Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes má svátek Vilma

07. 01. 2011
68
103
3671

Obsadili slečnu Vilmu
do jednoho velkofilmu
že má vnady v zemi zdejší
nejkulaťoulinkatější

Ctitelů má bůhvíkolik
každý z nich je holkoholik
v jejím žhavém objetí
holé věty souvětí


103 názorů

Douda
29. 07. 2011
Dát tip
Bezva :-))

Díky a příjemnou plavbu.

avox
20. 05. 2011
Dát tip
ano, ano, tady už to znám a dokonce si vzpomínám, jak jsem to slůvko zkoušela vyslovit 3x po sobě. Po tolika komentech bych těžko vymyslela něco nového, tak jen upustím tip a pluji dál avízky proti proudu času :-)) */

To víš, někdy i slepé kuře...

Yeziiinka
03. 04. 2011
Dát tip
Ano! A kouřit baseballové pálky!

Už si vzpomínám. Lékař jí povolil pít jenom jednu sklenku Whisky denně.

Yeziiinka
03. 04. 2011
Dát tip
Teda já vím, že pak by se to nerýmovalo tak dobře, ale tohle je přeci Velma - Velma Kelly-Hatfieldová! "Byl to takový typ ženy, co si stoupne pod sprchu, a má suchý nohy" (P. Marlowe) Taková slavná herečka... *

8hanka
19. 03. 2011
Dát tip
zavist moje srdce drasa kdeze u mna tolka krasa spoza chrbta velke vnady prepichnem jej zubom hadim

Bíša
06. 03. 2011
Dát tip
**

Tangens - může být. Cibulková, nebo Puškášová, obě měly ten den zrovna svátek, tak jsem si dovolil zavinšovat.

Jenom nechaj na hlavě, pane kolego, však z nich se, koukám, klube taky pěknej ptáček. A kdypak toho přihoděj víc, a't si taky počtu?

Orbital - výstižné. (-: Díky.

orbital
03. 02. 2011
Dát tip
zábavné :) *

Ano, byť vázaný, přesto neurvalý. ((-:

Toscana
19. 01. 2011
Dát tip
Květoni, i ve vázaném verši jsi zvíííííře!!! :o)) *t

Ufff! To jsem si oddechl. Celou dobu se nejvíc obávám zvolání - tak to je řídký! ((-:

Ajaj, seznamovat se pomocí inteligence v našich krajích? To u nás jsme orientováni spíš na to poprsí. Ale zkus to v Americe. Tam na seznamování tohoto druhu mají dokonce centrální agenturu - CIA (Central Intelligence Agency).

drami
13. 01. 2011
Dát tip
Květoni, vezmi měřidlo a přijď to zjistit sám. :-p Kdybych to tu vyzvonila, mohla bych být obviněna ze subjektivismu a přehánění... Nebo by se mi mohlo začít závidět. Nebo by se probudíl nepatřičný chtíč. A já chci někoho, haby mě míloval pro mou ántelyžáns!! :-D

guy
10. 01. 2011
Dát tip
Mně osobně to dotyčnou Vilmu připomnělo ve vší počestnosti, ale vím, že je všeobecně známo, že některé nositelky toho jména jsou postiženy touhou zcizovat tužky ..

Proč ausgerechnet jméno Vilma, jistě neprávem, obecně vzbuzuje jakési vilné představy, autor netuší, neboť je nesmělým, cudným až puritánským, a veškeré dvojsmyslnosti a jiné smyslnosti si čtenář dosazuje sám, proti čemuž se jmenovaný ostře ohrazuje. (Jen tak mimochodem, Drami, kolik máš přes prsa?)

guy
10. 01. 2011
Dát tip
moc bezva! a pro mě dvojnásob, bo mi to jednu dávnou Vilmu připomnělo .. i když - pokud si dobře vybavuju - parametry na obsazení do velkofilmu tak úplně neměla .. :-)

drami
10. 01. 2011
Dát tip
VýKvětoni, tak si tipnu, že s Tebou by se to asi pěkně souvětilo nejen Vilmě :-D

Whitesnake
09. 01. 2011
Dát tip
fa mó za

Holé věty bez listí tvoje verše olistí. Che che chi chi cha cha.

filemon
08. 01. 2011
Dát tip
Bože, prečo som to nevymyslela ja??????? Květoni, super! Ten holkoholik a posledný verš ma dostali. Tiiiiiiiiiiiiip

Adamova Eva
08. 01. 2011
Dát tip
povídky a fejetony také mají něco do sebe, dej víc krátkejch jako veršů a budem to mít na pokračování = :O))))))))))))))))))))))))))))))))

Díky, přátelé, díky. Mám velikou radost. Až si říkám, jestli to má vůbec cenu, namáhat se ještě s povídkama a fejetonama, když k radosti stačí tak málo.

koloušek
08. 01. 2011
Dát tip
Doufám, že má roli aspoň jako Dolly.:-)

ArnieR
08. 01. 2011
Dát tip
Ježiš, to je rozkošné... Jen doufám, že ti Vilma nevzala tužku...:D

...* :)

Zbora
08. 01. 2011
Dát tip
bezva

koloušek
07. 01. 2011
Dát tip
T*

Anita09
07. 01. 2011
Dát tip
Moc hezké, ten závěr je nejlepší, tos nemohl nikde slyšet to jsi musel vymyslet sám, dávám ti tip. Teď si ale všechny co tě čteme objednáváme básničku k svátku.

jejdavilda
07. 01. 2011
Dát tip
Copak ti ještě říkala Vilma ( Hlaváčku)?

Adamova Eva
07. 01. 2011
Dát tip
na podruhý už pěkně breptám, jednou to dám, dvakrát už míň, třikrát je moc nejkulaťoulinkatější :O)))))))))))))

Haló, autore, no to je kolosální konina! Jo, tvoje Chorály obohacené o dva plnotučné refrény zazní v H.K. 26.1. a v Praze 27.1.A i když mám od tebe svolení k šíření našeho artmixu, mám pocit, že jsi to dodnes neslyšel!!

Zé, ty živočichu! Jeden se tady snaží vyhnout lascivnostem lyrickými opisy a ty hned takhle vulgárně. To ja pak na hovno, taková práce!

Já to takhle naschvál stěžuju případným recitátorům. ((-: Můžu si doplnit třeba - kam se hrabe Maurice Clichévalier?

chjo, nejkulaťoulinkatější je děsný slovo a strašnej podraz na čtenáře, kterej bych teda od tebe fakt nečekal - mě to očividně tak rozhodilo, že jsem z toho zapomněl psát spisovně. Závěr se ti povedl, kam se to hrabe na ... a doplň si podle svého ega :-)

No jo, dyť já vím. Jenom jsem chtěl pokrytecky předstírat skromnost.

ruler je pravidko anebo i vladce!

Chachá! Tak na to ti neskočím. Já jsem se ve slovníku dočetl, že to znamená "pravítko"!

KVETON NA HRAD!!!!! ;-DDD

Ty nemravo! Já ti dám, nadávat mi do rulesů! Ještěže nevím co to je!

co tyyyyy malej co tyyyy vzaduuuu vystrkujeeeees na naaaas braduuuu ;-DDDDDDDD KVETON RULES!!!!

Ty ses vážně narodila na Tři krále? To zní jako - na mou duši, nebo - na všeobecnou žádost. Ale zase se to dobře pamatuje.

To je mi hrozně líto, ale nezapoměl jsem schválně. Asi při tisku mého kalendáře došlo k chybě. Já si to hned ručně dopisuju a příští rok se to už nestane. ((-:

tak toho, ze ma vilma svatek sis vsim, ale ze jsem mela JA vcera narozeniny, na to ses VYSRAL!!! ;-DDDDDD T

Že jo? Zkus to vyslovit nahlas třikrát za sebou.

Adamova Eva
07. 01. 2011
Dát tip
krásné slovo nejkulaťoulinkatější :O)))) *

Já se omlouvám, že jsem se uchýlil k nečestným prostředkům, totiž k útokům na nízké pudy. Každý má tuto vlastnost, danou od přírody. Lidé můžou být třebas inteligentní, v mezích možností i příčetní, ale jakmile se v jejich zorném poli objeví náznak erotiky, tak ... Že jo? Al e stejně mě to těší. Skoro jako bych slyšel: Kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat!

Honzyk
07. 01. 2011
Dát tip
"hole vety", ano, pak te umlci svymi pevnymi prsy:))* ach, Vilmo...P

Alegna
07. 01. 2011
Dát tip
příjemně úsměvné *

souvětí - závětí...

Norsko 1
07. 01. 2011
Dát tip
holé věty souvětí *


Impresse
07. 01. 2011
Dát tip
roztomilé :-) velmi*

tam, kde nestačí metody Komenského, nastupují Makarenkovy, případně Herodovy...

U mozku to, kdoví proč, funguje obráceně. To máš jako s počítači Čím jsou nenší, tím jsou chytřejší. Tak mě napadá - na dětech? Herodese jeden? Komenského na tebe!

zkoušel jsem to potřásání na dětech...zvětšení mozku se nedostavilo. Asi dělám někde chybu...

macecha
07. 01. 2011
Dát tip
Jde o to, co máš na mysli,že? A co se týká toho přisedávání v autobuse, mám opačný problém. Nejhorší je, že si vždy přisedne chlap, který smrdí klobásou a slivovicí a tlačí se na mne. Většinou musím vstát a poodejít, jinak bych se asi pozvracela.

Hrušková
07. 01. 2011
Dát tip
*

Ještě jsem neviděl. že by se TO protřepáváním srazilo. Naopak. TO se soustavným potřásáním zvětšuje.

macecha
07. 01. 2011
Dát tip
Květoni, jenže, když před použitím protřepáváš, může se stát, že se to srazí :)

Jak pravil Aleš. Já jsem takový zavilý morous a zlolajný žehravec už od pohledu. Ke mně si ani v přeplněném autobuse nikdo nepřisedne.

Maceško. to je omyl. Chlapi jsou použitelní na řadu věcí, jenom je třeba - před použitím protřepat!

obávám se, dámy, že manželky humoristů by vás vyvedly z omylu. Vtipálci bývají doma morousovití :o)

macecha
07. 01. 2011
Dát tip
já se řadím za Blbjenku. Potřebovala bych tě mít doma jako zbraň proti špatné náladě :) Na nic jiného stejně nejsou chlapi použitelní :)

Tož děcka, jestli vám to po ránu zacukalo koutkama, tak su šťastné. Nic jiného jsem tím nesledoval. Veselý úsměv po ránu je mocná zbraň. Tím spolehlivě naštvete každého. Blbjenko - jedna už mě doma má, a nepozoruju, že by tím byla bůhvíjak nadšená. Ale vkus máš dobrej, to se musí nechat. ((-:

blbjenka
07. 01. 2011
Dát tip
ježišmarjá!! :o) spravilo náladu, dík (chci klonovaného Květouně domů :))

jen jestli Vilma je klukoholička...:o) půvabná drobnost, pane...

macecha
07. 01. 2011
Dát tip
Květoni, po přečtení začínám ráno úsměvem a to je fajn :) T***

Diana
07. 01. 2011
Dát tip
Ta pointa! Já se picnu! To je přímo objev! :-))))*************

jejdavilda
06. 01. 2011
Dát tip
no vida, tady tě těžko někdo může nařknout z klišé. Takové výrazy tu jsou snad poprvé, Kde je výběr?*

Ferry
06. 01. 2011
Dát tip
nejkulaťoulinkatější - a pak, že prý prý není nad Šejkspíra t*

:o)))))))))..todle by stálo za samostatné dílo..:))) ,,ty chceš ctitelku modelku???????

Sustotvkorunach... Určitě bych přidal: Autor stojí o věcné dary Autor stojí o peněžité dary Autor stojí o ctitelku s mírami 90-60-90 ... no a tak podobně.

Ani Air-Otoman nejsem.

Dík. Za to jsem ti F.L.Vděčný.

F.L.Vděk
06. 01. 2011
Dát tip
* Bezva :-)). Holkoholik mě velmi pobavil.

Vaud
06. 01. 2011
Dát tip
čili spíš otoman než R-otoman?

..jsem si to myslela..))) ..co bys přidal? ..to mě zajímá..:)

sepotvstokorunachstromu - je to schválně. A ještě bych i něco přidal, kdyby to šlo.

Jenom potikává. To víš, já jsem takový stoudný cuda a mrava.

Vaud
06. 01. 2011
Dát tip
krásně ti tam éro tiká :-)

:o))))))))))))))))..já myslela o kritiku...)) ..máš tam obojí..:))) ..to je schválně..co?...)))

To víš, někdy stojí, někdy nestojí.

:o))))))))))))))..paráda..škoda že nejsem Vilma..:))) tak stojíš..nebo nestojíš????...)))

MKbaby
06. 01. 2011
Dát tip
Když je žízeň, důvod se už najde :)

Nazdárek "baby"! Díky, díky, Vilma má sice svátek až zítra, ale slavit ho klidně můžeme už dnes, že.

MKbaby
06. 01. 2011
Dát tip
Kvůli přízni slečny Vilmy zastavují páni firmy, dokonce i tramvaje, tolik Vilma vnadná je... :) t

baaba
06. 01. 2011
Dát tip
...velehravá suprákovina :DDDDD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru