26.04.2024 11:20 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

K3

Ano, je vás zde převaha, kteří jen sledují, řekněme, formu umění, a patlají se vesměs v bizardních sporech o jeho kvalitě. 
Ale umění i "umění" vyjadřuje také pohled, nebo názor na věc!
To, že je ve škatuli s nápisem "blbůstky" na věci nic nemění.

26.04.2024 11:11 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

Janina6

Možná by autorovi, byť jen ke krátkodobému, předsmrtnému pochopení pomohlo, kdyby svoje dílko přednesl současnému ruskému vojákovi, s kořeny v Leningradě, prošlému boji na Ukrajině... 

26.04.2024 09:35 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

kuča

Ano, svoboda slova zahrnuje i svobodu být hovadem. Případně jako hovado psát.
Otázka ale zní, je-li to dobrý nápad.

25.04.2024 17:25 K dílu: Ze zápisníčku pionýrky Alexandry Petrovny Lavické – Leningrad 28. 2. 1943 - říkačka Jinys

Mám tvoje říkačky rád, ale tohle je silně přes čáru.
A ani se mi nezdá "technologicky" zdařiká.

14.04.2024 17:23 K dílu: Strašlivá smrt plyšového medvěda Maxe Jinys

Jo, a strýc manipuloval s revolverem nikoliv s pistolí.
Jo, už toho nechám...
:-)

14.04.2024 17:12 K dílu: Strašlivá smrt plyšového medvěda Maxe Jinys

Inu, nedá mi to. Profesionální deformace :-)
Jen technická poznámka, umění hodnotit nechci:
...
jak kulka (střela) prošla hlavou Maxe
zamířila ke kamnům
odrazila se o jejich rouru ( * Síla stěny kouřové trubky bývá max 1 mm. Odarzila by se maximálně diabolka ze vzduchovky, Max. výkon cca 120 J )
a vydala se zpátky k nám

Bylo to strýcovo koleno
kam se zavrtala (Naprostá blbost, viz: *. Možné jen lehké povrchové zranění.
...

Ale jo, umělec musí mít fantazii.
:-)
Ať ti to píše!
 

14.04.2024 16:42 K dílu: Táto, ty hajzle! Jinys

Povolání: nezaměstnaný (rodiče vše zaplatí)
x
Táto, ty hajzle!

Inu, víc už snad ani není nutné o sobě a ze sebe napsat!
:-)

13.04.2024 21:19 K dílu: Roztržitý Brňák  v metru. ((minutová hra)) (plus bonus -2 -3 obrázky) Jinys

No, ještě že ten nešťastník neměl zrovna "žížeň", když už do té Prahy musel "ject"
:-)

12.04.2024 16:54 K dílu: Rozdělená společnost - říkačka Jinys

A já si žiju z renty.
:-)

11.04.2024 13:29 K dílu: Srdce Jinys

jako můj děda, co kouřil sto cigaret denně
a zbyl po něm důlek v posteli
a nedokouřená startka

Tak to jed opravdové, ono to také tak nejspíš bylo...

05.04.2024 13:04 K dílu: Balada o šetrném děvčeti Jinys

Kéž by to byla jen nadsázka.
:-(
Ale není.  No, skoro není.
Protokoly Drážní inspekce, o momořádných událostech, výprávějí... 

26.03.2024 16:45 K dílu: Dilema Jinys

Benetka

Ty jsi geroj.
:-)

26.03.2024 12:42 K dílu: Povinnosti neplní, otočí se a chrní Jinys

Hmmm
Musím se nad sebou zamyslet.
Už ani to nadobí nemyju...

26.03.2024 12:35 K dílu: je jako lampa Jinys

Zeanddrich E.

Také jsem zažil. Obrovský měsíc, zářící skoro jako slunce.
Jen už nevím, bylo-li to, když jsem měl tři roky a šel jsem s dědečkem ze záhrádky, nebo se to stalo již v mém stařeckém věku. 
Ale vidím ho, stále...

26.03.2024 08:13 K dílu: je jako lampa Jinys

Hezké...
:-)

24.03.2024 19:13 K dílu: Jak jsem se nestal filmovou hvězdou - fejeton Jinys

:-)

24.03.2024 19:02 K dílu: Rovná čára Jinys

Umění je když,
se na tom shodnou na Písmáku...
:-)

21.03.2024 01:20 K dílu: TD - Domek u trati Jinys

Strážní domek pod Žabčicemi ( Č.p. 82. Trať: Brno - Břeclav ) se zahrádkou stále stojí.
Jen v něm nikdo trať již nehlídá. 
Snad jen slimáky na zelenině. 
:-)

18.03.2024 21:08 K dílu: Tohleto je vzor - případ primátor Jinys

Gora

Ano máš pravdu a já jsem byl náhle postižen inspirací:

"Nebo víš co? Stáhní gatě.
A ser na ně!"

18.03.2024 11:32 K dílu: Tohleto je vzor - případ primátor Jinys

https://www.facebook.com/petr.stolfa.56
Sdíleno na mém profilu.
:-)

17.03.2024 09:53 K dílu: Tohleto je vzor - případ primátor Jinys

Mohu použít na svém profilu?
Samozřejmě, s uvedením autora. 

17.03.2024 09:51 K dílu: Tohleto je vzor - případ primátor Jinys

:-)

14.03.2024 09:18 K dílu: Virtuální Jinys

Hezké...
:-)

12.03.2024 17:19 K dílu: Nový život Jinys

Ale ne. 
Napsal jsem to blbě!
Záleží to na vás všech třech.
Nebo, že by na nás všech?
:-)

12.03.2024 17:14 K dílu: Nový život Jinys

Hodně záleží i na tobě.
:-)

12.03.2024 15:11 K dílu: Limuzína Jinys

Technická poznámka:
Můj první komentář nedáva smysl, protože je reakcí na kohosi, píšící cosi,  kdo se později pravděpodobně smazal.
P.S.
Možnost mazat / opravovat vlastní komentáře autorem, tak jak je to standardně jinde možné, by fakt technické kvalitě P. výrazně pomohlo!

11.03.2024 01:05 K dílu: Chvála zdravotnictví II. Jinys

Philogyny

Děkuji za decentní náznak mojí nevýrazné gramotnosti.
Napravil jsem.
:-)

11.03.2024 01:03 K dílu: Chvála zdravotnictví II. Jinys

Když se touhy vytratí, zaujme jejich místo pomaloučku smrt.
:-(



10.03.2024 18:26 K dílu: Jurij Alexejevič Gagarin Jinys

lastgasp

Švagrová má s ním fotku z Egypta.
:-)

10.03.2024 11:14 K dílu: Zvířata... Jinys

Nevěřil jsem, že se budu snažit tyto krátké básničky (?) chápat.

Ale ano:
- ptáci, již minulý měsíc byli slyšet
- kočky,  jeden z našich blbounků žere i papír ze skartovačky
- rybky, vzpomínka... 

10.03.2024 11:05 K dílu: Zvířata... Jinys

Akvárko jsme měli ve školce. Jedna větší rybka se jmenovala Pepík.
:-)

10.03.2024 10:55 K dílu: Kočka Jinys

momoi
Jsem rád, že ti moje nechápavost nepůsobí duševní, nebo tělesnou újmu.
Těžce bych to nesl.
:-(

Janina6
Ale ona opravdu jako budík fungovala, žádná umělecká licence.
:-)

09.03.2024 19:59 K dílu: Kočka Jinys

momoi

Nechci urazit, ale nějak nechapu poznámku.
:-(
Ale nevadí, nemusím vědět všechno.

09.03.2024 16:20 K dílu: Kočka Jinys

Kočkodan

Černá kočka je čert, na služební cestě na Zemi.
:-)

09.03.2024 15:11 K dílu: sen o Zemi Jinys

Přiznám se, že poezii zde čtu většinou jen s obtížemi.
Ale jsem vytrvaly a snažím se stále a stále začínat znovu.
Dnes jsem byl odměněn! Přečtení stálo za to. 
Podařené dílko!
:-)

Nicméně, tvrdím, že je třeba stále doufat a nepřestávat hledat Mirka Dušína.
No, alespoň někoho, kdo by jím trochu, i když jen maloučko, mohl být. 

09.03.2024 11:27 K dílu: Armáda Jinys

a2a2a

Asi o vlastním ješitném nakakání.
Víš, tento text, byť zde již značně zkrácený, považuji za svůj nejzdařilejší a také, co se dávného, ne zcela zanedbatelného ohlasu týká, nejúspěšnější.
:-)

09.03.2024 09:58 K dílu: Jurij Alexejevič Gagarin Jinys

a2a2a

Nezapírám, že zdejší haiku většinou naprosto nechápu, a ani přesně nevím co to je, ale asi jsi to trefil.
Jen bych, pokud nenaruším autorská práva, poopravil:

Rozhlédl se
a pak ho pohladil - 
školní plot a značně vyšší tůje za ním
:-)

09.03.2024 09:49 K dílu: Jurij Alexejevič Gagarin Jinys

Norsko 1

Nic mi o tom není, ale jen ze zvědavosti, prosím tě, proč se vždy musíš projevit jako...
Hmmmmmmmmmm...
Jako muž? zcela nemoudrý?

09.03.2024 09:28 K dílu: Armáda Jinys

a2a2a

No tak já se přiznám,
napsal jsem to jako ideu!
Mám rád ženy. Ta asi definitivně poslední mi řekla, a já si toho vážím, "ty máš ty ženské opravdu rád". 
A ten příběh?
Ten jsem na tom, že ženy jsou lepší a silnější než muži, už jen postavil.
:-)

Podle vás, uměleckého Všeználka a Všepochopa, odcházejícího bez odpovědi středem, je to špatně, ale já to tak cítím.

09.03.2024 09:06 K dílu: I s máslem na hlavě se dá honit elegance Jinys

Ke každému nákupu přes tři stovky dostanete třísku z Kristova kříže anebo pytlík těstovin. 
Stačí si vybrat. 

To se mi líbí, povedené...

08.03.2024 23:08 K dílu: Drobky Jinys

a2a2a

Můj otec, soudce, nabyl zcela jiné celoživotní zkušenosti, co se napravitelnosti delikventů týká. Holoubci se mu stále vraceli...
Asi na ně v báni byli všichni bakaní.
Nicméně, respektuji tvoje přání pod tvými pásmeny.

S pozdravem:
Kriminálníci a jiní lůzři celého světa, budíž středobodem tvorby umělců na Písmáku a nikdy jinak!
Jinys

08.03.2024 21:53 K dílu: TEĎ Jinys

Přesně tak.

08.03.2024 21:24 K dílu: Drobky Jinys

... abychom...
Že jo, učitelskej.
:-)

08.03.2024 21:13 K dílu: Drobky Jinys

snake_01

Pane učiteli, je to zcela jinak:
Z mé strany otázka. 
Z vaší strany mlžící plky.
Ne, že bych je taky neuměl, ale nemám aktuálně chuť je psát.
Jakákoliv forma lítosti nad kriminálníky a zároveň lhostejnost ke starým, celý život pracujícím a zákon dodržujícím lidem, mi prostě vadí.

A na závěr:
Nevyžaduji abysme si notovali a na nějakém partajním sjezdu se hubičkovali.
Chtěl jsem jen odpověď na otázku!
Vy odpovědi po žácích nechcete?





 

i i ti ktřá

08.03.2024 18:54 K dílu: Drobky Jinys

snake_01

Pane učiteli
na moji jednoduchou otázku jste nepokládal za potřebné odpovědět.
Vaše volba, která ale ukazuje co jste zač.

Tvrdíte, že bych neporozuměl.
To znám! 
Zažil jsem dobu, kdy na porozumění fungování světa měli vyvolení ze spravedlivých dokonce vysokou školu.
Ti lidé si říkali komunisté a škola se jmenovala VUML

Přeji vám hezký den, strávený ve výšinách ušlechtilých myšlenek, kam já ani nedohlédnu.
:-)


 
 
08.03.2024 10:56 K dílu: Drobky Jinys

Ano,
svého času jsem na Písmáku zveřejnil krátký textík, napsaný z pocitu soucitu s nešťastníkem, popisující moje štědrovečrní setkání s bezdomovcem u bankomatu.
Reakce zdejší komunity, mimo "literárních" výtek byla jednoznačná:
Banální, nezajímavé, žádné ušlechtilé téma...

Příběhy lidí ve vykonu trestu ( Pokud předpokládám, že žiji stále v právním státě, tak jsou tam na základě skutků vykonaných podle vlastní svobodné vůle. ), ale soucit budí a v komentářích se opět dovídám, jak je s nimi špatně nakládáno a samozřejmě i to, jak je to v našem novém, tentokrát svobodně zvoleném, Sovětském Svazu lepší...

Přemýšlim jak okomentovat, ale slušná slova nenacházím...



08.03.2024 10:28 K dílu: Drobky Jinys

snake_01

Díky za péči, ale mé rozpoložení je zcela v pořádku.
Neječím, nelepím se k dálnici, ruce se mi vzteky netřepou, což mohu dokázat. Z pistole trefím kruh 10 cm na 25 m.
:-)
Tak neuhýbej, vysvětluj!

07.03.2024 22:12 K dílu: Drobky Jinys

snake_01

Mohu se zeptat jak ocenit vězně, který společně ještě s dvěma podobnými výlupky, pochlapsku napadl bezdomovce a vážne ho zranil, aby se posléze sám vrátil a ležícího muže ukopal k smrti?  

Ve vězeňské klubovně, zařizené za peníze daňových poplatníků, dvacet let trpěnově vysvětlovat, že do lidí se nekope?
Já si spíš myslím, že těsmě před vypršením trestu by měl ve sprchách nešťastně uklouznout na mýdle a prorazit si lebku. 

Ano, je to možná tvrdé, ale jsou skutky, které vyřadí jedince definitivně ze společnosti!

07.03.2024 16:51 K dílu: Drobky Jinys

a2a2a

Ano, máš pravdu.
Oprava:
Vidíš a já zase nikde netvrdím, že mukl v podstatě nevnímá a nekoná jako my venku.

P.S.
Jo, na hrdinu Kájínka jsem zapoměl...
Vše se ale opakuje.
Vybavuje se mí písnička o Babinském.
:-)
Nebo takto?
:-(

07.03.2024 12:21 K dílu: Drobky Jinys

a2a2a

Vidíš a já zase nikde netvrdím, že mukl v podstatě nevnímá jako my venku.
Musí mít ale z vězení oprávněný strach! 
I tvoje zdařilé obrázky, které jsi namaloval, k trestu patří.

P.S.
Je-li neustálé televizní opakování životních osudů čelních představitelů III. Říše glorifikací těchto zločinců je otázkou.
Podle mne spíš ano, než že ne.
Ano, to jsme již možná trochu jinde...
Jinde?


06.03.2024 18:05 K dílu: Drobky Jinys

Nezdravý dobový trend, mučednictví odsouzených.
Možná je lepší se do krymu nedostat.
Otec synka odsouzeného za vraždu s přitěžujícími okolnostmi, také stále vypráví o jeho nevině. 
Pravda, nemá básnické střevo a synek založit rodinu nestačil...
:-(

P.S.
Ano, vidím to zcela nekompromisně. Odnětí svobody má být trest!!!

06.03.2024 17:52 K dílu: Nějak se s tím už popere. Třeba domluva zabere Jinys

Škrhola a vosa...
:-)

05.03.2024 17:50 K dílu: Skaut a skautka Jinys

Není lepší klubovna?

Lepší než za deště ve stanu.
Obcovat zde nepřestanu!

03.03.2024 09:53 K dílu: S kočárkem o nervy - TD Jinys

Benetka

Inu, byť to není zcela k textu, nedá mi to.
Šedivá je mix černé a bílé. 
Jen tyto dvě barvy pouřívájí malíři včerejška, s poruchou barvocitu, ale stejně tak i dneška...
:-)

27.02.2024 12:05 K dílu: Domov (fragmenty)… Jinys

Výstižné...

27.02.2024 11:56 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

Jako doma:
Máš pravdu jako vždy, ženo.
:-)

27.02.2024 11:01 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

Ale s tebou by jich bylo o jednu víc...
:-)

26.02.2024 11:43 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

Vypadá to skvěle!
Škoda že monarchistky nechodí k ( dočasným!!! ) volbám!
:-)




26.02.2024 10:35 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

Nejsem dostatečně obeznámen, a hledat se mi nechce, proto se zeptám.
Monarchisté zruší společnost založenou na výrobě a prodeji zboží?
Ne, že bych nebyl schopen přespat v lese, ale jako trvalou adresu ho mít nechci.
Troufnu si tvrdit, že to tak nemám jen já...
:-)

25.02.2024 21:00 K dílu: S kočárkem o nervy - TD Jinys

Ale ne.
Dvě děti, jedno v kočárku, jedno ve věku neuhlídatelnosti a kočár, to je složitější, než banda kolistek a kolistů...
  

25.02.2024 20:52 K dílu: S kočárkem o nervy - TD Jinys

Pravda ale také je, že jsme s koly byli na cestování připraveni.
Papundeklová cedule na nalepení identifičašního štítku přivázaná na řidítkách.
Kola jsme si do hytláku nakládali / vykládali sami. Bylo to sice formálně zakázáno, ale personál to vždy ocenil.

Asi jak se volá, libovolně kam, tak se i ozývá. 

25.02.2024 20:25 K dílu: S kočárkem o nervy - TD Jinys

K3

S ČSD i s ČD mám jen dobré zkušenosti!

V době poněkud flexibilních a variabilních jízdních dokladů mi vždy pokladní poradily nejlevnější variantu.
Často  jsme jezdili v počtu až 10ti cyklistů. Jednou jsme zdrželi vykládáním kol ( Jedno jsme v množství kol v hytláku nemohli najít. ) při výstupu rychlík o cca 10minut.  Jindy na nás volala a mávala  průvodčí, že počkájí než dospurtujeme do zastávky, kde již vlak stál... 
Vše vždy probíhalo v atmosféře vzájemného pochopení, která z naší strany obsahovala omluvu za zdržení a slůvko: "děkujeme"... 
:-)

25.02.2024 12:00 K dílu: TD - Domek u trati Jinys

Hezké čtení o neobyčejných obyčejných věcech.
:-)
Takové bývá nejlepší...

23.02.2024 11:23 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

Ano, Josef II. byl i podle mne přínosem.
Mnozí Rusové mají často zase rádi cara Petra L Velikého. Nicméně jsem v CCCP zažil také v uzavřené společnosti zpěv oslavné písně na cara komunistického, ze které si pamatuji již jen začátek:
"Stálin, náša sláva vajevája..."
:-)

Dělám si trošku prču ale jsem více než rád že monarchie u nás není.
Nechápu ale, proč svůj hlas raději zahodíš a nepoužiješ ho i s vědomím, že naděje na vítězstní je mizivá.
Jo, jo, trvám na tom. Voby mají být povinnost
Ale musíš ji mít v sobě!
Z vnějšku tě k nim nikdo samozřejmě nedotlačí...

22.02.2024 11:31 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

Nevím proč k volbám nechodíš, vždyť přeci nějaká monarchistická partaj u nás existuje!
Samozřejmě, komunisté jako vše, co za něco stálo, myšlenku  zdiskreditovali, ale přesto jsem toho názoru, že volit je povinnost.

Koncentrace moci do rukou osvíceného vladaře, boha, nebo jiného dokonalého jsoucna je zcela nepochybně nejlepší řešení.
Droboučku chybičku vidím v tom, že nic takového neexistuje...

22.02.2024 09:30 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

No, vlastně ještě drobnost, která spustila moji psavost!
Můj současný velmi intenzivní pocit je, že na základě posledních nešťastných volebnch "obchodů" jedeme do opravdu velkého průseru!  
:-(

22.02.2024 09:22 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

To je jistě pravda, nad to i mě zřejmá. 
Blbé je, že stejně jako existují "šmejdi", prodávájící předražené hrnce části méně odolné a informované populace, existují obdobní "šmejdi" na trhu politickém.
  
V obou případech je jediná obrana používání vlastní hlavy!
Proto jsem napsal tuto drobnou agitku...
:-)

19.02.2024 15:45 K dílu: Trocha optimismu Jinys

Janina6

Všichni (autořo) píšeme o sobě, alespoň z části, mícháme to s fikcí... 
Jo, to dává smysl.
Spletl jsem se.
Promoiň. 


18.02.2024 20:46 K dílu: Trocha optimismu Jinys

Janina6

Prosím tě, jak jinak vnímat slovo:
Všichni...
Než jako:
Všichni...
:-)

Pokud chces oslovit podmnožinu komentátorů, našel jsem si ve slovníku například slovo:
většina
Také: 
část
by se hodilo

P.S.
Ale ano, slabocha, který není schopen a ochoten vybrat žívotní zatáčky, je potřeba neustále do nekonečna tolerovat a povzbuzovat. Kdepak kamenolom, jak to vidím já, barbar!
Konečně, uchlastat se, je jistě lepší volba, než vzít do ruky dlouhou, poloautomatickou zabraň...

18.02.2024 09:04 K dílu: Trocha optimismu Jinys

Janina6

Bývá dobrým zvykem, mluvit jen za sebe!!!
Já osobně v komentářích u tohoto textu, o sobě nepíšu. Opravdu...
Pravda, nepíšu ani o literatuře. Má-li literatura vyjadřovat jen "literárno", je asi věcí názoru.

Píšu o slaboštví, které vždy hledá chyby mimo sebe a o tom, že nepochopení tohoto mechanismu, vylučuje nápravu.

17.02.2024 01:59 K dílu: Střelec, zbraň a pes Jinys

dadadik

Ano, někdy bývá veselo. Také po mě vystartoval chlapík se srpem v ruce.
Jestli měl u pasu také kladivo, jsem si nestačil všimnout.
:-)

16.02.2024 16:13 K dílu: Trocha optimismu Jinys

kuba.49vojenciak

Nic o tobě nevím a nijak nezpochybňuji, že jsi mohl prožít těžší život než já.
To ale nic nemění na tom, že alkyš je tvoje cesta, kterou jsi si zvolil
Ani komunisté, ani kapitalisté ani tvoji blízcí, nebo cizí lidé, kteří se k tobě hnusně zachovali za to prostě nemouhou.

Měl jsi třeba chodit do boxu a později "dluh" vyrovnat nebo cokolivc jiného co ti ze sraček pomůže a ne tě do nich zcela potopí až po hlavu.

Bohužel nyní je vše o tom, dostat se z hoven.
A v tom ti přeji, byť jsi mě nijak svým příběhem neokouzlil, úspěch. 
:-)


 

16.02.2024 15:44 K dílu: Trocha optimismu Jinys

kuba.49vojenciak

Ty neopravovatelné komentáře zde jsou opravdu na prd!
A já mám dlouhé vedení.

Čti laskavě pozorně:
Napsal jsem:
Plakání nad vlastním osudem na věčné časy a nikdy jinak!
Nikoliv:
Plakání na věčné časy a nikdy jinak!

A to je sakra rozdíl!
:-)

 

16.02.2024 15:33 K dílu: Trocha optimismu Jinys

kuba.49vojenciak

Tak genetika říkáš.
Povím ti příběh. Na střední škole tři hoši z naší třídy si nějak oblíbili nad míru pivino, až se dostali do protialkoholické léčebny. 
Dva se po návratu domu návyku zbavili. Rekonvalescence byla založena na trochu tužším domácím režimu...
Ten třetí to nedal. Vyrůstal jen s mámou, která na něj nestačila...
Jak říkáš, genetika.
:-)

16.02.2024 15:23 K dílu: Trocha optimismu Jinys

kuba.49vojenciak

Ano,
jsem nasrán na mnohé věci, které nás obklopují. Chceš-li to nazvat pláčem, budiž ti přáno. Dokonce si myslím, že naše "civilizovaná" společnost skončí, jako taková, špatně.

Droboučký, leč zcela zásadní rozdíl je v tom, že nereaguji na tyto podněty sebedestruktivně.

16.02.2024 14:54 K dílu: Trocha optimismu Jinys

Tak na závěr, když už jsem v ráži.

Drahouškyně a drahoušci. 
Muž musí být alespoň trochu chlap! Ženy jsou většinou dost silné z podstaty.
Kdybych já řešil břemeno které nesu chlastem,  již bych byl po smrti. 

Plakání nad vlastním osudem na věčné časy a nikdy jinak!
:-)

16.02.2024 14:36 K dílu: Trocha optimismu Jinys

...Věc by selhala...

Mizerná práce se vyskytuje samozřejmě všude, nejen v justici.
Také zde je program divně napsám, protože neumožňuje opravu komentářů, což je všude standard.

To jsem se to rozjel! 
:-)

16.02.2024 14:29 K dílu: Trocha optimismu Jinys

kuba.49vojenciak

Ale nemusíš se bát. :-)
I kdyby bylo volenými vyvolenými v této věci příslušnými právními rituály jednano a legislativně přijato, k realizaci by nikdy nedošlo.
Věc selhala v rámci atmosféry doby: "Práva bez povinností!" na prokazování viny za vlastní stav... 
:-(

16.02.2024 14:20 K dílu: Trocha optimismu Jinys

kuba.49vojenciak

Nevím jaké je procento závisláků neschopných uživit sebe samotné a vyžadujících léčbu, z celkové populace.
Pokud je významné, tím spíše by bylo vhodné řešení jaké jsem nastínil!
:-(

16.02.2024 12:45 K dílu: Trocha optimismu Jinys

Půjdu ještě dál.

Moje žena je vážně nemocná. V rámci jednoho z vyšetření byla volba mezi dražší, méně invazivní metodou a takovou levnou, řeznickou.
Žena má dodnes jizvu...

Pokud by si alkoholik platil léčbu ze svého a pokud by peníze neměl, měl by smůlu, jistě by pro mou ženu, která si svůj osud nezvolila, bylo víc peněz!
:-(

16.02.2024 12:02 K dílu: Trocha optimismu Jinys

Nechci být krutý, ale pochopení pro lidi co se sami ničí chlastem, nebo jinou drogou, nemám!
Na začátku, jejich volba.
:-(

P.S.
Nejsem abstinent. 

16.02.2024 11:53 K dílu: Hegelova dialektika? Jinys

Umbratica

Svatou říši římskou - Svatou říši římskou národa německého, si nepamatuji.
Mohu si o ni jen něco přečíst.

Co dokazujeme dnes my ( Volení zástupco. ) v EU?
Inu, zatím dle mého vidění věci asi tolik, jako naše normalizační vláda po roce cca 1970.
Tuto dobu si pamatuji a zatím netrpím ztrátou soudnosti, abych nebyl schopen na základě nabyté zkušenosti srovnávat.

Ne, dnes to ale není zcela na pytel!
Stále, a to už jsem zde a především jinde mnohokrát napsal, existují svobodné volby.
No, připouštím, je to složitější.
Chce to o vybraných kandidátech také něco vědět a nevolit jen podle toho, jestli jim to sekne, třeba v uniformě...
:-)

13.02.2024 13:06 K dílu: Chvilka odvahy Jinys

Vzhledem k tomu, že moje cesty k zubaři již v dlažbě zanechaly stopu, návštěvy neprožívám.
Nicméně, písmenka pěkná.
:-)

11.02.2024 22:26 K dílu: Uhlí Jinys

Norsko

Někdy měla vlastní?
Jsi skutečně takový ignorant, nebo to jen předstíráš?

11.02.2024 20:59 K dílu: Zima v zimě Jinys

Gora

Víš, asi nepociťu až tak nostalgii, jako spíš údiv až nasráni, nad lidmi, co nejsou schopni v rámci vlastní omezenosti, hlouposti a sobeckosti, pochopit, že zima - nezima, přivodí nejspíš opět v létě sucho, se všemi vážnými důsledky hospodářskými i přírodními.

10.02.2024 16:55 K dílu: Zima v zimě Jinys

Pavel Daneš

Jsou lidé, kteří vnímají čtený text jinak, než o čem je napsán. 
Pán je soudní překladatel a tlumočník?
A sakra...
:-)
 

07.02.2024 10:08 K dílu: Když opouštím hospodu Jinys

Dales

Jak celoživotní mechanik a konstrukték příslušenství jízdních kol, jsem samozřejmě přemýšlel, neb by mě taková pitomost nikdy nenapadla, zda-li by zaměna sedla a řidítek standardních kol v 70tých letech v ČSSR byla technicky možná.
A ono ano!
Docela snadno.
:-)

No a říkačka? Pěkná! 
Skoro jako jízda na tom upraveném kole. 

04.02.2024 20:21 K dílu: Už jsem jednou říkal Báře, když je sucho v naší káře nevolej hned opraváře Jinys

:-)
Hezká rýmovačka. Nicméně, neplatí vůbec obecně!

03.02.2024 12:24 K dílu: O zeleninové chaloupce Jinys

dadadik
Je to už dost dlouho, ale pokud si dobře vzpomínám, byla to jeho reakce na pohádku: "O perníkové chaloupce".
:-)

03.02.2024 11:07 K dílu: Blbky Jinys

Janina6
Kdyby...
Ale tak to bohužel většinou nechodí.
:-(

31.01.2024 21:05 K dílu: Vyššia matematika Jinys

Přesně!
:-)
Nebo později, "jít" do politiky!

 

30.01.2024 10:21 K dílu: Otázky Jinys

... byste...
Že jo?

Místní IT specialist by se mohl polepšit a umožnit komentáře opravovat!
:-(  

30.01.2024 10:17 K dílu: Otázky Jinys

Milé Písmačky a Písmáci.

Opravdu by mě zjímalo, co by jste (ne)napsali, pokud bych do textu zakomponoval jména Koněv a Vlasov.
:-) 
Ano Zeanddrich E., mám na mysli právě tuto specifickou formu díků...

26.01.2024 11:19 K dílu: Slušnost a neslušnost II. Jinys

K3

Víš, ja si již nepamatuji často ani to, co si zapamatovat chci.
Ale v jednom máš pravdu, stále jsem kouzelný až okouzlující.
Ženská, sexuchtivá družsta, mě v mládí lovila sítí...
:-)

26.01.2024 10:37 K dílu: Slušnost a neslušnost II. Jinys

K3

Ty jsi opravdu kouzelnej.
:-)
Volby jsou zápas hubou! 
Co je na tom špatně?

24.01.2024 10:28 K dílu: Otázky Jinys

Janina6

Možnost pomoc odmítnout?
Ale ano, stává se to.
Například Praha, rok 1945... 

23.01.2024 10:39 K dílu: Nemám čas Jinys

Hezké.
:-)

22.01.2024 18:43 K dílu: Smažu tě... Jinys

Došlo mi v poště:

Vážení uživatelé, nastal čas se rozloučit. Jak vidíte, píši vám bez nicku, JSEM tedy majitel. Není nadále možné, jak vám právě zdělila Gora a psychoterapeut, to takto dál vést. Rozlučme se. V dobrém, s úsměvem, tak jak to jen my umíme. Máte 24hodin na uložení svých děl, pak to tu zapálim. Váš majitel Robert nebo jak se jmenuju. Ahój!

22.01.2024 17:39 K dílu: TD - František Jinys


lawenderr

Boha jeho!
Zde, v tom vašem "psaveckém" klubu "vyvolených" na to narážím často. 
Téma je banální, mnohokrát opakované a podobně.
Fuj, pryč s tím!

Já při čtení to malé kotě vidím!
A o tom psaní přeci je.

P.S.
Ano, jsou velká témata doby.
Blbé je, že autor často páchá sebevraždu třemi průstřely hlavy.
:-(

 

21.01.2024 17:46 K dílu: TD - František Jinys

Kočky jsou fajn.
:-)

Nahoru