod
02. 05. 2022
Dát tip Gora, Norsko 1

Lenochod byl dneska líný

zkontrolovat slovo spl ý ny,

ještě navíc zapom n ěl,

že přečíst si to ještě měl...


Lenochod
02. 05. 2022
Dát tip

Děkuji za šišku, stydím se a hned to opravím!


Norsko 1
02. 05. 2022
Dát tip

Zapomněli a splíny. Tady máš šišku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru